چند نکته برای هماهنگی در آشپزخانه

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند نکته برای هماهنگی در آشپزخانه
چند نکته برای هماهنگی در آشپزخانه
چند نکته برای هماهنگی در آشپزخانه
چند نکته برای هماهنگی در آشپزخانه
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
1. مدیریت خرد انجام ندهید
 
مگر اینکه یک مسئله بهداشتی مهم (مانند آلودگی متقابل) باشد، اگر شریک زندگی/هم خانه/کودک شما دوست دارد کارها را متفاوت از شما انجام دهد، به او اجازه دهید. حتی اگر شما را آزار می دهد، بدانید که اگر ماشین ظرفشویی «به اشتباه» بارگیری شود یا پنیر در کشوی محصول بیفتد، تا پایان دنیا دور است. نبردهای خود را با دقت انتخاب کنید، زیرا درگیری های زیاد در آشپزخانه مطمئناً با نارضایتی هر دو طرف ختم می شود.
 
2. قانون طلایی ظرفشویی را امتحان کنید
 
قانون طلایی ظرفشویی بیان می کند که اگر آشپزی می کنید، رسماً از قلاب برای شستن ظروف و نظافت خارج شده اید. این روش بسیار منطقی است و همه چیز را بسیار ساده و بدون درگیری نگه می دارد. البته، برای همه کار نمی کند - شاید شما از آشپزی لذت می برید و از شستن ظروف اهمیتی نمی دهید (یا نگران هستید که تابه های با ارزش شما به درستی مراقبت نشود)، در این صورت بهتر است یک جایگزین پیدا کنید. کار سخت برای غیر آشپز.
 
3. از وضعیت آشپزی بیش از حد اجتناب کنید
 
اگر هر دو دوست دارید آشپزی کنید، تلاش برای همکاری در یک وعده غذایی همیشه مثبت ترین (یا صلح آمیز) تجربه نیست. و اگر آشپزخانه شما کوچک است، آشپزی همزمان برای بیش از یک نفر ممکن است سخت باشد. اگر هر یک از این سناریو ها آشنا به نظر می رسد، در نظر بگیرید که یک نفر کارهای آماده سازی اولیه (مانند خرد کردن سبزیجات یا شروع یک ماریناد) را انجام دهد و اجازه دهید فرد دیگر در زمان کنار هم قرار دادن ظرف غذا را به عهده بگیرد. و احتمالاً یک قانون خوب است که هر کسی که آشپزی واقعی را انجام می دهد باید تصمیم بگیرد که چگونه انجام شود.
 
4. یک لیست خرید اصلی داشته باشید
 
هیچ چیز ناامید کننده تر از شروع یک دستور غذا نیست که فقط متوجه شوید که یک عنصر اصلی را ندارید. یک نقطه در آشپزخانه، مانند یک تخته سیاه یا دفترچه یادداشت در مرکز، به عنوان مکانی برای یادداشت مواد و لوازم در زمان تمام شدن آنها تعیین کنید و همه افراد خانه را تشویق کنید که از آن استفاده کنند.
 
8 Tips for Harmony in the Kitchen
 
1. Don’t Micromanage
 
Unless it’s a major health issue (like cross-contamination), if your partner/housemate/kid likes to do things differently than you do, let them. Even if it bugs you, know that it’s far from the end of the world if the dishwasher is loaded “the wrong way” or the cheese ends up in the produce drawer. Choose your battles carefully, because picking too many fights in the kitchen is sure to end in disgruntlement on both sides.
 
2. Try the Golden Rule of Dishwashing
 
The Golden Rule of dishwashing states that if you cook, you are officially off the hook for dishwashing and cleanup duty. This method makes a lot of sense and keeps things pretty simple and conflict-free. Of course, it won’t work for everyone — perhaps you enjoy cooking and don’t mind doing the dishes (or you’re worried your precious pans won’t be cared for properly), in which case it’s best to find an alternative chore for the non-cook to take on.
 
3. Avoid the Too-Many-Cooks Situation
 
If you both like to cook, trying to collaborate on a meal isn’t always the most positive (or peaceful) experience. And if your kitchen is small, it can be hard for more than one person to be cooking at a time. If either of these scenarios sounds familiar, consider having one person do some early prep work (like chopping veggies or starting a marinade) and let the other person take over when it comes time to put the dish together. And it’s probably a good rule that whoever is doing the actual cooking gets to decide how it’s done.
 
4. Keep a Master Shopping List
 
There’s nothing more frustrating than starting in on a recipe only to discover you’re out of a key ingredient. Designate a single spot in the kitchen, such as a centrally located chalkboard or notepad, as the place to jot down ingredients and supplies as they run out, and encourage everyone in the house to use it.
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : چند نکته برای هماهنگی در آشپزخانه

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (9 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .