مپ استار ، مجله خبری دکوراسیون داخلی ایران

  • 7 چیزی که هرگز نباید زیر سینک آشپزخانه یا حمام خود نگهداری کنید
    7 چیزی که هرگز نباید زیر سینک آشپزخانه یا حمام خود نگهداری کنید
    فضای زیر آشپزخانه یا سینک حمام شما - داخل کابینت پایینی یا روشویی - ممکن است مکانی هوشمندانه برای نگهداری برخی از اقلام (دور از دید، دور از ذهن!) به نظر برسد، اما همه چیز را نمی توان با خیال راحت در این نقاط قرار داد. شرایط تاریک و اغلب مرطوب می ‌تواند زمینه ‌ای بد برای رشد کپک و کپک ایجاد کند که می ‌تواند مواد خاصی را از بین ببرد. اینها مواردی هستند که متخصصان نظافت می گویند هرگز نباید در کابینت زیر سینک خود نگهداری کنید (و در عوض باید این موارد را دوباره در خانه نگهداری کنید).

    تاریخ درج :1401/10/13

  • چگونه خانه خود را به روش صحیح گردگیری کنید
    چگونه خانه خود را به روش صحیح گردگیری کنید
    این به ندرت شغل مورد علاقه هر کسی است، اما گردگیری همیشه در صدر فهرست کارهای تمیز کردن خانگی قرار می گیرد. این به این دلیل است که با وجود گرد و غبار زیاد در محیط، به طور شگفت انگیزی به سرعت روی سطوح جمع می شود و نیاز به توجه منظم دارد. گرد و غبار خود ترکیبی از ذرات ریز است، از جمله گرده گیاهان، موهای انسان و حیوانات، الیاف پارچه و کاغذ، سلول های پوست انسان و.... ! جای تعجب نیست که ما دوست داریم از شر آن خلاص شویم.

    تاریخ درج :1401/10/11

  • 8 ترند برتر طراحی خانه که در سال 2023 خواهیم دید
    8 ترند برتر طراحی خانه که در سال 2023 خواهیم دید
    از آنجایی که هراس همه گیری کاهش می‌ یابد و نگرانی های اقتصادی همچنان ادامه دارد، نحوه تفکر ما در مورد خانه ‌هایمان در سال 2023 تغییر خواهد کرد. اکنون ، گرایش های طراحی خانه برای سال آینده نگرانی ‌های شخصی و جهانی در حال ظهور را برطرف می‌ کند.

    تاریخ درج :1401/10/06

  • آنچه در مورد افزودن نورپردازی در فضای باز باید بدانید
    آنچه در مورد افزودن نورپردازی در فضای باز باید بدانید
    نورپردازی در فضای باز می تواند فضاهای بیرونی خانه را پس از غروب خورشید جذاب کند. و همچنین هدف عملی تری نیز دارد: می تواند مسیرها و راه پله ها را ایمن تر کند و همچنین امنیت خانه را بهبود بخشد .

    تاریخ درج :1401/10/04

  • کاغذ دیواری عجیب و غریب در حال بازگشت است . آیا دیوارهای شما آماده هستند ؟
    کاغذ دیواری عجیب و غریب در حال بازگشت است . آیا دیوارهای شما آماده هستند ؟
    رنگ را فراموش کنید هنگامی که اتاقی فریاد می زند برای یک تغییر واقعاً جسورانه، شکست دادن کاغذ دیواری ، بیانیه تقریباً غیرممکن است . خواه این طرح گل ‌های سرسبز ، طرح ‌های هندسی توهم آمیز یا صحنه ای پر جنب و جوش از دنیای رویایی خارجی را به تصویر می‌ کشد ، یک کاغذ دیواری منحصر به فرد می تواند فضایی را از یک فکر بعدی به سمت جواهر تاج خانه سوق دهد.

    تاریخ درج :1401/09/29

  • این روند تا حدودی بحث برانگیز دکوراسیون است که طراحان در سال 2023 آن را دو برابر می کنند
    این روند تا حدودی بحث برانگیز دکوراسیون است که طراحان در سال 2023 آن را دو برابر می کنند
    تصور کنید در اتاقی پر از طراحان داخلی هستید و از هر یک از آنها یک سوال می پرسید : چه چیزی ، صرف نظر از اندازه ، بیشترین تأثیر را بر یک فضا دارد ؟ به احتمال زیاد ، اکثر آنها پاسخ مشابهی خواهند داشت : رنگ کردن . حتی بیشتر از نورپردازی یا فرش ، رنگ به عنوان عامل نهایی تغییر شکل یا شکستن آن در اتاق عمل می‌ کند، زیرا بهترین ضربه را برای دکور شما ارائه می دهد . نه تنها این ، بلکه در وهله اول کارهای زیادی می توانید با رنگ انجام دهید . .

    تاریخ درج :1401/09/27

  • چند رنگ مایل به سفید برای نمای بیرونی خانه
    چند رنگ مایل به سفید برای نمای بیرونی خانه
    اگر ظاهر تمیز و شفاف فضای بیرونی سفید را دوست دارید اما نمی خواهید خانه تان خیلی تیره یا استریل شود ، رنگ سفید مایل به سفید می تواند راه حل مناسبی باشد . مایل به سفید یک رنگ بیرونی خنثی است که برای طیف وسیعی از سبک های خانه به خوبی کار می کند .

    تاریخ درج :1401/09/22

  • بهترین راه برای تمیز نگه داشتن کفپوش سفید
    بهترین راه برای تمیز نگه داشتن کفپوش سفید
    تمیزی سفید گالری یک طبقه سفید ، فضا را بالا می برد و می تواند نور را به اتاق وارد کند. به علاوه، هر رنگی در اتاقی با کف سفید ظاهر می شود. برای تمیز نگه داشتن آن، بهترین روش ها وجود دارد که درخشندگی کف شما را برای سال ها حفظ می کند و این بیانیه را به انتخابی دوست‌ داشتنی در خانه‌ تان تبدیل می کند .

    تاریخ درج :1401/09/20

  • تاریخچه مختصر - و شگفت آور جالب - مبل اتاق نشیمن
    تاریخچه مختصر - و شگفت آور جالب - مبل اتاق نشیمن
    مبل ها از زمان مصر و یونان باستان وجود داشته اند ، اما فراعنه و آتنی ها پوسته بالایی به چیزی نزدیک به برش های پرزدار امروزی و انباری نشیمنگاه نمی خوردند . « کاناپه ها » از نیمکت های چوبی محکم تشکیل شده بود و تا قرن شانزدهم ادامه یافت. در واقع، مبل واقعاً چیزی برای نشستن بود - نه استراحت - تا دهه 1680، زمانی که اولین صندلی روکش دار به ورسای آمد و الهام بخش دادگاه برای برداشتن بار بود.

    تاریخ درج :1401/09/15

  • پنتون یک سرخابی پر جنب و جوش را برای رنگ سال 2023 انتخاب می کند
    پنتون یک سرخابی پر جنب و جوش را برای رنگ سال 2023 انتخاب می کند
    Viva Magenta یک رنگ قرمز پررنگ و سرد است که برای تقویت خوش بینی و شادی طراحی شده است . نحوه استفاده از آن را در خانه خود ببینید .

    تاریخ درج :1401/09/13

آخرین اخبار (30 اردیبهشت 1403)
آلبوم های کاغذ دیواری گوتیک ست و باروک ست شرکت اکسون
آلبوم های کاغذ دیواری گوتیک ست و باروک ست شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه
چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه

چه رنگ سرد، گرم یا خنثی باشد، خاکستری یک رنگ بیرونی است که برای طیف وسیعی از سبک های خانه به خوبی کار می کند. خاکستری می ‌تواند به مدرن ‌سازی خانه‌ های سنتی کمک کند، جزئیات معماری را برجسته کند و پس‌ زمینه‌ ای محکم برای رنگ‌ های برجسته فراهم کند.

کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک
کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک

شرکت معروف لیماک ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که در این زمینه چیزی حدود هشت سال است که ، مشغول فعالیت می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر
آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پر طرفدار فرن
کافه پر طرفدار فرن

کافه معروف فرن ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : دروس خیابان راستوان ، بالاتر از میدان احتشامیه ، روبه روی مرکز خرید جنب بانک آینده ، پلاک ۳۱ ، از جمله معروف ترین کافه های تهران است ، که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد ، مشتریان محترم می توانند پیش از مراجعه به این کافه محبوب ، با برقراری تماس با این مجموعه میز مورد نظر خود را رزرو نمایند .

چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند
چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند

یک مفهوم طراحی که با پر کردن شکاف بین مردم و طبیعت اطراف خانه هایشان مشخص شده است، طراحی بیوفیلیک به سرعت در دنیای بازسازی خانه و طراحی داخلی شتاب بیشتری به دست می آورد. کری کلی، سابق انجمن طراحی داخلی آمریکا (ASID) می ‌گوید: «ادغام عناصر طبیعی مانند دیوارهای زنده، گیاهان داخلی، و منابع نور طبیعی نه تنها زیبایی ‌شناسی را افزایش می ‌دهد، بلکه با بهبود کیفیت هوا و ارتباط ساکنان با طبیعت، محیط داخلی سالم ‌تری را ارتقا می‌ دهد.» رئیس هیئت ملی استفاده از مواد نقش کلیدی در طراحی بیوفیلیک و طراحی پایدا

مهارت ارتباط با مشتری
مهارت ارتباط با مشتری

یکی از حائز اهمیت ترین مسائلی که باید همواره به آن توجه داشت ، چگونگی ارتباط برقرار کردن و یا به عبارت دیگر ، مهارت ارتباط با مشتری می باشد . در واقع ، یکی از مهم ترین عواملی که باعث حفظ و همچنین افزایش وفاداری مشتری می شود ، چگونگی برخورد با او است ‌.

نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل
نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل

شرکت پارس بهشرق که از سال 1367 تولید کننده انواع لوازم خانگی ایرانی بود در چند سال اخیر اقدام به تاسیس بزرگترین کارخانه تولید کاغذدیواری ایرانی با کیفیت قابل شستشو در ایران و خاورمیانه گردیده است. آقای وردی قهرمانی موسس و تولید کننده برند گرانتیل میباشد.

آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس
آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس

هلدینگ گرین ( فیلیپ موریس ، آنجل ، استاروالز ) ، یکی از معتبر ترین و معروف ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی با جنسی عالی و ضخیم ، در طرح ها و رنگ های دلنشین و به روز ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .