کافه رستوران سنتی محبوب و دلنشین عمارت قاجاری
کافه رستوران سنتی محبوب و دلنشین عمارت قاجاری

کافه رستوران سنتی محبوب و دلنشین عمارت قاجاری 
 
کافه رستوران سنتی عمارت قاجاری ، واقع در : رسالت ، رو به روی دنیای نور ، پلاک هشتصد و شصت و هشت ، از جمله بی نظیر ترین و پر طرفدار ترین کافه رستوران های سنتی تهران ، می باشد که همه روزه از ساعت یازده و نیم صبح الی بیست و سه ( به صورت تمام وقت ) ، پذیرای عموم مردم است . افراد می توانند پیش از حضور در این کافه رستوران ، با شماره گیری با این مجموعه ، میز مورد نظر خود را در هر یک از بخش ها ، رزرو کنند . همچنین می توانند از طریق اپلیکیشن اسنپ فود ، و یا تماس تلفنی اقدام به ثبت سفارشات خود کنند . ( این کافه رستوران پر طرفدار و دلنشین ، دارای اپلیکیشن مخصوص به خود ( اپلیکیشن عمارت قاجاری ) ، می باشد و با ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن ، افراد می توانند از تخفیف های شگفت انگیز این کافه رستوران ، بهره مند شوند ) .

در خصوص این کافه رستوران منحصر به فرد و زیبا ، باید افزود که : کافه رستوران سنتی عمارت قاجاری با دکوراسیونی زیبا و دل انگیز ( تابلو های دوران مختلف قاجار و میز های چوبی و صندلی های راحتی ) ، دارای دو سالن مجزا و بالکن ( که در این روز های کرونایی ، محیطی مناسب برای سرو غذا و یا نوشیدنی ، است ) ، می باشد . این کافه رستوران محیطی دنج و مناسب ، برای دورهمی های خانوادگی ، قرار های دوستانه ، قرار های گروهی ، قرار های رسمی و کاری ، و ... است . لازم به ذکر است که ، کافه رستوران سنتی عمارت قاجاری ، دارای ویدیو پروژکشن نیز می باشد ، به همین سبب افراد می توانند برای تماشای فوتبال ، و یا فیلم و سریال ها به همراه خانواده و یا دوستان خود ، به این کافه رستوران مراجعه کنند ‌. لازم به ذکر است که ، این کافه رستوران سنتی ، محیطی بی نظیر و عالی  برای برگزاری جشن ها ( همچون : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، و ... ) و مراسمات است ، افراد می‌ توانند با برگزاری مراسمات خود در این کافه رستوران ، شبی خاطر انگیز و به یاد ماندنی را ، در کنار یک دیگر خلق کنند ‌. 
از دیگر مواردی که می توان در مورد کافه رستوران سنتی قاجاری ، ذکر کرد ؛ بخش های منو این کافه رستوران می باشد ، که عبارت است از : بخش پیش خوراک های درباری ، بخش کنار خوراک ها ، بخش سردنوش های ایرانی ، بخش کیک ها ، بخش قهوه ها ، بخش یخ نوش های فرنگی ، بخش چای و دمنوش ها ، بخش بستنی ها ، شیک ها و گلاسه ها ، بخش همایونی ( شامل انواع و اقسام کباب ها ) ، بخش درباری ، بخش خاتون پز ، بخش پیتزا ها و برگر ها . ( در این کافه رستوران سنتی ، فقط از گوشت گرم برای طبخ کردن غذا ها ، استفاده می کنند . همچنین برای سرو غذا ها در کافه رستوران سنتی عمارت قاجاری ، از ظروف مسی ، استفاده می شود ) .

لازم به ذکر است که ، در کافه رستوران سنتی عمارت قاجاری ، تمام پروتکل های بهداشتی ( از قبیل : رعایت فاصله اجتماعی بین میز ها ، ضدعفونی کردن میز ها ، استفاده از ماسک ، و .... ) ، به خوبی رعایت می شود و افراد می توانند ، با خاطر آسوده برای صرف نوشیدنی و یا غذا به این کافه رستوران ، مراجعه کنند .