چند اشتباهی که هنگام راه اندازی کسب و کار ساختمانی باید از آن اجتناب کنید

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند اشتباهی که هنگام راه اندازی کسب و کار ساختمانی باید از آن اجتناب کنید
چند اشتباهی که هنگام راه اندازی کسب و کار ساختمانی باید از آن اجتناب کنید
چند اشتباهی که هنگام راه اندازی کسب و کار ساختمانی باید از آن اجتناب کنید
چند اشتباهی که هنگام راه اندازی کسب و کار ساختمانی باید از آن اجتناب کنید
 

( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
1. اعتماد نکردن به تیم شما.
 
ارزش بسیار زیادی دارد که بتوانید وظایف را محول کنید، اما در عمل ممکن است کنار گذاشتن کنترل دشوار باشد. اگر نمی توانید به دیگران برای مشاوره دادن یا به عهده گرفتن کار اعتماد کنید، می توانید غرق در خود شوید.
راه حل : الکس استریکوف از هوم ریپابلیک می گوید: «در ابتدا، رهبری یک تیم ساخت و ساز به معنای دانستن همه چیز در مورد همه پروژه ها، کارگران، ذینفعان، تکنیک ها و تامین کنندگان است . اما همانطور که شرکت رشد می کند، اجتناب ناپذیر است که شما شروع به جذب افراد باهوش جدید کنید که بتوانید حجم کار و مسئولیت های خود را بین آنها تقسیم کنید. تیم هسته اصلی هر شرکتی است و هر چه زودتر بتوانید آن را سازماندهی کنید، شرکت سریعتر توسعه خواهد یافت.
 
2. از دست دادن هدف خود با رشد کسب و کار
 
هنگامی که شروع به افزایش مقیاس شرکت خود می کنید و مشغول و شلوغ تر می شوید، به راحتی می توانید هدف و ارزش هایی را که با آن شروع کرده اید فراموش کنید.
راه حل : Strikovs بهترین راه برای اطمینان از اینکه این ارزش ها را از دست نمی دهید این است که آنها را با رشد کسب و کار خود افزایش دهید.
او می ‌گوید : در 10 سال گذشته، ارزش ‌های ما با رشد ما، از تسهیل تغییرات مثبت زندگی گرفته تا تقویت رفاه جامعه، در حال توسعه بوده است. راه حل های سازگار با محیط زیست و مشارکت در طرح های حمایت از جامعه.
 
3. فراموش کردن جنبه طراحی داخلی یک پروژه ساختمانی.
 
انجام تمام جنبه های بازسازی، از جمله بخش طراحی، می تواند وسوسه انگیز باشد. با این حال، این فقط در صورتی کار می کند که آن مهارت های خاص را داشته باشید. اگر سعی کنید در طول یک پروژه کلاه زیادی بپوشید، کیفیت بازسازی تمام شده ممکن است کاهش یابد.
زینلی می ‌گوید: «پروژه‌ های مورد علاقه من، پروژه ‌هایی هستند که طراحان داخلی در آن نقش دارند، زیرا هنگام طراحی و انتخاب محصول نهایی برای مشتریان، تمام سردرد را از بین می ‌برد. «یک طراح داخلی همچنین به نقل ‌قول دقیق ‌تر کمک می ‌کند، زیرا شما ایده واضح ‌تری در مورد موادی که مشتریان تصمیم گرفته ‌اند خواهید داشت. همچنین باعث صرفه جویی در زمان می شود، زیرا طراح می تواند پیوندها را به اشتراک بگذارد، بنابراین می توانید قیمت و کیفیت مواد را بررسی کنید.
او می ‌افزاید: «کار با یک طراح داخلی خوب باعث می‌ شود که شرکت‌ های ساختمانی حرفه ‌ای به نظر برسند و مشتری‌ ها این را دوست داشته باشند.
 
Mistakes to Avoid When Running Your Construction Business
 
1. Not Putting Trust in Your Team
 
There’s immense value in being able to delegate tasks, but in practice it can be hard to relinquish control. If you can’t trust others to give advice or take over work, you can find yourself overwhelmed.
Solution: “Initially, leading a construction team means knowing everything about all of your projects, workers, stakeholders, techniques and suppliers,” says Alex Strikovs of Home Republic. “But as the company grows, it’s inevitable you’ll start bringing in bright new individuals who you can distribute your workload and responsibilities among. The team is at the core of every company and the sooner you can organize it, the quicker the company will develop.
 
2.Losing Your Purpose as Your Business Grows
 
As you begin to scale up your firm and get busier and busier, it’s easy to forget the purpose and values you started out with.
Solution: Strikovs suggests the best way to ensure you don’t lose those values is to actually increase them as your business grows.
Over the past 10 years, our values have been developing with our growth, from facilitating positive life changes to strengthening society well-being,” he says, explaining that his firm does this by using sustainable technologies and systems, educating the team and clients on environmentally friendly solutions, and getting involved in community support schemes.
 
3.Forgetting the Interior Design Aspect of a Construction Project
 
It can be tempting to carry out all aspects of a remodel yourself, including the design part. However, this only works if you have those particular skills. If you try to wear too many hats during a project, the quality of the finished renovation could dip.
Solution: My favorite projects are those where interior designers are involved as it takes all the headache away when it comes to design and 
  • مرجع :https://www.houzz.com/
  • برچسب ها : چند اشتباهی که هنگام راه اندازی کسب و کار ساختمانی باید از آن اجتناب کنید

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (9 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .