4 ویژگی ضروری برای یک اتاق نشیمن کوچک

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
4 ویژگی ضروری برای یک اتاق نشیمن کوچک
4 ویژگی ضروری برای یک اتاق نشیمن کوچک
4 ویژگی ضروری برای یک اتاق نشیمن کوچک
4 ویژگی ضروری برای یک اتاق نشیمن کوچک
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
1. واحدهای داخلی
 
این یک مورد واضح است، اما باید اینجا باشد. هنگامی که می خواهید از یک فضای کوچک حداکثر استفاده را ببرید، تو کارها بهترین گزینه هستند. واحدهای سفارشی را می توان در زوایای نامناسب و طاقچه ها قرار داد و مبلمان خریداری شده از فروشگاه به سادگی نمی توانند در این زمینه رقابت کنند.
ذخیره سازی برای شلوغ نگه داشتن خانه و نشان دادن اینکه خانه با دقت طراحی شده است ضروری است. همچنین می تواند شکل و عملکرد فضاهای داخلی را به طور کلی بهبود بخشد.
قفسه های توکار همچنین یک مکان اضافی برای تزئین ایجاد می کند، که به یک فضا کمک می کند احساس کاملی داشته باشد چیزی بسیار مهم در یک اتاق کوچک.
 
2. مبلمان جایگزین
 
در حالی که پذیرش آن می تواند حقیقتی سخت باشد، برخی از اتاق های نشیمن کوچک نمی توانند – یا نباید – برای یک مبل با اندازه استاندارد مناسب باشند. اما حقیقت دیگر این است که مبل همیشه لازم نیست. یک جایگزین عالی مجموعه ای از صندلی های باشگاه است. این چیدمان صندلی کافی را فراهم می کند، ظاهری شیک ایجاد می کند و گفتگو را تشویق می کند.
صندلی ها از نظر سبک و عملکرد گزینه های زیادی را ارائه می دهند. ممکن است با رنگ و پارچه ‌های تند، مانند مخمل سبز، روی صندلی راحت ‌تر از روی یک تکه بزرگ مانند مبل احساس راحتی کنید. به علاوه، صندلی ها انعطاف پذیری بیشتری را در ایجاد مسیرهای ترافیکی در یک اتاق نشیمن تنگ ارائه می دهند.
صندلی هایی با عملکرد چرخشی در نظر بگیرید که به شما و مهمانانتان اجازه می دهد تا به راحتی رو به روی یکدیگر، قسمت دیگری از اتاق یا منظره قرار بگیرید.
 
3. تکه‌ های بیانیه
 
این واقعیت که اتاق نشیمن شما متراژ زیادی ندارد به این معنی نیست که شما باید از طرح‌ های بزرگ چشم پوشی کنید. ایجاد یک لحظه نمایش با یک قطعه بیانیه اغلب می تواند توجه را از اندازه منحرف کند. یک قطعه بیانیه آیتمی است که در مرکز طراحی شما قرار می گیرد و وقتی افراد وارد اتاق می شوند چشمان آنها را به خود جلب می کند. می تواند به اشکال مختلف باشد.
 
4. بسیاری از وسایل دکور
 
ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، اما من توصیه می کنم اتاق نشیمن کوچک خود را با تعداد زیادی مبلمان و وسایل دکوری پر کنید که شخصیت شما و اعضای خانواده تان را نشان می دهد – البته بدون ایجاد احساس شلوغی در آن.
آینه ها به تابش نور به اطراف کمک می کنند و توهم فضای بیشتری را ایجاد می کنند - دو عامل مهم در یک اتاق کوچک.
 
4 Must-Have Features for a Small Living Room
 
1. Built-In Units
 
This is an obvious one, but it needs to be here. Built-ins are the ultimate when it comes to making the most of a small space. Custom fitted units can be built into awkward angles and alcoves, and store-bought furniture simply cannot compete in this area.
Storage is necessary to keep a home uncluttered and show that’s it’s been thoughtfully designed; it also can improve the shape and function of interior spaces overall
Built-in shelving also creates an extra spot for decorating, which helps a space feel complete — something extra important in a small room.
 
2. Alternative Furniture
 
While it can be a hard truth to accept, some small living rooms just can’t — or shouldn’t — fit a standard-size sofa. But another truth is that a sofa isn’t always necessary. A great alternative is an array of club chairs. This arrangement provides adequate seating, creates a stylish look and encourages conversation.
Chairs provide plenty of options in terms of style and function. You might feel more comfortable going with a bold color and fabric, such as green velvet, on a chair than you would on a large piece like a sofa. Plus, chairs offer a bit more flexibility in creating traffic paths through a tight living room.
Consider chairs with a swivel function, which will allow you and your guests to comfortably face one another, another area of the room or a view.
 
3. Statement Pieces
 
The fact that your living room doesn’t boast tons of square footage doesn’t mean you have to forgo big design statements. Creating a showstopping moment with a statement piece can often distract from the size. A statement piece is an item that becomes the focus of your design and draws people’s eyes when they walk into the room. It can come in many forms.
 
4. Plenty of Decor Items
 
It might sound counterintuitive, but I recommend filling your small living room with lot
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : 4 ویژگی ضروری برای یک اتاق نشیمن کوچک

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (8 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .