جواد عزتی ممنوع التصویر می شود؟

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

نمایش بانک بزرگ اطلاعات و اخبار داغ مپ اسنار...کلیک کنید

جواد عزتی ممنوع التصویر می شود؟

هفتاد و هفتمین جشنواره ی فیلم ونیز در حالی به اتمام رسید که فیلم "خورشید" از مجید مجیدی در آن بسیار سر و صدا به پا کرده است.
روح اله زمانی بازیگر نوجوان این فیلم ، جایزه ی بهترین بازیگر نوظهور را در این جشنواره از آن خود کرد، این درحالی است که به خاطر مثبت بودن تست کرونایش نتوانست در این جشنواره حضور پیدا کند و با شرکت کنندگان و هیئت داوران به صورت ویدئویی به گفت و گو پرداخت.
پیشتر نیز جایزه ی بهترین فیلم، فیلمنامه و طراحی صحنه در جشنواره ی فیلم فجر نصیب این فیلم شد.
داستان فیلم به طور کلی درباره ی کودکان کار است، در این فیلم داستان نوجوانی به تصویر کشیده می شود که در یک اوراقی لاستیک کار می کند و مادرش به خاطر مشکلات روانی در بیمارستان بستری است.او که وضع مالی چندان خوبی ندارد توسط یکی از هم محلی های خود از وجود یک گنج در زیر زمین مدرسه آگاه می شود و تصمیم می گیرد که با دوستانش به سراغ گنج برود.
اما موضوعی که می خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم حواشی این فیلم است.
موضوع مربوط به تکه هایی از پشت صحنه ی جشنواره است که در آن یکی از اعضای هیئت داوران یعنی کیت بلانشت، جواد عزتی را دعوت به گرفتن عکس می کند و عزتی با گشاده رویی می پذیرد...
اما آیا این قضیه در ایران برای او دردسر ساز می شود یا خیر؟
تجربه های گذشته  نشان دهنده ی این است که احتمالا این بازیگر دچار دردسر هایی می شود و مدتی ممنوع التصویر.
لیلا حاتمی، پیمان معادی،گوهر خیراندیش، روزبه نعمت الهی و دهها بازیگر و سلبریتی دیگر هم پیش تر به خاطر عدم رعایت موازین اسلامی در جشنواره های مختلف مدتی ممنوع التصویر بودند و این مسئله دیگر تازگی ندارد.

نگاهی به استایل جواد عزتی در جشنواره فیلم ونیز
جواد عزتی عزیز برای مراسم فوتوکال استایلی کژوال داشتند که شامل پیراهن ساده ی فلورال و شلوار پارچه ای بود، اما برای فرش قرمز دوم کت و شلوار کلاسیک با پارچه ی راه راه.
این کت با یقه ی بلیزری  و پیراهن سفید یکی از رسمی ترین استایل ها در میان آقایان است.
اما چیزی که بهتر بود با دقت بیشتری به آن توجه می شد، موها و ریش او بود. مخصوصا این نامرتبی و شلوغی زمانی بیشتر خود را نشان داد که او از عینک آفتابی هم استفاده کرده؛ بعلاوه اینکه عینک مورد استفاده ی او در دسته ی کژوال ها قرار می گرفت.
 به طور کلی استایل او در این جشنواره آنقدر عجیب بود که حتی ما هم او را با بازیگران هند و پاکستانی اشتباه گرفتیم.

از بازیگران این فیلم می توان به علی نصیریان، طناز طباطبایی، جواد عزتی، روح اله زمانی، ابوالفضل شیرزاد،شمیلا شیرزاد، علی غابشی، مانی غفوری، محمد مهدی موسوی و صفر محمدی اشاره کرد.
پیتر دبروژ یکی از منتقدان درباره ی این فیلم اینطور می گوید:
فیلم مجید مجیدی یادآور فیلم ها قرن 21 در مورد کودکان یعنی پروژه ی" فلوریدا"ست.اما "خورشید"مجیدی روایت وارونه ای نسبت به آن فیلم دارد.او هیچگاه طرفدار داستان های پیچیده نبوده است و حتی مخاطب نیز چند قدم از کاراکترهای داستان جلوتر حرکت می کند.اما "خورشید" سورپرایزهای جذابی نیز دارد و او با دراماتیزه کردن مشکلات پیش روی کاراکترهای داستان، روایت را جذاب تر کرده است.

در آخر خوشحالیم که باز هم مجید مجیدی کارگردان نامدار کشورمان توانست با فیلم های جذابش درباره ی کودکان به جشنواره  های بین المللی راه پیدا کند و نام سینمای ایران را دوباره بر سر زبان ها بیاورد.
با آرزوی موفیت برای تمام عوامل فیلم خورشید و علی الخصوص با امید به اینکه دیگر در هیچ جای این کره ی خاکی کودکی مجبور نباشد تا کودکیش را فدای زندگی مشقت بار کند.

جهت نمایش بیوگرافی جواد عزتی کلیک کنید



  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : جواد عزتی ممنوع التصویر می شود؟

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (7 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .