چگونه یک پروژه بازسازی بزرگ را انجام بدهیم

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چگونه یک پروژه بازسازی بزرگ را انجام بدهیم
چگونه یک پروژه بازسازی بزرگ را انجام بدهیم
چگونه یک پروژه بازسازی بزرگ را انجام بدهیم
چگونه یک پروژه بازسازی بزرگ را انجام بدهیم
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
1. زمان مطالعه را برنامه ریزی و آماده کنید . هرچه زمان و تلاش بیشتری را در مراحل اولیه پروژه خود سرمایه گذاری کنید، بهتر است.
 
محدوده کار مورد نظر را به وضوح ترسیم کنید. منابع آنلاین مانند Houzz به شما کمک می کند تصویر واضحی از ظاهری که می خواهید بسازید. می‌ توانید عکس‌ ها را مرور کنید و عکس ‌هایی را که دوست دارید در کتاب‌ های ایده ذخیره کنید تا با اعضای خانواده و متخصصان خود به اشتراک بگذارید. از نمایشگاه ها و تامین کنندگان دیدن کنید تا نمونه هایی از محصولات و کارهای تکمیلی و خانه های تور برای فروش در منطقه خود را ببینید تا از آنچه که ممکن است به طور واقع بینانه انتظار داشته باشید الهام بگیرید.
در مراحل اولیه مشخص کنید که به چه متخصصانی در پروژه خود نیاز دارید. معماران ، طراحان داخلی و مهندسان هر کدام تخصص ‌هایی را به همراه دارند که ممکن است برای یک نتیجه موفقیت ‌آمیز پروژه شما ضروری باشد. پیدا کردن پیمانکار ، سازنده یا شرکت طراحی ساز
مناسب جام مقدس است. در حالی که باید هدف خود را به دست آوردن سه پیشنهاد رقابتی داشته باشید، بهترین توصیه این است که بهترین مورد را انتخاب کنید. در این فرآیند در زمان و هزینه صرفه جویی خواهید کرد
 
2. ایجاد یک توافق نامه کتبی
 
یک طرح کلی امضا شده و مکتوب از کاری که باید انجام شود، مدت زمان مورد توافق برای تکمیل و قیمت توافق شده ضروری است. هرچه جزئیات بیشتری را بتوانید در اینجا قرار دهید، از جمله محصولاتی که باید استفاده شوند و استاندارد نهایی مورد انتظار، بهتر است.
اگر با یک تیم حرفه ای کار می کنید، باید یک قرارداد رسمی و قانونی با پیمانکار امضا کنید.
 
3. انتظار گرد و غبار و کثیفی (بسیار زیاد) را داشته باشید
 
این تکان دهنده است که یک خانه قابل سکونت با شروع کار در هر مقیاسی چقدر سریع به محل ساختمان باز می گردد. به نظر می رسد که هر ذره غباری که تا به حال در دورترین شکاف نشسته است، در این فرآیند به بیرون تکان می خورد.
ممکن است برای کارهای عمده نیاز داشته باشید که برای مدت طولانی از خانه خارج شوید. اگر میدانید، با بستن اتاق‌ هایی که در آن ‌ها کار انجام می ‌شود از آن ‌هایی که تحت تأثیر قرار نگرفته ‌اند، انتشار گرد و غبار را به حداقل برسانید.
با سازندگان در مورد مدیریت گرد و غبار صحبت کنید و از آنها بخواهید که صفحات محافظ گرد و غبار را برای شما نصب کنند. اینها از هر گونه مبلمان داخلی یا ثابت در مجاورت محل کار که قابل جدا شدن نیست محافظت می کند.
از قبل برنامه ریزی دقیقی برای نحوه زندگی خود در اطراف پروژه داشته باشید. آیا لازم است اتاق و حمام اضافی را به ایستگاهی برای شام مایکروویو و شستشو تبدیل کنید؟ اگر فضا تنگ است و گزینه‌هایتان شما را تحت فشار قرار می ‌دهد، با سازنده خود در مورد اقدامات موقتی که ممکن است به آنها کمک کند صحبت کنید - برای مثال، جابجایی اجاق گاز یا نصب سینک موقت.
 
How to Survive a Major Remodeling Project
 
1. Plan and Prepare
 
It’s study time. The more time and effort you invest in the run-up to your project, the better.
Sketch out clearly the scope of the work envisioned. Online resources such as Houzz will help you build up a clear picture of exactly the look you want. You can browse photos and save the ones you like to ideabooks to share with family members and your pros. Visit showrooms and suppliers to see samples of products and finishes and tour houses for sale in your area for inspiration on what you may realistically expect to achieve.
Establish at an early stage which professionals you need on your project. Architects, interior designers and engineers each bring expertise which may be essential to a successful outcome for your project.
Finding the right contractor, builder or design-build firm is the holy grail. While you should aim to get three competitive quotes, the best advice is to choose the best one you can. You will save time and money in the process.
 
2. Create a Written Agreement
 
A signed, written outline of the work to be done, the agreed-upon period for completion and the agreed-upon price is essential. The more detail you can include here the better, including products to be used and the standard of finish expected.
If working with a professional team, you should be signing a formal, legal contract with the contractor.
 
3. Expect (Lots of) Dust and Dirt
 
It’s shocking how quickly a habitable home reverts to a building site once work of any scale begins. It seem
s as if every particle of dust that ever settled in the furthest recess is shaken out in the process.
Major work may require that you move out for the duration. If you’re staying put, keep the spread of dust to a minimum by sealing off those rooms where work is being done from those unaffected.
Talk to the builders about dust management and ask them to put up dust protection sheets for you. These will protect any built-in or fixed furniture in the vicinity of the work that can’t be removed.
Make a careful plan in advance of how you’ll live around the project. Do you need to turn the spare room and bathroom into a station for microwave dinners and washing-up? If space is tight and your options are stressing you out, talk to your builder about any temporary measures they might be able to help with — moving the stove or installing a temporary sink, for instance.
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : چگونه یک پروژه بازسازی بزرگ را انجام بدهیم

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (8 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .