چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت ببخشد.
 
1.آینه های تزئینی
آینه هایی را در امتداد راهرو قرار دهید تا نور را منعکس کرده و فضا را بزرگتر نشان دهد. کری کلی ، FASID، NKBA، رئیس سابق هیئت مدیره ملی ASID می ‌گوید: «آینه ‌هایی با قاب‌ های تزئینی یا شکل ‌های منحصر به ‌فرد را انتخاب کنید تا جلوه ‌ای از زرق و برق و پیچیدگی بیافزایید.
 
2.عناصر بافتی
بافت ها را با استفاده از کاغذ دیواری، رانر و هنر لایه بندی کنید تا بعد به راهرو ببخشید. کلی می گوید: از مواد طبیعی مانند جوت یا سیزال برای لمس گرما و جذابیت ارگانیک استفاده کنید.
 
3.مجموعه هنری
با نمایش مجموعه ای از آثار هنری یا عکس ها در کنار دیوارها، راهروی خود را مانند یک گالری هنری احساس کنید. کلی می‌ گوید: «موضوع منسجمی را انتخاب کنید یا سبک ‌ها و رسانه ‌های مختلف را برای ایجاد علاقه بصری ترکیب و مطابقت دهید.
 
4.بیانیه روشنایی
راهروی خود را با وسایل روشنایی عمومی روشن کنید، که نه تنها فضا را روشن می کند، بلکه به عنوان یک نقطه کانونی چشم نواز عمل می کند، مانند آویز ستاره موراویا در این سالن ورودی توسط کلی. کلی می گوید: یک چراغ آویز براق یا یک سری دیوارکوب را در نظر بگیرید تا به عمق و درام اضافه کنید.
 
Hallway Décor Ideas That Will Fill Your Blank Walls With Personality
 
When decorating your home, you likely spend most of your time on the kitchen, living room, bedroom, and other main areas. But the small details also play a major role in making your home feel complete, which is especially true of your hallways—whether entrance halls or passageway halls. While hallways are often an afterthought when it comes to decorating, these entry and in-between spaces tie your rooms—and thus your entire home—together. Something as simple as a small print or a storage bench can add personality to this overlooked area
 
1.Decorative Mirrors
Place mirrors along your hallway to reflect light and make the space feel bigger. "Choose mirrors with decorative frames or unique shapes to add a touch of glamour and sophistication," says Kerrie Kelly, FASID, NKBA, former ASID National Board Chair.
 
2.Textural Elements
Layer textures through the use of wallpaper, runners, and art to add dimension to the hallway. "Incorporate natural materials like jute or sisal for a touch of warmth and organic charm," says Kelly.
 
3.Art Collection
Make your hallway feel like an art gallery by showcasing a curated collection of artwork or photographs along the walls. "Opt for a cohesive theme or mix and match different styles and mediums to create visual interest," says Kelly.
 
4.Statement Lighting
Illuminate your hallway with statement lighting fixtures, which not only brighten the space but also serve as an eye-catching focal point, like the Moravian star pendant in this entrance hall by Kelly. "Consider a sleek pendant light or a series of wall sconces to add depth and drama," says Kelly.
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

تعداد نظرات ثبت شده :1 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  • #

    کامران

    مقاله عالی عالی عالی بود

    1403/02/04

آخرین اخبار (15 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین

شرکت موفق آیدین ، از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد می کند ، و در واقع می توان گفت که ، این شرکت حساسیت بسیار زیادی بر روی کیفیت محصولات خود ، دارد . دفتر و انبار مرکزی شرکت معتبر آیدین ، در تهران ، خیابان اتحاد ، واقع شده است .

 آلبوم های پر طرفدار شرکت آریو دکور
آلبوم های پر طرفدار شرکت آریو دکور

شرکت معتبر آریو دکور ، شرکت جوان ، فعال ، منظم و با تجربه ای می باشد که در دهه اخیر فعال شده است . این شرکت معروف ، از تجربه دیگر شرکت های موفق در این حرفه ، استفاده نموده و به همین سبب اینک همچون شرکتی کاملا حرفه ای عمل می کند .

دستور غذای مرغ خامه‌ای "مورد علاقه" مری بری برای یک شام "آسان" در روزهای هفته عالی است.
دستور غذای مرغ خامه‌ای "مورد علاقه" مری بری برای یک شام "آسان" در روزهای هفته عالی است.

مری بری فاش کرده است که دستور غذای مرغ توسکانی او برای صرف شام در روزهای هفته است. تهیه آن فقط ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و به مدت ۳۰ دقیقه پخته می‌شود تا در کمتر از یک ساعت روی میز باشد.

چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش
چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش

درخواست صاحب خانه فلوریداسیرا تامپسون، طراح، می گوید: «مشتری ما یک راه پله باز می خواست، اما این باعث شد که او فضایی ناخوشایند در زیر داشته باشد. «از آنجایی که هر اینچ در بازسازی او در کنار ساحل اهمیت داشت، تصمیم گرفتیم از آن فضا با یک منطقه بار کاربردی استفاده کنیم. در نزدیکی اتاق غذاخوری او قرار داشت، بنابراین برای سرگرمی عالی بود.»

آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .