چند نکته جذاب برای دکوراسیون اتاق نشیمن "همسطح" در سال 2024

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند نکته جذاب برای دکوراسیون اتاق نشیمن "همسطح" در سال 2024
چند نکته جذاب برای دکوراسیون اتاق نشیمن "همسطح" در سال 2024
چند نکته جذاب برای دکوراسیون اتاق نشیمن "همسطح" در سال 2024
چند نکته جذاب برای دکوراسیون اتاق نشیمن "همسطح" در سال 2024
 



( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
درک اینکه چرا نکات سبک اتاق نشیمن تا این حد محبوب هستند، آسان است: اتاق ‌های نشیمن علاوه بر اینکه پر استفاده ‌ترین فضا در خانه هستند، در چند سال گذشته بسیار شخصی ‌تر شده‌ اند. آنها به عنوان مناطقی برای سرگرمی، برای تماشای تلویزیون، یا به عنوان فضاهای انعطاف پذیر لازم برای غذاخوری یا کار عمل می کنند. به دلیل استفاده مکرر از آنها، منظم و شیک نگه داشتن آنها می تواند دشوار باشد. به این هفت اتاق نشیمن که پر از سبک، رنگ و شخصیت هستند نگاهی بیندازید. مطمئناً یک یا دو غذای تزئینی پیدا خواهید کرد که بتوانید آن را در خانه خود بگنجانید‌.
 
1.ترکیب و مطابقت بافت.
 
تعداد زیادی بافت در اتاق نشیمن این آپارتمان پر جنب و جوش و رنگارنگ بروکلین وجود دارد . بین صندلی عشق بوکله، صندلی بشکه مخملی، بوفه چوبی، و میز قهوه روی شیشه ای، می توانید پارچه ها و مواد زیادی را در ترکیب مشاهده کنید. این ترکیب بعد می افزاید و بدون احساس مشغله کاری زیاد، علاقه بصری ایجاد می کند. با تعداد زیادی گزینه برای نشستن، یک گوشه غذاخوری، و بالش‌ های رنگارنگ، فضا گرم و جذاب به نظر می ‌رسد.
 
2.از رنگ تک رنگ استفاده کنید.
 
چه کسی می گوید نمی توانید سقف خود را رنگ کنید؟ دیوارهای سبز عمیق - و سقف - در این اتاق نشیمن خانه هیوستون، تگزاس، تأثیر بصری عظیمی ایجاد می کند. حتی مبل چرمی هم با طرح تک رنگ همخوانی دارد! لهجه های الهام گرفته شده از اروپا، مانند آینه طلایی، لوستر کریستالی، و قالب های دیواری، اتاق را زیبا و جاودانه می کند، در حالی که افزودن مبلمان معاصر باعث می شود احساس مدرن تر به اتاق بدهد. شومینه یک افزودنی تزئینی است که با یک لایه پشتی کاشی تیره تکمیل شده و با یک شمعدان شومینه و شمع پر شده است تا فضای آتش چوب را بازسازی کند. 
 
3.مبلمان نرم و منحنی را امتحان کنید.
 
معماری در این انبار لس آنجلس خیره کننده است. این اجازه می دهد تا نور طبیعی زیادی از طریق پنجره های بلوک شیشه ای بلند به اتاق نشیمن وارد شود. اثاثیه اتاق، حال و هوای روشن و مطبوع را افزایش می دهد - به ویژه مبلمان. لبه ‌های منحنی کاناپه، نیمکت و صندلی گلایدر اتاق را راحت و جذاب نشان می ‌دهد (بافت‌ های بوکله و مخملی راحتی بیشتری را اضافه می‌ کنند). گوشه های گرد روی میز بار و آینه قوسی بالای شومینه ابعاد بیشتری به فضا می بخشد. رنگ های خاموش به کار رفته در این اتاق نشیمن آن را به مکانی عالی برای استراحت و آرامش تبدیل کرده است. 
 
The  Hottest Decorating Tips for a “Leveled-Up” Living Room in 2024.
 
It’s easy to understand why living room style tips are so popular: In addition to being the most used space in the home, living rooms have become much more personalized over the past few years. They serve as areas for entertaining, for watching television, or as necessary flex spaces for dining or working. Because of their frequent usage, it can be hard to keep them organized and stylish. Take a look at these seven living rooms that are bursting with style, color, and personality. You’re sure to find a decorating takeaway or two that you can incorporate into your own home.
 
1.Mix & Match Textures.
 
There are tons of textures in this vibrant and colorful Brooklyn apartment’s living room. Between the bouclé loveseat, velvet barrel chair, wooden buffet, and glass-top coffee table, you can see plenty of fabrics and materials in the mix. The combination adds dimension and creates visual interest without feeling overwhelming or busy. With tons of seating options, a dining nook, and colorful throw pillows, the space feels warm and inviting. 
 
2.Use Monochromatic Color.
 
Who says you can’t paint your ceiling? The deep green walls — and ceiling — in this Houston, Texas, home’s living room make a huge visual impact. Even the leather sofa matches the one-color scheme! The European-inspired accents, like the gilt mirror, crystal chandelier, and wall moldings, make the room feel elegant and timeless, while the addition of contemporary furnishings makes it feel more modern. The fireplace mantel is a decorative add-on, finished with a dark tile backsplash and filled with a fireplace candelabra and candles to recreate the ambiance of a wood fire. 
 
3.Try Soft, Curved Furniture
 
The architecture in this Los Angeles loft is stunning; it allows a lot of natural light to come through the tall, glass block windows into t  he living room. The room’s furnishings enhance the bright and airy vibe — especially the furniture. The curved edges of the couch, bench, and glider chair make the room look comfortable and inviting (the bouclé and velvet textures add even more comfort). Rounded corners on the bar table and the arched mirror above the fireplace bring in more dimension to the space. The muted colors used in this living room make it a perfect place to relax and unwind. 
  • مرجع :https://www.apartmenttherapy.com
  • برچسب ها : چند نکته جذاب برای دکوراسیون اتاق نشیمن "همسطح" در سال 2024

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (9 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .