آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟  


(مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است.  بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

 به گفته متخصصان تغذیه، اگرچه آب هویج فوایدی دارد، اما لزوماً بهترین راه برای دریافت این مواد مغذی سالم از هویج نیست.  و حتی آبمیوه‌های مبتنی بر سبزیجات می‌تواند حاوی مقدار زیادی قند طبیعی و بتاکاروتن باشد، بنابراین ارزش آن را دارد که میزان نوشیدنی‌تان را زیر نظر داشته باشید.

 قبل از شروع به نوشیدن یک فنجان آب هویج هر روز صبح، در اینجا چیزی است که کارشناسان از شما می خواهند بدانید.

طبق گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده، یک فنجان آب هویج کنسرو شده حاوی مواد مغذی زیر است:

 94.4 کالری

 2.24 گرم پروتئین

 0.35 گرم چربی

 21.9 گرم کربوهیدرات

 1.89 گرم فیبر

 9.23 گرم شکر

ترزا جنتیل، یک متخصص تغذیه ثبت شده در شهر نیویورک و سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی، به TODAY.com می گوید که آب هویج یک منبع غلیظ از مواد مغذی موجود در هویج را فراهم می کند.

 ناتالی ریزو، متخصص تغذیه و ویراستار تغذیه TODAY.com می‌گوید: این صرفاً به این دلیل است که برای تهیه یک لیوان آب هویج بیشتر از آنچه که معمولاً در یک نشستن می‌خورید، هویج لازم است.  جنتیل توضیح می‌دهد که با آب‌گیری هویج، «در حجم کمتری پول بیشتری دریافت می‌کنید».

شناخته شده ترین ماده مغذی موجود در هویج بتاکاروتن است که پیش ساز ویتامین A است. در حالی که یک وعده هویج کامل می تواند به راحتی به شما کمک کند تا 100 درصد نیاز روزانه خود به ویتامین A را تامین کنید، "شما احتمالا 300 ویتامین A دریافت می کنید.  400٪ در یک لیوان آب هویج، "Rizzo می گوید.
 جنتیل می‌گوید: آب هویج به لطف این مواد مغذی می‌تواند به سلامت بینایی، سیستم ایمنی و سلامت قلب کمک کند:

 ویتامین سی

 ویتامین E

Does eating carrots or drinking carrot juice have more health benefits?


 Carrots are naturally sweet and rich in vitamins and minerals.  So getting a concentrated dose of carrots by juicing them is only good for you, right?

  Although carrot juice has some benefits, it's not necessarily the best way to get these healthy nutrients from carrots, according to nutritionists.  And even vegetable-based juices can be high in natural sugars and beta-carotene, so it's worth keeping an eye on how much you're drinking.

  Before you start drinking a cup of carrot juice every morning, here's what experts want you to know.

 According to the USDA, one cup of canned carrot juice contains the following nutrients:

  94.4 calories

  2.24 grams of protein

  0.35 grams of fat

  21.9 grams of carbohydrates

  1.89 grams of fiber

  9.23 grams of sugar

 Teresa Gentile, a registered dietitian in New York City and spokeswoman for the Academy of Nutrition and Dietetics, tells TODAY.com that carrot juice provides a concentrated source of nutrients found in carrots.

  That's simply because it takes more carrots to make one glass of carrot juice than you'd normally eat in one sitting, says Natalie Rizzo, a nutritionist and TODAY.com's nutrition editor.  By juicing carrots, Gentile explains, "you get more bang for your buck."

 The most well-known nutrient found in carrots is beta-carotene, which is a precursor to vitamin A.  While a serving of whole carrots can easily help you meet 100 percent of your daily vitamin A needs, "you're probably getting 300. 400 percent in one glass of carrot juice," Rizzo says.  .
  Thanks to these nutrients, carrot juice can help with vision health, immune system and heart health, says Gentile:

  Vitamin C

  Vitamin E
  • مرجع :https://www.today.com
  • برچسب ها : آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (15 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین

شرکت موفق آیدین ، از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد می کند ، و در واقع می توان گفت که ، این شرکت حساسیت بسیار زیادی بر روی کیفیت محصولات خود ، دارد . دفتر و انبار مرکزی شرکت معتبر آیدین ، در تهران ، خیابان اتحاد ، واقع شده است .

 آلبوم های پر طرفدار شرکت آریو دکور
آلبوم های پر طرفدار شرکت آریو دکور

شرکت معتبر آریو دکور ، شرکت جوان ، فعال ، منظم و با تجربه ای می باشد که در دهه اخیر فعال شده است . این شرکت معروف ، از تجربه دیگر شرکت های موفق در این حرفه ، استفاده نموده و به همین سبب اینک همچون شرکتی کاملا حرفه ای عمل می کند .

دستور غذای مرغ خامه‌ای "مورد علاقه" مری بری برای یک شام "آسان" در روزهای هفته عالی است.
دستور غذای مرغ خامه‌ای "مورد علاقه" مری بری برای یک شام "آسان" در روزهای هفته عالی است.

مری بری فاش کرده است که دستور غذای مرغ توسکانی او برای صرف شام در روزهای هفته است. تهیه آن فقط ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و به مدت ۳۰ دقیقه پخته می‌شود تا در کمتر از یک ساعت روی میز باشد.

چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش
چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش

درخواست صاحب خانه فلوریداسیرا تامپسون، طراح، می گوید: «مشتری ما یک راه پله باز می خواست، اما این باعث شد که او فضایی ناخوشایند در زیر داشته باشد. «از آنجایی که هر اینچ در بازسازی او در کنار ساحل اهمیت داشت، تصمیم گرفتیم از آن فضا با یک منطقه بار کاربردی استفاده کنیم. در نزدیکی اتاق غذاخوری او قرار داشت، بنابراین برای سرگرمی عالی بود.»

آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .