آیا از خطرات خوردن بال و گردن مرغ با خبر هستید؟

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

آیا از خطرات خوردن بال و گردن مرغ با خبر هستید؟

بال و گردن مرغ طرفداران زیادی دارد، چرا که در این قسمت از مرغ چربی زیادی قرار دارد و در نتیجه ان را خوشمزه می گرداند، امروزه به خاطر پیشرفت صنعت ان هم به خصوص در بخش مرغ داری، به بال و گردن مرغ هورمون های استروییدی تزریق می کنند که در واقع خوردن ان ها عوارضی را به دنبال دارد. چرا که این هورمون ها در این بخش ها باقی مانده و تجمع پیدا می کنند و مشکلاتی را به بار می اورند. برای مثال، می توان گفت که یکی از مشکلات و عوارضی که ایجاد می کنند، مربوط به بخش دستگاه گوارش است.
خوردن بال و گردن مرغ، بیشتر از هر جای دیگر، کبد را تحت تاثیر قرار می دهند و در ان جا در بدن انسان تجمع پیدا می کنند. این مواد باعث ایجاد کبد چرب می شوند که این مشکل در خانم ها شایع تر است و بیشتر رخ می دهد. از طرفی گردن مرغ ، محل عبور انواع اعصاب و هم چنین غدد لنفاوی می باشد که در واقع خیلی نمی توان این بخش را به هنگام طبخ ، شستشو داد در نتیجه خیلی از موارد بیماری و مشکلات با خوردن گردن به انسان منتقل می شود.
حتی بایستی این مطلب را هم گفت که ، خوردن بال مرغ باعث بالا رفتن کلسترول بدن شده و مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد، که یکی از ان ها مشکلات قلبی و عروقی می باشد، و صدمات مهم تری هم به بدن وارد خواهد کرد. یکی از مشکلات بسیار بدی که ایجاد می کند، این است که خوردن بال و گردن باعث تاثیر بر روی هورمون های زنانه می شود ودر نتیجه موجب ایجاد کیست در رحم می شود که فرد را با دردسر رو به رو می کند،پس تا جایی که امکان دارد از خوردن بال و گردن خودداری بفرمایید.
علاوه بر این ها در بال و گردن، مواد شیمیایی نیز تجمع یافته است که به بدن انسان اسیب خواهد زد. یکی دیگر از مشکلاتی که خوردن بال و گردن ایجاد می کند، کیستیک شدن سینه ها می باشد،که خانم ها بهتر است از خوردن ان اجتناب کنند و از دیگر بخش های مرغ استفاده کنند تا سالم بمانند.
هم چنین خوردن ان ها برای زنان باعث ایجاد مو های زائد و جوش و اکنه شده که ان ها را با دردسر های بزرگی مواجه خواهد کرد،هم چنین در اقایان، باعث ایجاد اکنه های شدید و درشت پوستی به خصوص در ناحیه صورت می شود.این هورمون های استروییدی که به بال و گردن مرغ تزریق می شوند ، از ان جایی که محلول در چربی هستند ، انتقالشان راحت بوده و علاوه بر مشکلاتی که گفته شد می توانند در روند باردار شدن یک خانم هم تاثیر منفی بگذارند. هم چنین سیکل قاعدگی را بهم می زنند و خانم ها را دچار مشکل می کنند .
یک عارضه بزرگی که خوردن بال و گردن به بدن وارد می کند، چاقی می باشد که فرد را دچار مشکل می گرداند، و به خصوص اینکه در خانم ها باعث افزایش و تجمع هورمون تستوسترون هم می شود که این هم بسیار بد است! البته برخی از شرکت ها و مرغ داری ها استفاده از هورمون را جایز نمی دانند و حتی برخی از ان ها معتقدند که اینکار مفید نبوده و از طرفی بسیار هزینه بر است. هم چنین دیده شده تزریق این هورمون ها سلامت خود مرغ را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب تغییر شکل بال و گردن ان می شود در نتیجه از انجام ان خودداری کردند.
امروزه ارگان ها اقدام کردند که این روش را از بین ببرند و ان را رد کنند و مواد خوراکی خوب و ارگانیک را در اختیار افراد جامعه قرار دهند و اینگونه مرغ ها باز هم در مکان های کمی ، در حال تولید  هستند.



  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : خطرات خوردن بال و گردن مرغ

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (8 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .