مویز و اثرات شگفت انگیز ان در بدن

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

مویز و اثرات شگفت انگیز ان در بدن



مویز یا در واقع انگور سیاه خشک شده، امروزه در بین مردم بسیار محبوب شده است و در اجیل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، این خوراکی دوست داشتنی دارای انواع ویتامین ها است و برای بدن بسیار مفید است و املاحی دارد که، می تواند برای تقویت سیستم ایمنی بدن مناسب باشد.
مویز باعث می شود که خون به خوبی تصفیه شود، و در واقع سموم و مواد خطرناک از بدن دفع شوند، و البته که می تواند مشکلات گوارشی را نیز برطرف کند، و اگر فردی دچار معده درد و مشکلات روده بود، بهبود یابد. هم چنین مویز می تواند اکنه ها و جوش ها را برطرف کرده و خوردن مداوم و منظم ان باعث می شود که، پوست شفاف شود و لطیف و نرم گردد.
مویز بسیار برای دهان و دندان مناسب است، و موجب می گردد که دهان بوی خوبی بگیرد، و البته که سلامت دندان ها را نیز تامین می کند. مویز دارای انتی اکسیدان بوده، و از ایجاد رادیکال ازاد جلوگیری می کند، و نمی گذارد که سلول های سرطانی ایجاد شوند.

درمویز، اهن وجود دارد که باعث می شود اگر به اندازه از ان استفاده کنید، اهن بدنتان تامین شود و مشکل کم خونی شما برطرف گردد. مویز هم چنین موها را درخشان می کند، و از ریزش موی سر جلوگیری می کند.  هم چنین اینکه مویز دارای کلسیم و پتاسیم بوده که این منابع می تواند، باعث استحکام استخوان ها شود و مشکلات مربوط به استخوان را مرتفع کند، از طرفی از پوکی استخوان هم پیشگیری می کند.
باید گفت که مویز دارای کالری مناسب است و پزشکان عقیده دارند که، مصرف مناسب و به اندازه ان می تواند امراض را برطرف کند. مویز می تواند تب را برطرف کند و هم چنین اینکه دارای مس است که برای بدن مفید است.
خوردن مویز توسط زنان باردار و شیرده، جایز است و چه بسا که باعث می شود زن حامله، خستگی اش برطرف شود وارامش داشته باشد و بدنش تقویت گردد، از طرفی برای هوش جنین نیز بسیار مفید است.
اما البته که باید زیر نظر پزشک مصرف شود. هم چنین باید گفت که مویز دارای خاصیت ضد باکتری می باشد . مویز یک نوع میوه هم به حساب می اید که، می توان از ان به صورت روزانه مصرف کرد،و البته که التهاب و عفونت را برطرف کرده و می تواند مشکلات مربوط به چشم را نیز مرتفع سازد.
مویز دارای پروتئین مناسب است، و در واقع انرژی خوبی را هم برای بدن ایجاد می کند، که ورزشکاران می توانند قبل و بعد تمرینات خود از ان استفاده کنند. مویز دارای فیبر بوده، که می تواند به هضم غذا کمک کند و البته که، صفرا را نیز از بین می برد و چربی های مضر را هم می زداید و می تواند به لاغری افراد کمک کند. هم چنین باید گفت که به علت داشتن فیبر بالا، می توان از ان به عنوان صبحانه هم استفاده کرد، چرا که گرسنگی را برطرف کرده و می تواند، فرد را مدت زمان زیادی سیر نگه دارد.
مویز از کلیه ها نیز مراقبت می کند و از طریق ان ها می تواند سموم را دفع کند. سطوح بالای پتاسیم در مویز، باعث می شود که سدیم دربدن کاهش یافته، و در واقع فشار خون بالا در افراد، برطرف شود. هم چنین اینکه مویز می تواند کلسترول بد را از بدن خارج کند و نگذارد که فرد، به بیماری های قلبی و عروقی دچار شود.
از طرفی باید این نکته را گفت که در مصرف هر چیزی باید اعتدال را رعایت کرد و به صورت مناسب، و منظم از ان استفاده کرد نه اینکه در ان زیاده روی کرد.

  • مرجع :
  • برچسب ها : اترات مویز در بدن

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (7 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .