چند روند جدید در کفپوش برای سال 2024

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند روند جدید در کفپوش برای سال 2024
چند روند جدید در کفپوش برای سال 2024
چند روند جدید در کفپوش برای سال 2024
چند روند جدید در کفپوش برای سال 2024
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
1. بلوندهای زیبا
 
در حالی که یک عروسک بلوند خاص تابستان گذشته بر فیلم ها تسلط داشت، کفپوش بلوند رنگ کفپوش چوبی در سال 2024 را به خود اختصاص داده است. چه به عنوان چوب سخت مهندسی شده، چه وینیل یا چینی، سایه هایی از بلوند، همراه با رنگ های چوب دریفت سفید کاری شده، مطبوع ارائه می شود. ، نگاهی خنثی به رویداد Surfaces دارد. فراوانی چوب خاکستری از چند سال پیش هنوز کاملاً از بین نرفته است، اما رنگ آن در بسیاری از مجموعه های تخته دیده می شود.
پلی پروپیلن قابل بازیافت Inhaus با مجموعه جدید گالری Ceramin خود که در اینجا با رنگ Norgate نشان داده شده است، ظاهری بلوند دارد. تخته ها بدون PVC هستند و از پلی پروپیلن با هسته کامپوزیت معدنی ساخته شده اند. گالری در 13 رنگ عرضه می شود و مانند تمام محصولات سرامین، تخته ها ضد آب و 100٪ قابل بازیافت هستند.
 
2. وینیل لوکس آن را ارتقا می دهد
 
با جلوه های بصری در حال بهبود، ویژگی های ضد آب و WPC سفت و سخت (کامپوزیت پلاستیکی چوبی) و هسته های SPC که پایداری را فراهم می کند، تخته ها و کاشی های وینیل لوکس همچنان انتخاب بسیاری از صاحبان خانه هستند، چیزی که در بسیاری از افراد مشهود بود. از پیشنهادات در نمایشگاه سرفیس.
تخته های وینیل گشاد 10 در 41 اینچی Karndean به نام Danbury در اینجا نشان داده 
 
3. لمینت ارتقا پیدا می کند
 
کفپوش های لمینت براق و پلاستیکی قدیمی را فراموش کنید. بسیاری از لمینت‌ های امروزی دارای جلوه‌ های بصری و دوام بهتری هستند، با سطوح برجسته، خراشیده شده، آسیب ‌دیده یا حتی بازسازی ‌شده که می ‌توانند در برابر خش مقاوم باشند. برخی حتی ضد آب هستند. لمینت که به دلیل قیمت معمولاً پایین ‌ترش جذاب است، LVT را برای پول خود به ارمغان می ‌آورد.
در اینجا، خط جدید ماوریکس کالی از کفپوش ‌های چوبی «لمینت لوکس» است که ضد آب است و در هشت رنگ ساحلی موجود است. تخته های 9 ½ اینچ پهن و 86 اینچ طول بلندترین محصولات کالی هستند.
 
New Trends in Flooring for 2024
 
1. Beautiful Blondes
 
While a certain blonde doll dominated the movies last summer, blonde flooring has been taking over as the wood flooring hue for 2024. Whether as engineered hardwood, vinyl or porcelain, shades of blonde, along with whitewashed driftwood tones, offered airy, neutral looks at the Surfaces event. The abundance of gray wood from a few years ago hasn’t quite gone away, though, with the hue showing up in many of the plank collections.
Recyclable polypropylene. Inhaus does a blonde look with its new Ceramin Gallery collection, shown here in the Norgate color. The planks are PVC-free, made of polypropylene with a mineral composite core. Gallery comes in 13 colors and, as is the case with all Ceramin products, the planks are waterproof and 100% recyclable.
 
2. Luxury Vinyl Steps It Up
 
With ever-improving visuals, waterproof features and rigid WPC (wood plastic composite) and SPC cores providing stability, luxury vinyl planks and tiles continue to be the choice for many homeowners, something that was evident in the multitude of offerings at the Surfaces show.
Karndean’s 10-by-41-inch loose lay vinyl planks called Danbury are shown here.
 
3. Laminate Gets an Upgrade
 
Forget the shiny, plasticky laminate floors of old. Many of today’s laminate offerings have improved visuals and durability, with embossed, hand-scraped, distressed or even reclaimed textured surfaces that can be scratch-resistant. Some are even waterproof. Attractive for its usually lower price point, laminate is giving LVT a run for its money.
Shown here is Cali’s new Mavericks line of “luxury laminate” wood-look flooring, which is waterproof and available in eight coastal colors. The 9½-inch-wide, 86-inch-long planks are the longest of Cali’s products.
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : چند روند جدید در کفپوش برای سال 2024

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (9 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .