تاریخچه شرکت زر ماکارون

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

نمایش برترین رستوران ها کافه ها فست فودها در شهر شما...کلیک کنید

جهت ثبت رستوران خود در بانک اطلاعات مپ استار ...کلیک کنید

شرکت زر ماکارون

گندم، آرد و در انتها یک غذای خوشمزه ، هر چه که باشد، نان و یا همه ی غذاهایی که با این ماده ی اولیه تهیه می شوند..
قوت غالب اکثر افراد دنیا همین گندم  است، گندمی که خوشه های طلایی اش باعث رشد و نمو انسان از گذشته تا کنون بوده است.
ماکارونی یکی از غذاهاییست که تقریبا می توان گفت که همه آن را دوست دارند.
مخصوصا اگر ته دیگ سیب زمینی هم داشته باشد. با وجود تفاوت های اساسی که در خصوص طبخ این غذا با نسخه ی اصلی ایتالیایی آن وجود دارد اما به جرات می توان گفت که  نسخه ی ایرانی آن طعمی فراموش ناشدنی دارد.
امروز در این مقاله سعی داریم تا یکی از بزرگترین شرکت های تولید آرد و ماکارونی را به شما عزیزان معرفی کنیم از فراز و نشیب شکل گیری آن تا زندگی الهام بخش بنیانگذارش.
شرکت زر ماکارون یک شرکت تولید کننده ی مواد غذایی بر پایه ی گندم و آرد می باشد.
زر ماکارون را آقای مرتضی سلطانی در سال 1384 تاسیس نمود. این شرکت علاوه بر تولید آرد سمولینا انواع پاستا رشته ای و فرمی ، لازنیا ، پودر کیک، ماکارونی فرمی جامبو، اسپاگتی سبزیجات و سس پاستا  را تولید می کند.
این شرکت در سال 1389 یعنی بعد از عملیات گسترش کارخانه توانست مرکز آموزش علمی و کاربردی زر را در مجموعه ی خود داشته باشد و از این طریق به کارآموزان علاقمند خدمت رسانی نماید.
آقای مرتضی سلطانی بنیانگذار شرکت کارخانه های زر کار خود را با احداث سوله های نگه داری گندم آغاز نمود.
اولین سوله ای که توسط وی احداث شد در شهر ساوه قرار داشت.مدتی بعد به فکر تولید صنعتی آرد افتاد و در سال 1372 توانست شرکت آرد زر را به بهره برداری برساند، وی در سال 1384 شرکت زر ماکارون را افتتاح کرد و در سال 1394 اولین پالایشگاه غلات ایران یعنی زر فروکتوز را تاسیس نمود.
خدمات شایان این مرد بزرگ باعث شد تا نشان امین الضرب که عالی ترین نشان برای کارآفرینان و صنعت گران است به ایشان تعلق گیرد.
مرتضی سلطانی را به عنوان پدیده ای در صنعت ایران می شناسند.


زندگی شخصی
مرتضی سلطانی در سال 1340 در یکی از روستاهای قم به دنیا آمد.مادر او همسر دوم پدرش بود و پدر از همسر اول 8 فرزند داشت، کودکی مرتضی سلطانی در فقر و محرومیت سپری شد، اما این تنها مشکل او نبود؛ پدرش مردی بود بی محبت که او را از مادر جدا کرده و حتی اجازه ی مدرسه رفتن را به او نمی داد؛ مادر آقای سلطانی با اینکه خود بی سواد بود علاقه ی زیادی به تحصیل فرزندانش داشت و به خاطر پافشاریش برای تحصیل مرتضی از همسرش جدا شد.
مرتضی ، مادر و سه فرزند دیگر خانواده مجبور بودند سخت کار کنند تا بتوانند امرار معاش کنند.
مرتضی تجربه های تلخی از کودکی دارد از روزهایی که مادرش سوزن دوزی می کرد و خودش هم مجبور بود برای بدست آوردن لقمه نانی در گورستان قبر شویی کند.
او می گوید روزی با پای برهنه در قبرستان مشغول شستن قبر عزیزی از یک پیر مرد شدم و منتظر بودم او پولی به من بدهد ، پیرمرد وقتی مرا دید تاسف خورد و تصمیم گرفت که برای من کفشی بخرد، این کفش یکی از ارزشمندترین دارایی های من بود.
او خیلی زود زمانی که 8 ساله بود مادرش  را از دست داد مادری که همیشه او را آموزگاری نجیب و مهربان برای آموختن درس های زندگیش می داند.
به همین خاطر بعد ها تصمیم گرفت که در روستای مادریش یک بیمارستان به نام او یعنی ام لیلا امینی بسازد.
زندگی پر مشقت و تجربه ی انجام کارهای سخت، از او فردی قوی ساخت که خود را متکی به کسی نمی دید و در مسیر موفقیت از چیزی هراس نداشت.
او و دوستانش برای اولین بار تصمیم گرفتند که ساخت سوله را با تمام بی تجربگی آغاز کنند. و در این راه بسیار خوش درخشیدند تا جایی که سوله های ساخت آقای سلطانی در تمام ایران فروخته می شد. 
سپس با همت والا تاسیس کارخانه ی آرد و ماکارونی را پی گرفت و اکنون در قله ی افتخار صنعت ایران قرار دارد.


با امید به درخشش تمام جوانان سخت کوش ایرانی در جهت اعتلای ایران عزیز.

  • مرجع :https://www.mapstar.net/restaurant/
  • برچسب ها : تاریخچه شرکت زر ماکارون

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (8 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .