چگونه فضاهای شاد و بدون درهم و برهمی برای کودکان ایجاد کنیم

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چگونه فضاهای شاد و بدون درهم و برهمی برای کودکان ایجاد کنیم
چگونه فضاهای شاد و بدون درهم و برهمی برای کودکان ایجاد کنیم
چگونه فضاهای شاد و بدون درهم و برهمی برای کودکان ایجاد کنیم
چگونه فضاهای شاد و بدون درهم و برهمی برای کودکان ایجاد کنیم
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
1.فضایی آرام برای خواب ایجاد کنید
تصور کنید کودک خود را هنگام خواب به اتاقش می برید و با فضایی مرتب، نور ملایم و تختی دلپذیر و تازه از او استقبال می کنید. در یک دنیای ایده آل، اتاق خواب کودکان فقط برای خواب است، اما بیشتر اوقات جایی است که بچه ها همه کارها را در آن انجام می دهند . اما مهم نیست که بچه ‌های کوچک در طول روز مهمانی ‌های چای می ‌دهند یا کلاژ ماکارونی درست می‌ کنند، اتاق باید بتواند به یک پناهگاه آرام برای خواب شبانه تبدیل شود.
 
2.اقدام به
مطمئن شوید که اسباب بازی های کودک شما به اندازه کافی پشت درهای بسته پنهان شده است تا فضایی آرام ایجاد کند. "صدای" بیش از حد بصری هنگام خواب می تواند حواس را پرت کند.
اطراف تخت را پاک کنید. تنها چیزی که در اینجا لازم است یک چراغ خوب و یک اتاق برای یک لیوان آب و یک کتاب داستان است. خود ملافه را ساده نگه دارید. اینجا جای هزاران بالش پرتاب نیست
 
3.ساده کنید
اگر اتاق کودک شما احساس آشفتگی می کند، به احتمال زیاد چیزهای بیشتری از آن فضا (و کودک شما) می تواند وجود داشته باشد. ساده کردن اتاق کودک انجام همه کارها را آسان تر می کند، از لباس پوشیدن در صبح تا پیدا کردن آن اسباب بازی مورد علاقه قبل از خواب. چقدر حذف شود؟ احتمالا بیشتر از چیزی که فکر می کنید! سعی کنید فضای باز کافی روی زمین و سایر سطوح داشته باشید.
برخی از آیتم ها را می ‌توان ذخیره و ذخیره کرد تا بعداً با آن‌ ها بازی کنید (بیشتر در یک لحظه)، اما ابتدا سعی کنید مجموع اسباب‌ بازی‌ ها و لباس‌ ها را به مقدار قابل کنترل‌ تری کاهش دهید.
 
4.ایجاد مناطق برای بازی
 
به همان روشی که به قرار دادن قاشق های چوبی نزدیک اجاق گاز و چاقو ها در نزدیکی تخته برش کمک می کند، به قرار دادن اسباب بازی ها و مواد در جای مناسب در اتاق یا محل بازی کودک کمک می کند. به قرار دادن بلوک ‌ها در نزدیکی یک فضای صاف برای ساختمان، مواد هنری و پازل‌ ها در نزدیکی میز قد کودک و کتاب ‌ها در یک گوشه مطالعه راحت فکر کنید.
 
How to Create Joyful, Clutter-Free Kid Spaces
 
1.Create a Restful Space for Sleep
 
Imagine leading your child into his or her room at bedtime, and being greeted with a tidy space, soft lighting and a welcoming, freshly made bed. In an ideal world, children’s bedrooms would be just for sleeping, but more often than not, they’re the place where kids do everything. But no matter whether the little ones are hosting tea parties or making macaroni collages during the day, the room needs to be able to transform into a peaceful refuge for slumber at night.
 
2.Take action
 
Be sure enough of your child’s toys are hidden behind closed doors to create a restful atmosphere. Too much visual “noise” at bedtime can be distracting.
Clear the immediate area around the bed. All that’s needed here is a good lamp and room for a glass of water and a storybook.
Keep the bedding itself simple. This isn’t the place for tons of throw pillows
 
3.Simplify
 
If your child’s room is feeling chaotic, chances are there’s simply more stuff than the space (and your child) can handle. Simplifying a child’s room makes it easier to do everything, from getting dressed in the morning to finding that favorite toy before bed. How much to remove? Probably more than you think! Aim to have ample open space on the floor and other surfaces.
Some items can be saved and stored to play with later (more on that in a moment), but first aim to get the sum of toys and clothes down to a more manageable amount.
 
4.Create Zones for Play
 
In the same way it helps to have your wooden spoons near the stovetop and your knives near the cutting board, it helps to have toys and materials in the right place in your child’s room or play area. Think about putting blocks near a clear floor space for building, art materials and puzzles near a child-height table, and books in a comfy reading nook.
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : چگونه فضاهای شاد و بدون درهم و برهمی برای کودکان ایجاد کنیم

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (31 اردیبهشت 1403)
چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه
چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه

چه رنگ سرد، گرم یا خنثی باشد، خاکستری یک رنگ بیرونی است که برای طیف وسیعی از سبک های خانه به خوبی کار می کند. خاکستری می ‌تواند به مدرن ‌سازی خانه‌ های سنتی کمک کند، جزئیات معماری را برجسته کند و پس‌ زمینه‌ ای محکم برای رنگ‌ های برجسته فراهم کند.

آلبوم های کاغذ دیواری گوتیک ست و باروک ست شرکت اکسون
آلبوم های کاغذ دیواری گوتیک ست و باروک ست شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک
کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک

شرکت معروف لیماک ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که در این زمینه چیزی حدود هشت سال است که ، مشغول فعالیت می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر
آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پر طرفدار فرن
کافه پر طرفدار فرن

کافه معروف فرن ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : دروس خیابان راستوان ، بالاتر از میدان احتشامیه ، روبه روی مرکز خرید جنب بانک آینده ، پلاک ۳۱ ، از جمله معروف ترین کافه های تهران است ، که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد ، مشتریان محترم می توانند پیش از مراجعه به این کافه محبوب ، با برقراری تماس با این مجموعه میز مورد نظر خود را رزرو نمایند .

چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند
چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند

یک مفهوم طراحی که با پر کردن شکاف بین مردم و طبیعت اطراف خانه هایشان مشخص شده است، طراحی بیوفیلیک به سرعت در دنیای بازسازی خانه و طراحی داخلی شتاب بیشتری به دست می آورد. کری کلی، سابق انجمن طراحی داخلی آمریکا (ASID) می ‌گوید: «ادغام عناصر طبیعی مانند دیوارهای زنده، گیاهان داخلی، و منابع نور طبیعی نه تنها زیبایی ‌شناسی را افزایش می ‌دهد، بلکه با بهبود کیفیت هوا و ارتباط ساکنان با طبیعت، محیط داخلی سالم ‌تری را ارتقا می‌ دهد.» رئیس هیئت ملی استفاده از مواد نقش کلیدی در طراحی بیوفیلیک و طراحی پایدا

مهارت ارتباط با مشتری
مهارت ارتباط با مشتری

یکی از حائز اهمیت ترین مسائلی که باید همواره به آن توجه داشت ، چگونگی ارتباط برقرار کردن و یا به عبارت دیگر ، مهارت ارتباط با مشتری می باشد . در واقع ، یکی از مهم ترین عواملی که باعث حفظ و همچنین افزایش وفاداری مشتری می شود ، چگونگی برخورد با او است ‌.

نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل
نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل

شرکت پارس بهشرق که از سال 1367 تولید کننده انواع لوازم خانگی ایرانی بود در چند سال اخیر اقدام به تاسیس بزرگترین کارخانه تولید کاغذدیواری ایرانی با کیفیت قابل شستشو در ایران و خاورمیانه گردیده است. آقای وردی قهرمانی موسس و تولید کننده برند گرانتیل میباشد.

آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس
آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس

هلدینگ گرین ( فیلیپ موریس ، آنجل ، استاروالز ) ، یکی از معتبر ترین و معروف ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی با جنسی عالی و ضخیم ، در طرح ها و رنگ های دلنشین و به روز ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .