مپ استار ، مجله خبری دکوراسیون داخلی ایران

  • چند رنگ اتاق خواب که فضای شما را به بهشت ​​تبدیل می کند
    چند رنگ اتاق خواب که فضای شما را به بهشت ​​تبدیل می کند
    دیوارهای خود را با رنگ سبز ملایم و آرام بخش مانند دود سبز فارو و بال بپوشانید . Kelsey Haywood ، مالک و طراح اصلی Haywoodmade Interiors می گوید : « این رنگ در طول روز تغییر می کند و ترکیبی عالی از دنج و آرام است .

    تاریخ درج :1402/10/12

  • چند اشتباهی که هنگام راه اندازی کسب و کار ساختمانی باید از آن اجتناب کنید
    چند اشتباهی که هنگام راه اندازی کسب و کار ساختمانی باید از آن اجتناب کنید
    ارزش بسیار زیادی دارد که بتوانید وظایف را محول کنید، اما در عمل ممکن است کنار گذاشتن کنترل دشوار باشد. اگر نمی توانید به دیگران برای مشاوره دادن یا به عهده گرفتن کار اعتماد کنید، می توانید غرق در خود شوید.

    تاریخ درج :1402/10/10

  • چند  دیوارپوش که تازگی و مدرن به نظر می رسد
    چند دیوارپوش که تازگی و مدرن به نظر می رسد
    با این ایده های متنوع تابلو سازی دیوار، ابعاد و سبکی را به فضای خود اضافه کنید.

    تاریخ درج :1402/10/05

  • نکاتی برای سالم نگه داشتن گیاهان آپارتمانی در زمستان
    نکاتی برای سالم نگه داشتن گیاهان آپارتمانی در زمستان
    زمستان می تواند یکی از ساده ترین زمان ها برای کشتن تصادفی گیاهان آپارتمانی شما باشد. سطوح نور کمتر، هوای خشک و نوسانات دما با گرمای داخل خانه می توانند شرایط رشد چالش برانگیزی را ایجاد کنند. بدون تغییر روال مراقبت خود، بهترین نیت شما - مانند مرطوب نگه داشتن خاک - می تواند باعث کاهش یا رها شدن گیاهان آپارتمانی شود.

    تاریخ درج :1402/10/03

  • بهترین ایده های چیدمان اتاق نشیمن مستطیل، به گفته چند طراح
    بهترین ایده های چیدمان اتاق نشیمن مستطیل، به گفته چند طراح
    ممکن است به نظر برسد که بهترین مکان برای قرار دادن مبل مستقیماً مقابل دیوار است، اما اگر فضای دیگری برای انجام این کار وجود دارد، انتخاب این مسیر می ‌تواند باعث شود که اتاق مستطیلی بیش از حد بزرگ به نظر برسد. درعوض، طراح آلوین وین پیشنهاد می کند مبلتان را در اتاق شناور کنید ، حصول اطمینان از وجود متراژ کافی در اطراف آن برای حرکت راحت. او می افزاید: «اگر یک شومینه وجود دارد، آن را به سمت شومینه به عنوان نقطه کانونی قرار دهید. با شناور کردن مبل در اتاق، فضای آن را بزرگتر و در عین حال دنج تر می کنی

    تاریخ درج :1402/09/28

  • به گفته طراحان چند اشتباه در دکوراسیون که در فضاهای کوچک باید از آنها اجتناب کرد
    به گفته طراحان چند اشتباه در دکوراسیون که در فضاهای کوچک باید از آنها اجتناب کرد
    وقتی نوبت به دکوراسیون می رسد، اندازه اهمیت دارد. تصمیمات طراحی که در بزرگ ‌ترین اتاق ‌های شما منطقی هستند، همیشه در فضاهای کوچک ‌تر به خوبی کار نمی ‌کنند. دنج و شیک نگه داشتن یک فضای کوچک - به جای آشفتگی و درهم ریختگی - به معنی در نظر گرفتن عوامل مختلفی و نحوه کار آنها با هم است : اندازه مبلمان و قرارگیری آن در اتاق، دیوارکوب ها و چراغ های سقفی، آینه ها و انبارهای عمودی، رنگ های رنگ و کاغذ دیواری بافت دار.

    تاریخ درج :1402/09/26

  • چگونه یک آپارتمان را عایق صدا کنیم: چند نکته برای داشتن فضایی آرام
    چگونه یک آپارتمان را عایق صدا کنیم: چند نکته برای داشتن فضایی آرام
    در حالی که ترفند های عایق صدا (برخلاف نصب وسایل دائمی مانند عایق یا پنجره های عایق صدا) سر و صدا را کاملاً از بین نمی برند، اما آنقدر صدا را خفه می کنند تا زندگی در خانه بسیار دلپذیر تر شود.

    تاریخ درج :1402/09/21

  • چک لیست تعمیر و نگهداری خانه زمستانی شما
    چک لیست تعمیر و نگهداری خانه زمستانی شما
    محافظت از کف ورودی. با وجود برف، یخ، نمک جاده و شن و ماسه، کف‌ های ورودی می ‌توانند در زمستان واقعاً ضربه بخورند. با استفاده از کفپوش ها در داخل و خارج از هر ورودی خانه، طول عمر کفپوش خود را افزایش دهید. برای از بین بردن برف اضافی، یک اسکرابر یا برس چکمه و داخل آن یک سینی ضد آب برای قرار دادن کفش و چکمه خیس تهیه کنید.

    تاریخ درج :1402/09/19

  • بهترین نوع کفپوش برای خانواده ها به گفته طرفداران
    بهترین نوع کفپوش برای خانواده ها به گفته طرفداران
    مارتینز می‌ گوید: «کف‌ پوش وینیل از نظر ظاهری متمایز است، زیرا به گونه‌ ای طراحی شده است که ظاهر انواع کفپوش ‌های مختلف را تقلید کند. کف ‌پوش‌ های لوکس وینیل می ‌توانند از چوب ‌های سخت تقلید کنند و کف‌ پوش‌ های کاشی وینیل می ‌توانند ظاهری مانند سنگ‌ های مرمر را به شما بدهند. مزیت فقط ارزانتر بودن وینیل از این مواد دیگر نیست. همچنین در برابر آب مقاوم و بادوام تر است و آن را به گزینه ای عالی برای حمام، زیرزمین و آشپزخانه تبدیل می کند.

    تاریخ درج :1402/09/14

  • چند ویژگی طراحی طرفداران می گویند که صاحبان خانه در حال حاضر درخواست می کنند
    چند ویژگی طراحی طرفداران می گویند که صاحبان خانه در حال حاضر درخواست می کنند
    «تغییر قابل‌ توجهی از فضای مربع بزرگ‌ تری که همه در سال ‌های گذشته می‌ خواستند، وجود دارد، به طوری که مشتریان اتاق ‌های کوچک ‌تر، مجهز تر و کامل‌ تر مانند کتابخانه‌ ها و لانه‌ ها را درخواست می‌ کنند. هارپر، رئیس شرکت ساختمانی مستقر در یوتا، هارپر می‌ گوید: «من فکر می‌ کنم بسیاری از این تغییرات ناشی از این واقعیت است که بسیاری از مردم متوجه شده ‌اند که برای داشتن فضای بیشتر به فضای بیشتری نیاز ندارند. آنها فضاهای قابل استفاده و با عملکرد مناسب می خواهند و نمی خواهند برای متراژ مربعی که استفاده نم

    تاریخ درج :1402/09/12

آخرین اخبار (31 فروردین 1403)
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .