مپ استار ، مجله خبری دکوراسیون داخلی ایران

  • چند کاری که باید در باغ اواخر پاییز خود انجام دهید.
    چند کاری که باید در باغ اواخر پاییز خود انجام دهید.
    در مقابل انگیزه کاهش همه چیز در پاییز مقاومت کنید و باغ را به طور کامل تعطیل کنید . اجازه دهید گیاهان شما، به ویژه گونه های بومی، چرخه طبیعی خود را ادامه دهند. شاخه ‌های برهنه و سر دانه‌ ها ساختار و جذابیت را به باغ زمستانی می ‌افزایند، چه کسی در بیرون از آن لذت ببرد یا از داخل منظره تماشا کند.

    تاریخ درج :1402/08/09

  • تفاوت بین مبل و کاناپه و اینکه کدام یک را باید انتخاب کنید
    تفاوت بین مبل و کاناپه و اینکه کدام یک را باید انتخاب کنید
    مبل مبلمانی است که اغلب با تکیه گاه، تکیه گاه دست و بالشتک برای نشستن راحت دو یا چند نفر طراحی شده است. کری کلی، مدیر خلاق آزمایشگاه طراحی کری کلی، می‌ گوید: «این نقش اساسی در تعریف زیبایی‌ شناسی و عملکرد یک منطقه نشیمن دارد و به عنوان مکانی برای اجتماعات اجتماعی عمل می ‌کند.

    تاریخ درج :1402/08/07

  • چند ترند مبلمان که باید در سال 2024 تماشا کنید.
    چند ترند مبلمان که باید در سال 2024 تماشا کنید.
    از آنجایی که این بیماری همه ‌گیر انقلابی را در روند مبلمان خانه به وجود آورد، به نظر می‌ رسد نرخ تغییرات فصلی به فصل دیگر در حال تغییر است. در واقع، نگاه ‌ها به بازار High Point پاییز 2023 (14 تا 18 اکتبر) در کارولینای شمالی، که جدیدترین پیشنهادات تولیدکنندگان مبلمان را به نمایش گذاشت، تا حد زیادی ادامه ‌ی آنچه در بهار گذشته دیدیم بود. نقوش و مصالح طبیعی همه جا بود. آبی، سبز و خنثی گرم همچنان غالب بودند. تأثیرات سنتی، میانی و آرت دکو فراوان بود. منحنی های راحت هنوز هم پادشاه بودند. و تأکید مستمر

    تاریخ درج :1402/08/02

  • چند مورد از بهترین رنگ های رنگ حمام در تمام دوران
    چند مورد از بهترین رنگ های رنگ حمام در تمام دوران
    حمام از دیرباز محل مورد علاقه طراحان و علاقه مندان به طراحی بوده است تا رنگ و طرح را آزمایش کنند، زیرا اغلب از بقیه خانه پنهان است. این بدان معنی است که در انتخاب رنگ برای رنگ آمیزی حمام ، دنیا صدف شماست . بنابراین چه به دنبال ایجاد یک اتاق پودری با تاثیرگذاری بالا و مناسب اینستاگرام باشید یا یک خلوتگاه اسپا مانند برای حمام اختصاصی خود، حداقل یکی از این چند رنگ مطمئناً نیازهای شما را برآورده می کند. از آنچه که یک لایه رنگ تازه می تواند برای بازسازی حمام شما انجام دهد شگفت زده خواهید شد.

    تاریخ درج :1402/07/30

  • چند اتاق نشیمن جدید محبوب در حال حاضر.
    چند اتاق نشیمن جدید محبوب در حال حاضر.
    عناصر اصلی یک اتاق نشیمن یا خانوادگی بسیار ساده هستند: صندلی، میز قهوه‌خوری، نور و شاید تلویزیون یا شومینه - یا هر دو. اما سبک‌ها، چیدمان‌ها و ترکیب‌های این عناصر - بدون ذکر لوازم جانبی و طرح‌های رنگی که به اتاق شخصیت می‌دهند - تقریباً نامحدود هستند. برای اینکه ببینید چگونه حرفه‌ای‌ها گزینه‌های ایجاد فضاهای نشیمن گرم و جذاب را محدود کردند، این شمارش معکوس از ذخیره‌شده‌ترین عکس‌های اتاق نشیمن را که اخیراً در Houzz آپلود شده است، بررسی کنید.

    تاریخ درج :1402/07/25

  • 7 چیز برای رنگ آمیزی سیاه امروز.
    7 چیز برای رنگ آمیزی سیاه امروز.
    دلیلی وجود دارد که مشکی یک کلاسیک است : تیره است ، زیبا است ، تقریباً با همه چیز مطابقت دارد . و این یک راه عالی برای افزودن کمی کنتراست ، درام و عمق به فضای داخلی است که نیاز به کمی پیتزا بیشتر دارد . در اینجا هفت پروژه نقاشی آخر هفته وجود دارد که کمی مشکی - و سبک زیادی - به خانه شما می بخشد .

    تاریخ درج :1402/07/23

  • چند ایده برای حمام کوچک که تأثیر زیادی دارد.
    چند ایده برای حمام کوچک که تأثیر زیادی دارد.
    گاهی اوقات، این کوچکترین فضاهای خانه ما هستند که بیشترین پتانسیل را دارند. این مطمئناً در مورد حمام های کوچک و ساده صادق است. اگرچه عملکرد اولویت اول آنها است، اتاق ‌های پودری و حمام‌ های کوچک یک بوم خالی برای ما فراهم می ‌کنند تا بتوانیم از قدرت خلاقانه خود بهره ببریم و خود را بیان کنیم. علاوه بر این، به دلیل اندازه کوچک آنها، حتی با کوچکترین تغییرات نیز می توان تأثیرات عمده ای را ایجاد کرد.

    تاریخ درج :1402/07/18

  • چگونه رنگ ها را با هم ترکیب کنیم و آن را عملی کنیم
    چگونه رنگ ها را با هم ترکیب کنیم و آن را عملی کنیم
    آیا نمی خواهید خود را به رنگ های خنثی محدود کنید اما اعتماد به نفس لازم برای پذیرش رنگ ها را ندارید؟

    تاریخ درج :1402/07/16

  • این پاستل غیر منتظره پرطرفدارترین رنگ درب جلو برای سال 2024 است
    این پاستل غیر منتظره پرطرفدارترین رنگ درب جلو برای سال 2024 است
    اگر می ‌خواهید به زودی سایه درب جلوی خود را تغییر دهید، متخصصان طراحی Magnet Trade پرطرفدارترین رنگ ‌های درب ورودی را پیش از سال 2024 به اشتراک گذاشته ‌اند و انتخاب ‌های برتر ترکیبی از رنگ ‌های پر جنب و جوش و غیر منتظره هستند. مشخص شد که درهای ورودی یاسی در 12 ماه گذشته جستجوها افزایش یافته است، به طوری که جن نش، رئیس طراحی Magnet Trade، به آپارتمان درمانی گفت که آنها شاهد کاهش رنگ های کلاسیک درب ورودی، مانند قرمز، آبی و خاکستری هستند. محبوبیت، راه را برای رنگ‌ های پاستلی گرم و دلپذیر و روشن ‌تر

    تاریخ درج :1402/07/11

  • چند اشتباه سازماندهی آشپزخانه که کارشناسان می گویند باید از آن اجتناب کنید
    چند اشتباه سازماندهی آشپزخانه که کارشناسان می گویند باید از آن اجتناب کنید
    برای بسیاری از مردم، آشپزخانه قلب خانه است، که اغلب به این معنی است که بیشترین وسایل را در خود دارد. از قابلمه ها و تابه ها گرفته تا ورقه های پخت و ظروف سرو فصلی، این فضا می تواند به سرعت با وسایل ضروری پر شود. اگر اغلب به آشپزخانه خود اضافه می کنید اما به ندرت ویرایش می کنید، این امکان وجود دارد که اتاق برای به روز رسانی آماده باشد. با این حال، قبل از ایجاد هر گونه تغییری، مهم است که از برخی از دام های رایج سازماندهی آشپزخانه آگاه باشید که کارشناسان می گویند باید از آنها اجتناب کنید.

    تاریخ درج :1402/07/09

آخرین اخبار (5 اردیبهشت 1403)
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

خانه پیتزا معروف فونتینا
خانه پیتزا معروف فونتینا

خانه پیتزا پر طرفدار فونتینا ( با کادری مجرب و حرفه ای و مدیریتی عالی ) واقع در : ولیعصر ، بالاتر از پارک وی ، بعد از خیابان محمودیه ، پلاک ۲۷۵۶ که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .