چک لیست تعمیر و نگهداری خانه زمستانی شما

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چک لیست تعمیر و نگهداری خانه زمستانی شما
چک لیست تعمیر و نگهداری خانه زمستانی شما
چک لیست تعمیر و نگهداری خانه زمستانی شما
چک لیست تعمیر و نگهداری خانه زمستانی شما
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
با کاهش دما و حرکت در داخل خانه، خانه و حیاط خود را ایمن و روان نگه دارید .
 
محافظت از کف ورودی. با وجود برف، یخ، نمک جاده و شن و ماسه، کف‌ های ورودی می ‌توانند در زمستان واقعاً ضربه بخورند. با استفاده از کفپوش ها در داخل و خارج از هر ورودی خانه، طول عمر کفپوش خود را افزایش دهید. برای از بین بردن برف اضافی، یک اسکرابر یا برس چکمه و داخل آن یک سینی ضد آب برای قرار دادن کفش و چکمه خیس تهیه کنید.
 
لوازم اضطراری خود را بررسی کنید. با طوفان های زمستانی احتمال قطع برق بیشتر می شود - با آب بطری تازه، غذاهایی که در قفسه ثابت هستند، چراغ قوه، باتری، لوازم کمک های اولیه و رادیو و شارژر تلفن هوشمند با میل لنگ دستی آماده شوید.
 
باتری ها را در آشکار ساز های دود و مونوکسید کربن هر ماه بررسی کنید. این امر به ویژه در فصل زمستان، زمانی که پنجره ها را بسته نگه می داریم و بیشتر از اجاق های هیزمی و شومینه استفاده می کنیم، اهمیت دارد. مطمئن شوید که در هر اتاق خواب، در هر طبقه از خانه و آشپزخانه، آشکار ساز های دود و مونوکسید کربن دارید. آشکار ساز ها را ماهانه چک کنید و در صورت نیاز باتری ها را تعویض کنید.
 
مراقب درختان باشید بارش ‌های بزرگ برف می ‌توانند بر روی اندام‌ های درخت بنشینند و آن‌ ها را سنگین ‌تر و مستعد شکستن کنند – که به ‌ویژه اگر درختی در دسترس شما باشد، می ‌تواند خطرناک باشد. با پاک کردن برف پس از هر بار بارش برف، با استفاده از جارو برای افزایش دسترسی خود، بار درختان خود را کاهش دهید. درخت را برای از بین بردن برف تکان ندهید، زیرا ممکن است باعث شکستن اندام های شکننده شود. نگهداری مناسب درخت در پاییز ، همراه با برف روبی منظم، باید به جلوگیری از شکستگی کمک کند - اما اگر عضوی در زمستان سقوط کرد، به محض اینکه آب و هوا اجازه داد آن را بردارید .
 
Your Winter Home Maintenance Checklist
 
Keep your home and yard safe and running smoothly as temperatures drop and activity moves indoors
 
Protect entryway flooring. With tracked-in snow, ice, road salt and sand, entryway floors can really take a beating in the winter. Increase the longevity of your flooring by using floor mats both inside and outside each entrance to your home. Provide a boot scraper or brush outside for removing excess snow, and a waterproof tray inside for placing wet shoes and boots.
 
Check your emergency supplies. With winter storms comes more potential for power outages — be prepared with fresh bottled water, shelf-stable foods, flashlights, batteries, first-aid supplies and a hand-crank radio and smartphone charger.
 
Check batteries in smoke and carbon monoxide detectors monthly. This is especially important during winter, when we keep windows closed and use wood-burning stoves and fireplaces more often. Make sure you have smoke and carbon monoxide detectors in each bedroom, on each floor of the house and in the kitchen. Check detectors monthly and change batteries as needed.
 
Keep an eye on trees. Big snowfalls can settle onto tree limbs, making them heavy and more prone to breaking — which can be especially dangerous if a tree is within reach of your house. Ease the burden on your trees by brushing off snow after each snowfall, using a broom to extend your reach. Don’t shake the tree to remove snow, since this can cause brittle limbs to break. Proper tree maintenance in the fall, paired with regular snow removal, should help prevent breakage — but if a limb does fall during winter, have it removed as soon as weather permits.
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : چک لیست تعمیر و نگهداری خانه زمستانی شما

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (9 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .