چند بزرگترین پشیمانی بازسازی و نحوه اجتناب از آنها

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند بزرگترین پشیمانی بازسازی و نحوه اجتناب از آنها
چند بزرگترین پشیمانی بازسازی و نحوه اجتناب از آنها
چند بزرگترین پشیمانی بازسازی و نحوه اجتناب از آنها
چند بزرگترین پشیمانی بازسازی و نحوه اجتناب از آنها
 

( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 
 
1. دست کم گرفتن هزینه ها
 
تعمیر کارانی که بودجه مناسبی ندارند به زودی پولشان تمام می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، آنها می توانند با یک ملک ناتمام که مجبور به فروش هستند باقی بمانند. هیچ خریداری حاضر نیست دلار بالایی را برای یک محصول ناتمام بپردازد، بنابراین بازسازی کننده اغلب متحمل ضرر می شود.
به یاد داشته باشید، شما یک ضربه دوم به بودجه خود و پولی که از اشتباهی که قابل پس گرفتن نیست از دست نمی دهید. بودجه بندی و برنامه ریزی صحیح از ابتدا ضروری است.
نکته: همچنین همیشه یک بافر 10 تا 20 درصدی را برای هزینه ‌های غیر منتظره در بودجه خود لحاظ می ‌کنم - و می ‌توانید تضمین کنید که هنگام بازسازی، تعدادی از این موارد وجود خواهد داشت.
 
2. انتخاب پلان های طبقه ضعیف
 
عملکرد یک اتاق و چگونگی جریان ترافیک در داخل آن دو مورد از مهم ترین جنبه ها هستند زیرا به طور مستقیم بر تجربه شما از استفاده از فضا تأثیر می گذارند. چیدمان اتاق به خوبی می تواند به ارزش خانه شما بیافزاید. با این حال، بسیاری از بازسازی ‌کننده ‌ها عملکرد و جریان ترافیک را هنگام تولید یک پلان نادیده می ‌گیرند و در عوض تمام توجه خود را روی رنگ و پرداخت متمرکز می ‌کنند.
برای جلوگیری از انجام این اشتباه رایج، زمان بیشتری را در مرحله برنامه ریزی صرف کنید. به جزئیاتی مانند محل قرارگیری درها، پنجره ها و پریز های برق فکر کنید. یک پلان طبقه معقول ایجاد کنید که حرکت در فضا را آسان کند و از حداکثر پتانسیل خود استفاده کنید. به عنوان مثال، در یک فضای جمع و جور، ممکن است به دنبال به حداکثر رساندن صندلی و فضای ذخیره سازی داخلی باشید که مانع از جریان ترافیک نشود و حس جادار بودن اتاق را افزایش دهد.
 
3. نداشتن بودجه تفصیلی
 
عدم تهیه بودجه دقیق، شما را در برابر افزایش سرمایه یا تمام شدن پول آسیب پذیر می کند. بودجه شما باید بازسازی را تعیین کند - نه برعکس.
 
4.. فکر کردن به صورت خودکار باعث صرفه جویی در پول شما می شود.
 
نه تنها می ‌توانید با یک نوسازی غیراستاندارد مواجه شوید، بلکه احتمالاً سه برابر زمانی که یک حرفه ‌ای با تجربه می ‌برد، طول می ‌کشد.
کارهای DIY خود را به مواردی مانند نقاشی و کارهای ساده محوطه سازی محدود کنید و زمان خود را به پروژه مدیریت بازسازی اختصاص دهید.
 
10 Biggest Remodeling Regrets and How to Avoid Them
 
1.Underestimating Costs
 
Renovators who don’t budget properly soon run out of money. When that happens, they can be left with an unfinished property they are forced to sell. No buyer is willing to pay top dollar for an unfinished product, so the renovator often ends up incurring a loss.
Remember, you don’t get a second shot at your budget and the money you lose from making a mistake that cannot be taken back. Proper budgeting and planning from the outset is essential.
Tip: I also always include a 10% to 20% buffer in my budget for unexpected costs — and you can guarantee there will be a few of these when you’re remodeling.
 
2.Choosing Poor Floor Plans
 
The function of a room and how traffic flows within it are two of the most important aspects as they directly affect your experience of using the space. A well-conceived room layout can also add to the value of your home. Yet many remodelers ignore function and traffic flow when producing a floor plan and instead focus all their attention on color and finish.
To avoid making this common mistake, spend more time in the planning stage. Think about details such as the placement of doors, windows and electrical outlets. Come up with a sensible floor plan that makes it easy to move through the space and use it to its fullest potential. For example, in a compact space, you may look to maximize built-in seating and storage that doesn’t impede traffic flow and enhances the room’s sense of spaciousness
 
3.Not Having a Detailed Budget
 
Not drawing up a detailed budget leaves you vulnerable to overcapitalizing or running out of money. Your budget needs to dictate the renovation — not the other way around
 
4.Thinking DIY Will Automatically Save You Money
 
The DIY trap catches out a lot of rookie remodelers. Not only can you end up with a substandard renovation, but it will probably take you triple the time it would have taken an experienced pro.
Limit your DIY tasks to things such as painting and simple landscaping job
s, and dedicate your time to project managing the renovation
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : چند بزرگترین پشیمانی بازسازی و نحوه اجتناب از آنها

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (9 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .