مپ استار ، مجله خبری دکوراسیون داخلی ایران

  • چند ایده آشپزخانه صورتی که به خانه شما شخصیت می بخشد
    چند ایده آشپزخانه صورتی که به خانه شما شخصیت می بخشد
    در گذشته ای نه چندان دور ، صورتی به رنگ خنثی جدید تبدیل شد که با توجه به طیف گسترده ای از رنگ های موجود، از رنگ های رژگونه ملایم گرفته تا صورتی نئون تا پرراکوتا (ترکیبی از صورتی و تراکوتا) فوق العاده است . اگر روندهای اخیر طراحی به چیزی اشاره دارد، این است که رنگ صورتی دیگر فقط مختص مهد کودک نیست . اگرچه در اتاق خواب بسیار زیبا است ، اما یکی از سرگرم کننده ترین اتاق ها برای استفاده از رنگ صورتی ، آشپزخانه است. صرف نظر از اینکه چه سایه ای مورد اعتماد شما است ، صورتی به طور شگفت انگیزی یک رنگ بسیا

    تاریخ درج :1402/05/17

  • به گفته کارشناسان چند اشتباه در نوسازی که ارزش خانه شما را پایین می آورد.
    به گفته کارشناسان چند اشتباه در نوسازی که ارزش خانه شما را پایین می آورد.
    ایده یک سوئیت اتاق خواب بزرگ با فضای نشیمن ، کمد دیواری مناسب برای افراد مشهور ، و حمام اسپا مانند ممکن است وسوسه انگیز باشد ، اما همیشه بهترین استفاده از دلارهای بازسازی نیست . استفانی آدیکمن ، یک مشاور املاک و مستغلات با کلر ویلیامز در نیوجرسی می‌ گوید : « ساخت یک سوئیت اصلی بزرگ می ‌تواند احساس راحتی کند ، اما اگر به قیمت یک اتاق خواب دیگر تمام شود ، می ‌تواند خریدارانی را که به فضای اضافی نیاز دارند ، بیگانه کند .

    تاریخ درج :1402/05/15

  • چند نکته طراحی برای جلوگیری از لغزش در حمام
    چند نکته طراحی برای جلوگیری از لغزش در حمام
    بیاموزید که چگونه یک محیط حمام ایمن بدون از دست دادن مزایای کاشی و سایر مواد ضد آب ایجاد کنید .

    تاریخ درج :1402/05/10

  • چند  فرش که قبل از شروع خرید باید بدانید
    چند فرش که قبل از شروع خرید باید بدانید
    از بافت های تخت گرفته تا گره دستی، بدانید که چه چیزی هر نوع فرش را منحصر به فرد می کند.

    تاریخ درج :1402/05/08

  • چند مورد که خانه شما را در تابستان گرم می کند
    چند مورد که خانه شما را در تابستان گرم می کند
    با افزایش شدید دمای تابستان ، ممکن است احساس کنید که با یک ضربه دوگانه مواجه شده اید. نه تنها احساس می ‌کنید که نمی‌ توانید خنک شوید، بلکه می ‌تواند احساس کنید که کیف پول خود را در حین انجام این کار خالی می ‌کنید. پس چه چیزی می دهد؟ چرا برای قبض برق خود هزینه زیادی می کنید و هنوز در خانه خود احساس راحتی و سرما نمی کنید؟

    تاریخ درج :1402/05/03

  • چند راه ساده برای متقاعد کردن مشتریان برای رفتن به مسیری متفاوت
    چند راه ساده برای متقاعد کردن مشتریان برای رفتن به مسیری متفاوت
    حرفه ای ها بهترین راهنمایی های خود را برای کمک به صاحبان خانه برای تغییر تفکر، رفع محدودیت ها و در نظر گرفتن گزینه های بهتر به اشتراک می گذارند.

    تاریخ درج :1402/05/01

  • چند روش  هوشمندانه برای اینکه یک مبل قدیمی را شبیه جدید کنید
    چند روش هوشمندانه برای اینکه یک مبل قدیمی را شبیه جدید کنید
    شاید تعجب کنید که تمیز کردن عمیق چقدر سریع می تواند یک مبل کثیف را به صندلی اصلی تبدیل کند. مارلا موک، رئیس Molly Maid می‌ گوید: «معمولاً می ‌توانید روکش‌های بالشتک قابل جابجایی را جدا کرده و در ماشین لباسشویی قرار دهید» . "آنها را با آب داغ بشویید، سپس در آفتاب خشک کنید. مهم است که پارچه های مبلی را در خشک کن با حرارت زیاد خشک نکنید، زیرا ممکن است پارچه را جمع کند."

    تاریخ درج :1402/04/20

  • چند  راه جدا کردن و چسباندن کاغذ دیواری از TikToker که ده ها نفر را آزمایش کرده است
    چند راه جدا کردن و چسباندن کاغذ دیواری از TikToker که ده ها نفر را آزمایش کرده است
    قبل از اینکه حتی شروع به بررسی کاغذ دیواری کنید، به فضای خود نگاه کنید و الگوی اندازه مناسب برای پروژه ای که در حال انجام آن هستید را تعیین کنید. بلوم توضیح می ‌دهد: «برای یک پروژه در مقیاس بزرگ ‌تر، مانند یک دیوار کامل، من توانایی انجام طرح ‌ها و نقاشی‌ های دیواری در مقیاس بزرگ‌ تر را دارم. برای پروژه‌ های مقیاس کوچک ‌تر، مانند دیوار ها، من به طرح کاغذ دیواری در مقیاس کوچک ‌تر متمایل می ‌شوم.»

    تاریخ درج :1402/04/18

  • به گفته کارشناسان، 6 اشتباهی که باید هنگام تمیز کردن مایکروویو از آن اجتناب کنید
    به گفته کارشناسان، 6 اشتباهی که باید هنگام تمیز کردن مایکروویو از آن اجتناب کنید
    اگرچه ممکن است دفع میکروب ها و مواد شیمیایی مانند سفید کننده ، آمونیاک یا پاک کننده اجاق گاز ایده خوبی به نظر برسد، اما آنها می توانند در داخل مایکروویو به طور جدی خطرناک باشند. کوین گیک، مدیر شرکت پاکسازی مخاطرات زیستی BioRecovery می ‌گوید: «این مواد می ‌توانند هنگام گرم شدن بخارات سمی آزاد کنند و بقایایی از خود باقی بگذارند که می‌ تواند غذای شما را آلوده کند . به پاک کننده های ملایم تر و ایمن در مایکروویو یا جایگزین های طبیعی بچسبید .

    تاریخ درج :1402/04/13

  • چگونه  محدوده و فر خود را تمیز کنیم
    چگونه محدوده و فر خود را تمیز کنیم
    کارشناسان در مورد مراقبت از این لوازم آشپزخانه که در طول تعطیلات بسیار سخت کار می کنند، مشاوره ارائه می دهند .

    تاریخ درج :1402/04/11

آخرین اخبار (30 اردیبهشت 1403)
آلبوم های کاغذ دیواری گوتیک ست و باروک ست شرکت اکسون
آلبوم های کاغذ دیواری گوتیک ست و باروک ست شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه
چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه

چه رنگ سرد، گرم یا خنثی باشد، خاکستری یک رنگ بیرونی است که برای طیف وسیعی از سبک های خانه به خوبی کار می کند. خاکستری می ‌تواند به مدرن ‌سازی خانه‌ های سنتی کمک کند، جزئیات معماری را برجسته کند و پس‌ زمینه‌ ای محکم برای رنگ‌ های برجسته فراهم کند.

کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک
کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک

شرکت معروف لیماک ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که در این زمینه چیزی حدود هشت سال است که ، مشغول فعالیت می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر
آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پر طرفدار فرن
کافه پر طرفدار فرن

کافه معروف فرن ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : دروس خیابان راستوان ، بالاتر از میدان احتشامیه ، روبه روی مرکز خرید جنب بانک آینده ، پلاک ۳۱ ، از جمله معروف ترین کافه های تهران است ، که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد ، مشتریان محترم می توانند پیش از مراجعه به این کافه محبوب ، با برقراری تماس با این مجموعه میز مورد نظر خود را رزرو نمایند .

چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند
چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند

یک مفهوم طراحی که با پر کردن شکاف بین مردم و طبیعت اطراف خانه هایشان مشخص شده است، طراحی بیوفیلیک به سرعت در دنیای بازسازی خانه و طراحی داخلی شتاب بیشتری به دست می آورد. کری کلی، سابق انجمن طراحی داخلی آمریکا (ASID) می ‌گوید: «ادغام عناصر طبیعی مانند دیوارهای زنده، گیاهان داخلی، و منابع نور طبیعی نه تنها زیبایی ‌شناسی را افزایش می ‌دهد، بلکه با بهبود کیفیت هوا و ارتباط ساکنان با طبیعت، محیط داخلی سالم ‌تری را ارتقا می‌ دهد.» رئیس هیئت ملی استفاده از مواد نقش کلیدی در طراحی بیوفیلیک و طراحی پایدا

مهارت ارتباط با مشتری
مهارت ارتباط با مشتری

یکی از حائز اهمیت ترین مسائلی که باید همواره به آن توجه داشت ، چگونگی ارتباط برقرار کردن و یا به عبارت دیگر ، مهارت ارتباط با مشتری می باشد . در واقع ، یکی از مهم ترین عواملی که باعث حفظ و همچنین افزایش وفاداری مشتری می شود ، چگونگی برخورد با او است ‌.

نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل
نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل

شرکت پارس بهشرق که از سال 1367 تولید کننده انواع لوازم خانگی ایرانی بود در چند سال اخیر اقدام به تاسیس بزرگترین کارخانه تولید کاغذدیواری ایرانی با کیفیت قابل شستشو در ایران و خاورمیانه گردیده است. آقای وردی قهرمانی موسس و تولید کننده برند گرانتیل میباشد.

آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس
آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس

هلدینگ گرین ( فیلیپ موریس ، آنجل ، استاروالز ) ، یکی از معتبر ترین و معروف ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی با جنسی عالی و ضخیم ، در طرح ها و رنگ های دلنشین و به روز ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .