مپ استار ، مجله خبری دکوراسیون داخلی ایران

  • درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
    درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
    زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

    تاریخ درج :1403/01/05

  • چگونه اتاق خواب خود را به درستی روشن کنیم
    چگونه اتاق خواب خود را به درستی روشن کنیم
    همه ما به خواب نیاز داریم. نور می تواند خواب شما را مختل کند یا به خواب بهتر کمک کند. ترفند این است که بدانید از چه نوع نوری در اتاق خواب خود استفاده کنید و چه زمانی و کجا از آن استفاده کنید. نکات زیر به شما کمک می کند تا نورپردازی مناسب اتاق خواب داشته باشید و به شما امکان می دهد صبح های بهتر، شب های امن تر و امیدواریم روزهای پربارتر در این بین داشته باشید

    تاریخ درج :1402/12/29

  • چند راه برای نجات اتاق نشیمن در صورتی که مبلمان شما با هم نباشد
    چند راه برای نجات اتاق نشیمن در صورتی که مبلمان شما با هم نباشد
    در حالی که اتاق شما ممکن است شبیه یک هودج به نظر برسد، چیزی مشترک بین همه موارد وجود دارد. به هر حال، شما این قطعات را به دلایلی انتخاب کرده اید!

    تاریخ درج :1402/12/27

  • 15 ایده هوشمندانه اتاق خواب که به همان اندازه کاربردی و شیک هستند
    15 ایده هوشمندانه اتاق خواب که به همان اندازه کاربردی و شیک هستند
    آیا با تصمیم گیری بین کابینت داخلی یا نیمکت کفش دست و پنجه نرم می کنید؟ هر دو را امتحان کنید! همانطور که در این طراحی زیبای اتاق گلخانه توسط MDI Interior Design دیده می ‌شود، قفسه‌ ها با یک فضای کوچک برای نشیمنگاه تقسیم شوند . در زیر نیمکت، کشو های کفش با کشش های فلزی به ایجاد فضای مخفی شیک و به حداقل رساندن شلوغی کمک می کند.

    تاریخ درج :1402/12/22

  • چگونه یک پروژه بازسازی بزرگ را انجام بدهیم
    چگونه یک پروژه بازسازی بزرگ را انجام بدهیم
    1. زمان مطالعه را برنامه ریزی و آماده کنید . هرچه زمان و تلاش بیشتری را در مراحل اولیه پروژه خود سرمایه گذاری کنید، بهتر است.

    تاریخ درج :1402/12/20

  • چند طراح اتاق نشیمن رنگارنگ مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارند
    چند طراح اتاق نشیمن رنگارنگ مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارند
    «وقتی از الهام خود لذت می برید، به طور طبیعی در طراحی ظاهر می شود. از آنجایی که الهام ‌بخش ما یک کتابخانه انگلیسی بود، از خانه‌ ها و نقاشی‌ های سنتی انگلیسی یادداشت برداری کردیم که در آن‌ ها از ترکیب رنگ ‌های اشباع و عجیب و غریب (زرد، قرمز، بنفش، و آبی) استفاده می ‌شود و یک فضای داخلی لایه ‌دار، غنی و واقعاً شاد ایجاد می‌ کند. - طراح ملیسا لی.

    تاریخ درج :1402/12/15

  • 4 ویژگی ضروری برای یک اتاق نشیمن کوچک
    4 ویژگی ضروری برای یک اتاق نشیمن کوچک
    این یک مورد واضح است، اما باید اینجا باشد. هنگامی که می خواهید از یک فضای کوچک حداکثر استفاده را ببرید، تو کارها بهترین گزینه هستند. واحدهای سفارشی را می توان در زوایای نامناسب و طاقچه ها قرار داد و مبلمان خریداری شده از فروشگاه به سادگی نمی توانند در این زمینه رقابت کنند.

    تاریخ درج :1402/12/13

  • چند نکته برای هماهنگی در آشپزخانه
    چند نکته برای هماهنگی در آشپزخانه
    مگر اینکه یک مسئله بهداشتی مهم (مانند آلودگی متقابل) باشد، اگر شریک زندگی/هم خانه/کودک شما دوست دارد کارها را متفاوت از شما انجام دهد، به او اجازه دهید. حتی اگر شما را آزار می دهد، بدانید که اگر ماشین ظرفشویی «به اشتباه» بارگیری شود یا پنیر در کشوی محصول بیفتد، تا پایان دنیا دور است. نبردهای خود را با دقت انتخاب کنید، زیرا درگیری های زیاد در آشپزخانه مطمئناً با نارضایتی هر دو طرف ختم می شود.

    تاریخ درج :1402/12/08

  • قهوه ای تیره برای سال 2024 بازگشته است - طراحان نحوه استفاده از این رنگ بحث برانگیز را نشان می دهند
    قهوه ای تیره برای سال 2024 بازگشته است - طراحان نحوه استفاده از این رنگ بحث برانگیز را نشان می دهند
    برخی از رنگ ‌ها معمولاً از بین می ‌روند ، اما برخی از آنها ماندگار می‌شوند. امسال، سایه ‌های ویسکی، کنیاک، کارامل، قهوه، هیکوری و فندقی در دکور و طراحی مورد توجه قرار گرفته ‌اند. در واقع، به عنوان بخشی از نظرسنجی طراحی خانه 2024 آپارتمان درمانی ، قهوه ای شکلاتی به عنوان رنگ محبوب سال به گفته طراحان، در کنار بورگوندی، شتری و سبز جنگلی برجسته شد.

    تاریخ درج :1402/12/06

  • چند روند جدید در کفپوش برای سال 2024
    چند روند جدید در کفپوش برای سال 2024
    در حالی که یک عروسک بلوند خاص تابستان گذشته بر فیلم ها تسلط داشت، کفپوش بلوند رنگ کفپوش چوبی در سال 2024 را به خود اختصاص داده است. چه به عنوان چوب سخت مهندسی شده، چه وینیل یا چینی، سایه هایی از بلوند، همراه با رنگ های چوب دریفت سفید کاری شده، مطبوع ارائه می شود. ، نگاهی خنثی به رویداد Surfaces دارد. فراوانی چوب خاکستری از چند سال پیش هنوز کاملاً از بین نرفته است، اما رنگ آن در بسیاری از مجموعه های تخته دیده می شود.

    تاریخ درج :1402/12/01

آخرین اخبار (14 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین

شرکت موفق آیدین ، از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد می کند ، و در واقع می توان گفت که ، این شرکت حساسیت بسیار زیادی بر روی کیفیت محصولات خود ، دارد . دفتر و انبار مرکزی شرکت معتبر آیدین ، در تهران ، خیابان اتحاد ، واقع شده است .

 آلبوم های پر طرفدار شرکت آریو دکور
آلبوم های پر طرفدار شرکت آریو دکور

شرکت معتبر آریو دکور ، شرکت جوان ، فعال ، منظم و با تجربه ای می باشد که در دهه اخیر فعال شده است . این شرکت معروف ، از تجربه دیگر شرکت های موفق در این حرفه ، استفاده نموده و به همین سبب اینک همچون شرکتی کاملا حرفه ای عمل می کند .

دستور غذای مرغ خامه‌ای "مورد علاقه" مری بری برای یک شام "آسان" در روزهای هفته عالی است.
دستور غذای مرغ خامه‌ای "مورد علاقه" مری بری برای یک شام "آسان" در روزهای هفته عالی است.

مری بری فاش کرده است که دستور غذای مرغ توسکانی او برای صرف شام در روزهای هفته است. تهیه آن فقط ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و به مدت ۳۰ دقیقه پخته می‌شود تا در کمتر از یک ساعت روی میز باشد.

چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش
چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش

درخواست صاحب خانه فلوریداسیرا تامپسون، طراح، می گوید: «مشتری ما یک راه پله باز می خواست، اما این باعث شد که او فضایی ناخوشایند در زیر داشته باشد. «از آنجایی که هر اینچ در بازسازی او در کنار ساحل اهمیت داشت، تصمیم گرفتیم از آن فضا با یک منطقه بار کاربردی استفاده کنیم. در نزدیکی اتاق غذاخوری او قرار داشت، بنابراین برای سرگرمی عالی بود.»

آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .