مپ استار ، مجله خبری دکوراسیون داخلی ایران

  • 10 نوع تزئینی که فوراً خانه شما را بلند می کند
    10 نوع تزئینی که فوراً خانه شما را بلند می کند
    یاد بگیرید که چگونه از تزئینات برای برجسته کردن قاب عکس، بزرگتر نشان دادن اتاق و محافظت از دیوارها در برابر آسیب استفاده کنید.

    تاریخ درج :1402/02/19

  • چند چیز برای افزودن به دیوار گالری خود که هنر نیستند
    چند چیز برای افزودن به دیوار گالری خود که هنر نیستند
    یک شی بافتی، مانند پنکه بولگا ، به شکستن تمام شیشه کمک می کند و وقتی با قاب های مربع و مستطیل مخلوط می شود، به آن علاقه می بخشد. قطعات کوچک حصیری (مانند یک سبد کوچک) نیز می توانند کار کنند، تا زمانی که به اندازه کافی جمع و جور باشد که بتوان آویزان شود.

    تاریخ درج :1402/02/17

  • نکات  تایید شده توسط طراحان برای استفاده حداکثری از سقف های بلند
    نکات تایید شده توسط طراحان برای استفاده حداکثری از سقف های بلند
    پاولوس می ‌گوید: « من احساس می ‌کنم مقیاس یکی از بزرگ ‌ترین اشتباهاتی است که می ‌بینیم مردم مرتکب می‌شوند. هنگام انتخاب مبلمان برای فضای کف، می خواهید دو بار اندازه بگیرید، یک بار بخرید. گاهی اوقات این اشتباه شامل قطعاتی می شود که توسط یک اتاق بزرگ بلعیده می شوند، در حالی که گاهی اوقات این وسایل بسیار بزرگ برای فضا هستند.

    تاریخ درج :1402/02/12

  • نکات مدیریت زمان که برای صاحبان مشاغل کوچک کار می کند
    نکات مدیریت زمان که برای صاحبان مشاغل کوچک کار می کند
    برای مدیریت کارآمدتر زمان و افزایش بهره وری، این پیشنهادها را دنبال کنید .

    تاریخ درج :1402/02/10

  • راه درست برای تمیز کردن مسیرهای پنجره و در
    راه درست برای تمیز کردن مسیرهای پنجره و در
    در حالی که بیشتر مناطق خانه شما به طور منظم تمیز می شوند ، موارد دیگری نیز وجود دارند که اغلب زیر رادار پرواز می کنند . این امر به ویژه در مورد مسیرهای پنجره و درب صادق است . این مسیرها با گوشه ‌ها می ‌توانند کانونی برای کثیفی ، حشرات ، گرد و غبار و حتی کپک باشند - که همگی باعث می‌شوند مسیرها به ‌طور مشهودی کثیف به نظر برسند . اگر در گذشته سعی کرده اید مسیرهای پنجره و درهای خود را تمیز کنید و حذف زباله های انباشته شده را مشکل کرده اید ، تنها نیستید . خوشبختانه ، بازگرداندن این مسیرها به شرایط بک

    تاریخ درج :1402/02/05

  • این روش تمیز کردن 4 مرحله ‌ای باعث می ‌شود که کف کاشی‌ های قدیمی من جدید به نظر برسد.
    این روش تمیز کردن 4 مرحله ‌ای باعث می ‌شود که کف کاشی‌ های قدیمی من جدید به نظر برسد.
    برای از بین بردن هرگونه کثیفی و آشغال از روی کاشی ها، با جاروبرقی تمام کف را با جاروبرقی چوبی با فیلتر HEPA شروع کنید . همراه با یک غلتک برس نرم که روی کف کاشی و چوب سخت کار می کند و به نظر من در جمع آوری خرده ها و گرد و غبار بسیار موثرتر از جارو کردن با جارو است. همچنین به نازل شکافی تغییر دهید تا بتوان به مکان ‌های صعب العبور مانند گوشه ‌ها، در امتداد قرنیز ها و زیر کابینت ‌ها وارد شد .

    تاریخ درج :1402/02/03

  • این روندهای رنگ در بهار امسال همه جا هستند
    این روندهای رنگ در بهار امسال همه جا هستند
    همانطور که ما با بلوز زمستانی خداحافظی می کنیم، صاحبان خانه و دکوراتور ها مشتاقانه منتظر ظاهر جدیدی هستند که بهار به ارمغان خواهد آورد. برای برخی، پذیرش تغییر فصلی می تواند به آسانی جمع آوری یک دسته گل یا افزودن برخی لوازم جدید به ترکیب باشد. اما برای کسانی که واقعاً به دنبال تغییر هستند، یک لایه رنگ تازه، رنگی معادل تمیز کردن بهاره است .

    تاریخ درج :1402/01/29

  • چک لیست تعمیر و نگهداری خانه بهاری شما
    چک لیست تعمیر و نگهداری خانه بهاری شما
    با طولانی شدن روزها و گرم شدن هوا، بهار زمان خوبی برای بیرون رفتن و پرداختن به پروژه های بزرگتر خانه است. با وجود خطر طوفان های زمستانی، می توانید به دنبال آسیب باشید و تعمیرات لازم را انجام دهید و همچنین خانه و باغ خود را برای تابستان آماده کنید.

    تاریخ درج :1402/01/27

  • به گفته طراحان داخلی چند رنگی که اتاق های تاریک خانه شما را روشن می کند
    به گفته طراحان داخلی چند رنگی که اتاق های تاریک خانه شما را روشن می کند
    برخی از اتاق ها نور طبیعی بیشتری را نسبت به سایرین تجربه می کنند، فقط به این دلیل که پنجره های بیشتری دارند. اگرچه ممکن است بدون بازسازی اساسی نتوانید تعداد بیشتری از آنها را به قسمت های تاریک خانه خود اضافه کنید، اما یک راه حل آسان وجود دارد: استفاده از چند لایه رنگ مناسب می تواند به روشن شدن فضاهای کم نور کمک کند

    تاریخ درج :1402/01/22

  • چند روش خوشامد گویی برای تزئین ایوان جلوی شما
    چند روش خوشامد گویی برای تزئین ایوان جلوی شما
    ایوان جلو فضای انتقال عالی یک خانواده است . شاید جایی باشد که به یک دوست جدید خوش آمد می‌ گویید . شاید شروع صبح بهاری شما ، قهوه در دست یا محل چرت مورد علاقه سگ خانواده باشد . با این حال، نقطه ورودی خانه شما نیازهای شما را برآورده می کند، یک چیز واضح است : هر خاطره ای که در آنجا ساخته می شود، زمانی که فضا دنج و به خوبی تزئین شده باشد، حتی بهتر است. این چند ایوان جلو، چه یک روکش جادار و چه یک سکوی فرود کوچکتر، مطمئناً از سبک خود کم نمی ‌کنند. برای ایده های هوشمندانه در مورد چگونگی تبدیل ایوان خود

    تاریخ درج :1402/01/20

آخرین اخبار (17 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین

شرکت موفق آیدین ، از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد می کند ، و در واقع می توان گفت که ، این شرکت حساسیت بسیار زیادی بر روی کیفیت محصولات خود ، دارد . دفتر و انبار مرکزی شرکت معتبر آیدین ، در تهران ، خیابان اتحاد ، واقع شده است .

کافه فیلم معروف کینو
کافه فیلم معروف کینو

کافه فیلم معروف کینو ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان مطهری ، بعد از چهار راه مفتح ، پلاک ۲۱۲ ، طبقه دوم که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

رنگ های زیبا در معماری اصیل ایرانی
رنگ های زیبا در معماری اصیل ایرانی

در خصوص رنگ های زیبا در معماری اصیل ایرانی باید افزود که : در معماری ایرانی حضور رنگ را می توان در اکثر بنا های تاریخی ، قدیمی ، مذهبی ، گلدسته ها ، تالار ها ، شبستان ها ، و ... مشاهده کرد ‌. به عبارتی در معماری اصیل ایرانی ، رنگ به طور معمول با نقش همراه است . به این صورت که در قالب های گوناگون و مختلفی همچون : اشکال هندسی ، گیاهی ، و یا حتی به همراه کتیبه های خطی ، ملاحظه می شود . به عبارت دیگر می توان گفت که : رنگ های سازنده نمای اصیل ایرانی یا به عبارتی رنگ هایی که در معماری اصیل ایرانی به

آشپزخانه قدیمی با کابینت های چوبی و مرمر مصنوعی از غمگین به خیره کننده تبدیل می شود
آشپزخانه قدیمی با کابینت های چوبی و مرمر مصنوعی از غمگین به خیره کننده تبدیل می شود

هنگامی که خالق محتوا و نویسنده Carissa Stanton ، با نام مستعار Brocc Your Body ، خانه تک طبقه خود را در سال 1950 در لس آنجلس خرید، او عاشق "حال و هوای دنج خانه های ییلاقی" معمولی آن شد. با این حال، تکمیل و مواد؟ برخی از این ویژگی ها با سبک او صحبت نمی کنند - به خصوص در فضای آشپزی. استانتون می‌ گوید: «آشپزخانه دارای کاشی ‌های سبز و کف‌دهای رنگی سبز است. «در حالی که من عاشق رنگ ‌های پاپ هستم، می ‌خواستم کار خنثی ‌تری انجام دهم تا رنگ سرگرم ‌کننده را برای چیزهایی که به راحتی قابل تغییر هستند، باقی

 آلبوم های پر طرفدار شرکت آریو دکور
آلبوم های پر طرفدار شرکت آریو دکور

شرکت معتبر آریو دکور ، شرکت جوان ، فعال ، منظم و با تجربه ای می باشد که در دهه اخیر فعال شده است . این شرکت معروف ، از تجربه دیگر شرکت های موفق در این حرفه ، استفاده نموده و به همین سبب اینک همچون شرکتی کاملا حرفه ای عمل می کند .

دستور غذای مرغ خامه‌ای "مورد علاقه" مری بری برای یک شام "آسان" در روزهای هفته عالی است.
دستور غذای مرغ خامه‌ای "مورد علاقه" مری بری برای یک شام "آسان" در روزهای هفته عالی است.

مری بری فاش کرده است که دستور غذای مرغ توسکانی او برای صرف شام در روزهای هفته است. تهیه آن فقط ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و به مدت ۳۰ دقیقه پخته می‌شود تا در کمتر از یک ساعت روی میز باشد.

چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش
چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش

درخواست صاحب خانه فلوریداسیرا تامپسون، طراح، می گوید: «مشتری ما یک راه پله باز می خواست، اما این باعث شد که او فضایی ناخوشایند در زیر داشته باشد. «از آنجایی که هر اینچ در بازسازی او در کنار ساحل اهمیت داشت، تصمیم گرفتیم از آن فضا با یک منطقه بار کاربردی استفاده کنیم. در نزدیکی اتاق غذاخوری او قرار داشت، بنابراین برای سرگرمی عالی بود.»

آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

بهترین ساعت های رولکس برای سرمایه گذاری به گفته کارشناسان رولکس
بهترین ساعت های رولکس برای سرمایه گذاری به گفته کارشناسان رولکس

رولکس به یک دلیل به تاج ملقب شده است: این پادشاه و ملکه طالع بینی است و احتمالا همیشه خواهد بود. این موضوع Rolexes را به بهترین ساعت سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند، زیرا به لطف طراحی نمادین و با کیفیت بالا و محصور در حافظه پنهان فرهنگی، آن‌ها همچنان مرتبط و مطلوب هستند.

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش