مپ استار ، مجله خبری دکوراسیون داخلی ایران

  • چک لیست تعمیر و نگهداری خانه بهاری شما
    چک لیست تعمیر و نگهداری خانه بهاری شما
    با طولانی شدن روزها و گرم شدن هوا، بهار زمان خوبی برای بیرون رفتن و پرداختن به پروژه های بزرگتر خانه است. با وجود خطر طوفان های زمستانی، می توانید به دنبال آسیب باشید و تعمیرات لازم را انجام دهید و همچنین خانه و باغ خود را برای تابستان آماده کنید.

    تاریخ درج :1402/01/27

  • به گفته طراحان داخلی چند رنگی که اتاق های تاریک خانه شما را روشن می کند
    به گفته طراحان داخلی چند رنگی که اتاق های تاریک خانه شما را روشن می کند
    برخی از اتاق ها نور طبیعی بیشتری را نسبت به سایرین تجربه می کنند، فقط به این دلیل که پنجره های بیشتری دارند. اگرچه ممکن است بدون بازسازی اساسی نتوانید تعداد بیشتری از آنها را به قسمت های تاریک خانه خود اضافه کنید، اما یک راه حل آسان وجود دارد: استفاده از چند لایه رنگ مناسب می تواند به روشن شدن فضاهای کم نور کمک کند

    تاریخ درج :1402/01/22

  • چند روش خوشامد گویی برای تزئین ایوان جلوی شما
    چند روش خوشامد گویی برای تزئین ایوان جلوی شما
    ایوان جلو فضای انتقال عالی یک خانواده است . شاید جایی باشد که به یک دوست جدید خوش آمد می‌ گویید . شاید شروع صبح بهاری شما ، قهوه در دست یا محل چرت مورد علاقه سگ خانواده باشد . با این حال، نقطه ورودی خانه شما نیازهای شما را برآورده می کند، یک چیز واضح است : هر خاطره ای که در آنجا ساخته می شود، زمانی که فضا دنج و به خوبی تزئین شده باشد، حتی بهتر است. این چند ایوان جلو، چه یک روکش جادار و چه یک سکوی فرود کوچکتر، مطمئناً از سبک خود کم نمی ‌کنند. برای ایده های هوشمندانه در مورد چگونگی تبدیل ایوان خود

    تاریخ درج :1402/01/20

  •  بهترین ایده باغ داخلی برای آوردن فضای بیرونی عالی به داخل
    بهترین ایده باغ داخلی برای آوردن فضای بیرونی عالی به داخل
    تخت ‌های گل، باغ ‌های پاسیو و گلدان ‌ها بدون شک به هر خانه ‌ای جذابیت می ‌بخشند و سرگرمی‌ های واقعاً سرگرم ‌کننده‌ ای را ایجاد می ‌کنند. اما گاهی اوقات شما فقط فضا ندارید، یا ممکن است ترجیح دهید وقت خود را در جایی بگذرانید که عناصر ( و اشکالات ! ) واقعاً به شما دسترسی ندارند . در این موارد ، هرگز نمی توانید با اضافه کردن چند ایده باغ داخلی به خانه خود اشتباه کنید .

    تاریخ درج :1402/01/15

  • چند سوالی که باید قبل از برنامه ریزی برای آشپزخانه جدید خود بپرسید
    چند سوالی که باید قبل از برنامه ریزی برای آشپزخانه جدید خود بپرسید
    برای به دست آوردن آشپزخانه رویایی خود، با یک ماموریت قوی و لیست آرزوها شروع کنید و در نظر بگیرید که در کجا حاضر به مصالحه هستید.

    تاریخ درج :1402/01/13

  • چگونه یک مبل با کیفیت بخریم که ماندگار باشد
    چگونه یک مبل با کیفیت بخریم که ماندگار باشد
    مبل یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های مبلمان است - و یکی از دائمی ترین ها. حتی اگر فقط برای تعمیر موقت یکی از آن ها را بخرید، در نهایت از اتاق نشیمن به اتاق خانواده به زیرزمین و در نهایت خوابگاه تنزل پیدا می کند. قبل از اینکه متوجه شوید، یک دهه یا بیشتر می گذرد و این خرید ناگهانی بخشی از زندگی شما شده است. پس قبل از خرید کمی فکر کنید. سپس مبل با کیفیتی را که می توانید بخرید ، بخرید. خرید شما در طی سالیان متمادی مستهلک می شود.

    تاریخ درج :1402/01/08

  • این ترفند ساده و تایید شده توسط طراح به شما کمک می کند تا یک پالت رنگ را بدون دردسر انتخاب کنید
    این ترفند ساده و تایید شده توسط طراح به شما کمک می کند تا یک پالت رنگ را بدون دردسر انتخاب کنید
    بهار تقریباً در نیمکره شمالی شروع شده است ، که به معنای دو چیز در دنیای طراحی است : مجموعه ‌های جدید در فروشگاه ‌ها و آنلاین ظاهر می‌شوند ، و جدیدترین کتاب‌ های تزئینی در مطبوعات داغ هستند .

    تاریخ درج :1402/01/06

  • اینها محبوب ترین ویژگی های خانه های لوکس در سال 2023 خواهند بود
    اینها محبوب ترین ویژگی های خانه های لوکس در سال 2023 خواهند بود
    خانه‌های لوکس معمولاً به دلایلی خانه ‌های رویایی نامیده می‌شوند: آن‌ ها دارای ویژگی‌ های فوق ‌العاده سرسبز هستند، مانند پلان ‌های بزرگ، وسایل با تکنولوژی پیشرفته، دکوراسیون مناسب برای افراد ثروتمند و مشهور، و باغ‌ های کاملاً حجاری شده. اما هر سال، سطح بالاتر می رود و روند جدیدی وجود دارد که در نخبگان ترین محافل املاک و مستغلات جای می گیرد.

    تاریخ درج :1402/01/01

  • 3 راه برای تطبیق رنگ - به علاوه، نحوه شناسایی پایان آن
    3 راه برای تطبیق رنگ - به علاوه، نحوه شناسایی پایان آن
    چه سال‌ ها در خانه خود زندگی کرده باشید و چه در حال نقل مکان به فضای جدیدی هستید که نیاز به بازسازی دارد، یک لایه رنگ تازه می ‌تواند به هر اتاقی در خانه شما احساس جدیدی بدهد. اگر رنگ فعلی دیوارهای خود را دوست دارید اما مطمئن نیستید که چه رنگی است، لازم نیست به طور کلی از رنگ آن چشم پوشی کنید. در عوض، تطبیق رنگ را امتحان کنید. تطبیق رنگ به شناسایی یک رنگ خاص کمک می کند و معمولاً در هنگام بازسازی خانه استفاده می شود ، زمانی که مردم می خواهند یک رنگ قدیمی را لمس کنند یا از رنگ موجود در اتاق دیگری ا

    تاریخ درج :1401/12/28

  • چند دلیل برای کار با یک طراح داخلی
    چند دلیل برای کار با یک طراح داخلی
    داشتن رویاهای بزرگ طراحی مهم است، اما همچنین مهم است که ایده خوبی از محدودیت های طراحی خود داشته باشید. در واقعیت، هر پروژه محدودیت‌ هایی دارد، چه از نظر ساختار فیزیکی (مانند دیوارهای غیرقابل حرکت و ستون‌ های تکیه‌ گاه) و چه عوامل دیگر.

    تاریخ درج :1401/12/23

آخرین اخبار (29 اردیبهشت 1403)
کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک
کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک

شرکت معروف لیماک ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که در این زمینه چیزی حدود هشت سال است که ، مشغول فعالیت می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر
آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پر طرفدار فرن
کافه پر طرفدار فرن

کافه معروف فرن ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : دروس خیابان راستوان ، بالاتر از میدان احتشامیه ، روبه روی مرکز خرید جنب بانک آینده ، پلاک ۳۱ ، از جمله معروف ترین کافه های تهران است ، که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد ، مشتریان محترم می توانند پیش از مراجعه به این کافه محبوب ، با برقراری تماس با این مجموعه میز مورد نظر خود را رزرو نمایند .

چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند
چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند

یک مفهوم طراحی که با پر کردن شکاف بین مردم و طبیعت اطراف خانه هایشان مشخص شده است، طراحی بیوفیلیک به سرعت در دنیای بازسازی خانه و طراحی داخلی شتاب بیشتری به دست می آورد. کری کلی، سابق انجمن طراحی داخلی آمریکا (ASID) می ‌گوید: «ادغام عناصر طبیعی مانند دیوارهای زنده، گیاهان داخلی، و منابع نور طبیعی نه تنها زیبایی ‌شناسی را افزایش می ‌دهد، بلکه با بهبود کیفیت هوا و ارتباط ساکنان با طبیعت، محیط داخلی سالم ‌تری را ارتقا می‌ دهد.» رئیس هیئت ملی استفاده از مواد نقش کلیدی در طراحی بیوفیلیک و طراحی پایدا

مهارت ارتباط با مشتری
مهارت ارتباط با مشتری

یکی از حائز اهمیت ترین مسائلی که باید همواره به آن توجه داشت ، چگونگی ارتباط برقرار کردن و یا به عبارت دیگر ، مهارت ارتباط با مشتری می باشد . در واقع ، یکی از مهم ترین عواملی که باعث حفظ و همچنین افزایش وفاداری مشتری می شود ، چگونگی برخورد با او است ‌.

نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل
نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل

شرکت پارس بهشرق که از سال 1367 تولید کننده انواع لوازم خانگی ایرانی بود در چند سال اخیر اقدام به تاسیس بزرگترین کارخانه تولید کاغذدیواری ایرانی با کیفیت قابل شستشو در ایران و خاورمیانه گردیده است. آقای وردی قهرمانی موسس و تولید کننده برند گرانتیل میباشد.

آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس
آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس

هلدینگ گرین ( فیلیپ موریس ، آنجل ، استاروالز ) ، یکی از معتبر ترین و معروف ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی با جنسی عالی و ضخیم ، در طرح ها و رنگ های دلنشین و به روز ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

آلبوم کاغذ دیواری رولکس شرکت مداسیون
آلبوم کاغذ دیواری رولکس شرکت مداسیون

شرکت مداسیون ، یکی از شرکت های وارد کننده و تامین کننده موفق کالاهای دکوراسیون داخلی می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند راه برای روشن کردن یک اتاق تاریک، به گفته طراحان داخلی
چند راه برای روشن کردن یک اتاق تاریک، به گفته طراحان داخلی

دکوراسیون اتاق های داخلی با نور طبیعی کم یا بدون نور می تواند چالش برانگیز باشد. رنگ ‌ها معمولاً اشباع‌ تر به نظر می ‌رسند و دکوراسیون می ‌تواند در سایه‌ ها حجیم به نظر برسد. این فضا ها اغلب احساس ناخوشایندی دارند، که ایده آل نیست – به خصوص اگر اتاقی باشد که زمان زیادی را در آن سپری می کنید، مانند اتاق خواب یا قسمت نشیمن. ما با طراحان داخلی صحبت کردیم تا چند ترفند طراحی ساده را بیاموزیم که می تواند به سرعت یک اتاق تاریک را روشن کند.