کافه رستوران سنتی محبوب و دلنشین عمارت قاجاری

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

کافه رستوران سنتی محبوب و دلنشین عمارت قاجاری 
 
کافه رستوران سنتی عمارت قاجاری ، واقع در : رسالت ، رو به روی دنیای نور ، پلاک هشتصد و شصت و هشت ، از جمله بی نظیر ترین و پر طرفدار ترین کافه رستوران های سنتی تهران ، می باشد که همه روزه از ساعت یازده و نیم صبح الی بیست و سه ( به صورت تمام وقت ) ، پذیرای عموم مردم است . افراد می توانند پیش از حضور در این کافه رستوران ، با شماره گیری با این مجموعه ، میز مورد نظر خود را در هر یک از بخش ها ، رزرو کنند . همچنین می توانند از طریق اپلیکیشن اسنپ فود ، و یا تماس تلفنی اقدام به ثبت سفارشات خود کنند . ( این کافه رستوران پر طرفدار و دلنشین ، دارای اپلیکیشن مخصوص به خود ( اپلیکیشن عمارت قاجاری ) ، می باشد و با ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن ، افراد می توانند از تخفیف های شگفت انگیز این کافه رستوران ، بهره مند شوند ) .

در خصوص این کافه رستوران منحصر به فرد و زیبا ، باید افزود که : کافه رستوران سنتی عمارت قاجاری با دکوراسیونی زیبا و دل انگیز ( تابلو های دوران مختلف قاجار و میز های چوبی و صندلی های راحتی ) ، دارای دو سالن مجزا و بالکن ( که در این روز های کرونایی ، محیطی مناسب برای سرو غذا و یا نوشیدنی ، است ) ، می باشد . این کافه رستوران محیطی دنج و مناسب ، برای دورهمی های خانوادگی ، قرار های دوستانه ، قرار های گروهی ، قرار های رسمی و کاری ، و ... است . لازم به ذکر است که ، کافه رستوران سنتی عمارت قاجاری ، دارای ویدیو پروژکشن نیز می باشد ، به همین سبب افراد می توانند برای تماشای فوتبال ، و یا فیلم و سریال ها به همراه خانواده و یا دوستان خود ، به این کافه رستوران مراجعه کنند ‌. لازم به ذکر است که ، این کافه رستوران سنتی ، محیطی بی نظیر و عالی  برای برگزاری جشن ها ( همچون : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، و ... ) و مراسمات است ، افراد می‌ توانند با برگزاری مراسمات خود در این کافه رستوران ، شبی خاطر انگیز و به یاد ماندنی را ، در کنار یک دیگر خلق کنند ‌. 
از دیگر مواردی که می توان در مورد کافه رستوران سنتی قاجاری ، ذکر کرد ؛ بخش های منو این کافه رستوران می باشد ، که عبارت است از : بخش پیش خوراک های درباری ، بخش کنار خوراک ها ، بخش سردنوش های ایرانی ، بخش کیک ها ، بخش قهوه ها ، بخش یخ نوش های فرنگی ، بخش چای و دمنوش ها ، بخش بستنی ها ، شیک ها و گلاسه ها ، بخش همایونی ( شامل انواع و اقسام کباب ها ) ، بخش درباری ، بخش خاتون پز ، بخش پیتزا ها و برگر ها . ( در این کافه رستوران سنتی ، فقط از گوشت گرم برای طبخ کردن غذا ها ، استفاده می کنند . همچنین برای سرو غذا ها در کافه رستوران سنتی عمارت قاجاری ، از ظروف مسی ، استفاده می شود ) .

لازم به ذکر است که ، در کافه رستوران سنتی عمارت قاجاری ، تمام پروتکل های بهداشتی ( از قبیل : رعایت فاصله اجتماعی بین میز ها ، ضدعفونی کردن میز ها ، استفاده از ماسک ، و .... ) ، به خوبی رعایت می شود و افراد می توانند ، با خاطر آسوده برای صرف نوشیدنی و یا غذا به این کافه رستوران ، مراجعه کنند .

  • مرجع :
  • برچسب ها : کافه رستوران سنتی عمارت قاجاری

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (7 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .