به گفته طراحان چند اشتباه در دکوراسیون که در فضاهای کوچک باید از آنها اجتناب کرد

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
به گفته طراحان چند اشتباه در دکوراسیون که در فضاهای کوچک باید از آنها اجتناب کرد
به گفته طراحان چند اشتباه در دکوراسیون که در فضاهای کوچک باید از آنها اجتناب کرد
به گفته طراحان چند اشتباه در دکوراسیون که در فضاهای کوچک باید از آنها اجتناب کرد
به گفته طراحان چند اشتباه در دکوراسیون که در فضاهای کوچک باید از آنها اجتناب کرد
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
وقتی نوبت به دکوراسیون می رسد، اندازه اهمیت دارد. تصمیمات طراحی که در بزرگ ‌ترین اتاق ‌های شما منطقی هستند، همیشه در فضاهای کوچک ‌تر به خوبی کار نمی ‌کنند. دنج و شیک نگه داشتن یک فضای کوچک - به جای آشفتگی و درهم ریختگی - به معنی در نظر گرفتن عوامل مختلفی و نحوه کار آنها با هم است : اندازه مبلمان و قرارگیری آن در اتاق، دیوارکوب ها و چراغ های سقفی، آینه ها و انبارهای عمودی، رنگ های رنگ و کاغذ دیواری بافت دار.
 
1. استفاده از مبلمان بزرگ
 
به گفته کارشناسان، انتخاب صندلی، مبل، میز و سایر قطعاتی که اندازه مناسب فضای شما هستند، تفاوت زیادی در احساس اتاق شما ایجاد می کند. "اکثر مبلمانی که امروزه تولید می‌شوند برای فضاهای بزرگ ‌تر طراحی شده ‌اند" کوین کامینسکی از Kaminski + Pew می گوید. "عدم درک ابعاد فضا و ابعاد مبلمانی که به آن فضا می رود می تواند منجر به ایجاد اتاق هایی شود که از مقیاس خارج می شوند. این نه تنها بر تعادل و احساس اتاق تأثیر می ‌گذارد، بلکه می ‌تواند بر عملکرد فضا نیز تأثیر بگذارد: مبل در ورودی را مسدود می ‌کند، نمی ‌تواند بیش از یک قطعه را در یک فضا قرار دهد.
 
2. استفاده از مبلمانی که خیلی کوچک است
 
درک مقیاس فضای شما همچنین به این معنی است که مطمئن شوید مبلمان شما خیلی ساده نیست، زیرا یک اتاق کم ممکن است در نهایت احساس سردی و ناراحتی کند. «اشتباهی که معمولاً در یک فضای کوچک انجام می ‌شود، در واقع مبلمانی است که برای فضا خیلی کوچک است». طراح Michelle Zacks می گوید. "شاید مشتری مبل کوچکی را انتخاب کرده باشد تا فضا را شلوغ نکند، اما در واقع، من اغلب فکر می‌ کنم که مبل کمی بزرگ ‌تر بهترین راه است - این باعث می‌ شود فضا بزرگ ‌تر و همچنین بزرگ‌ تر باشد. صندلی اضافی ارائه می دهد.
 
3. فقط رنگ های روشن را انتخاب کنید
 
به گفته کارشناسان، راهنما های طراحی قدیمی ممکن است رنگ آمیزی اتاق های کوچک را در سایه های سفید یا رنگ های خنثی کم رنگ دیگر پیشنهاد کرده باشند، اما این می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. "دیوارهای سفید در یک اتاق کوچک فقط اندازه اتاق را برجسته می کند" سانتیاگو می گوید. "در عوض، کاغذ دیواری با بافت جامد را انتخاب کنید - یا دیوارها را رنگی کنید. از رنگ های تیره تر برای اتاق های فوق العاده کوچک نترسید. به این واقعیت که اتاق کوچک است تکیه کنید و با استفاده از رنگ های تیره تر، عامل دنج را تقویت کنید.
 
Décor Mistakes to Avoid in Small Spaces,    
According to Designers.
 
When it comes to decorating, size matters; the design decisions that make sense in your largest rooms don't always work as well in smaller spaces. Keeping a small space cozy and chic—instead of chaotic and cluttered—means considering a variety of factors and how they work together: the size of your furniture and its placement within the room, sconces and ceiling lights, mirrors and vertical storage, paint colors and textured wallpaper.
 
1.Using Oversized Furniture.
Choosing chairs, sofas, tables, and other pieces that are the right size for your space makes a big difference in how your room feels, say the experts. "Most furniture manufactured today is geared toward larger spaces," says Kevin Kaminski of Kaminski + Pew. "Not understanding the dimensions of the space and the dimensions of the furniture going into that space can result in rooms that feel out of scale. Not only does this affect the balance and feel of the room, but it can also impact the functionality of the space: a sofa blocking a doorway, not being able to fit more than one piece in a space.
 
2.Using Furniture That's Too Small.
Understanding the scale of your space also means making sure your furniture isn’t too modest, since a sparse room can end up feeling cold and uncomfortable. "A mistake I see commonly made in a small space, actually, is furniture that's too small for the space," says designer Michelle Zacks. "Maybe the client chose a small sofa so that it wouldn't crowd the space, but in fact, I often think that a slightly bigger sofa is the way to go—it gives the effect of the space being bigger and also offers extra seating.
 
3.Only Opting for Light Paint Colors‌.
Old-fashioned design guides may have suggested painting small rooms in shades of white or other pale neutrals, but this can backfire, say the experts. "White walls in a small room 
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : به گفته طراحان چند اشتباه در دکوراسیون که در فضاهای کوچک باید از آنها اجتناب کرد

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (9 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .