صنایع غذایی چین چین

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

صنایع غذایی چین چین

رب گوجه فرنگی یکی از اقلام بسیار پر مصرف در آشپزخانه هاست؛ این ماده ی غذایی علاوه بر حفظ خواص گوجه فرنگی مقادیر بالایی آنتی اکسیدان نیز دارد که این آنتی اکسیدان ها در جریان پخت گوجه فرنگی آزاد می شوند.به همین دلیل است که از دیرباز این محصول غذایی در همه ی آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گرفت. در گذشته  رب گوجه فرنگی را در ماههای آخر فصل تابستان در خانه ها تهیه می کردند زیرا در این زمان از سال تولید گوجه فرنگی در مزارع به حداکثر خود می رسید.
با گذشت زمان، افزایش جمعیت و نبودن امکانات تهیه ی رب در منازل، شرکت ها و کارگاههای تولید رب گوجه فرنگی پدیدار شدند.

در ایران سالیانه حدود 5.5 میلیون تن گوجه فرنگی تولید می شود که از این میزان حدود 2.5 میلیون تن آن به صورت رب گوجه فرنگی تولید و عرضه می گردد.
این میزان معادل 772 هزار تن رب در سال می باشد که  علاوه بر تامین نیاز داخلی ، منجر به صادرات این محصول نیز گشته است به طوری که در سالحدود 30 تا 115 هزار تن رب گوجه فرنگی صادر می شود و کشورمان ایران در این زمینه هفتمین کشور صادر کننده ی این محصول است.
بیشتر صادرات کارخانه های ایران به کشورهای آسیای میانه، روسیه، عراق، افغانستان و کشورهای همسایه می باشد.

یکی از شرکت های پیشرو در تولید رب گوجه فرنگی و صادرات آن و همچنین تولید سایر محصولات غذایی، شرکت چین چین است.
در ادامه به تاریخچه ی این شرکت و انواع محصولات تولیدی آن می پردازیم.

تاریخچه
شرکت کشت و صنعت چین چین در سال 1353 به صورت سهامی خاص در شهر مشهد تاسیس شد. این شرکت در سال 1356 به بهره برداری رسید و کار خود را با تولید رب گوجه فرنگی آغاز نمود. بعد ها علاوه بر تولید رب گوجه، فراورده های دیگری را نیز بر پایه ی گوجه تولید نمود که عبارت بود از: کمپوت، آب گوجه فرنگی و سس کچاپ.

شرکت چین چین در همین سال ها شروع به تولید انواع کمپوت و آب میوه نیز نمود.
در سال 1361 انواع مربا نیز به مجموعه ی محصولات این شرکت اضافه شد.
جالب است بدانید که این شرکت در سال 1371 به عنوان برترین تولید کننده ی رب گوجه فرنگی در ایران شناخته شد.
پس از رشد موفق و چشم گیر، این شرکت در سال 1372 کارخانه ی کشت و صنعت بین الملل چین چین را احداث نمود و در سال های 1372 تا 1384 به عنوان واحد تولیدی نمونه شناخته شد.
در سال 1373 انواع کنسرو نیز به محصولات چین چین اضافه شد از جمله کنسروهای این شرکت می توان موارد زیر را نام برد:
کنسرو خوراک بادمجان، نخود سبز و لوبیا چیتی.
در سال های دهه ی نود با تولید کنسرو های ذرت شیرین، مایه ی ماکارونی ، لوبیا چیتی با قارچ و کنسرو سبزیجات توانست محصولات خود را آپدیت نماید .
این شرکت در سال 1398 عنوان پر فروش ترین برند را از آن خود نمود و در حال حاضر  به صورت  سهامی عام فعالیت می نماید؛ سهام چین چین در بازار بورس خرید و فروش می شود.

محصولات چین چین
رب گوجه فرنگی : شامل انواع رب، آب گوجه، کنسرو گوجه و سس های گوجه ای.
کنسرو: شامل کنسرو لوبیا چیتی با قارچ، ذرت، مایه ی ماکارونی، خوراک بادمجان،نخود سبز و لوبیا چیتی با سس گوجه .
انواع ترشی: شامل انواع زیتون و انواع خیارشور.
انواع مربا: شامل مربای توت فرنگی، مربای بالنگ، مربای هویج و مربای آلبالو.




در پایان باید اضافه کرد که اگر چه این شرکت تنوع کمی در محصولات خود دارد، اما همه ی آن ها با کیفیت عالی تولید شده و مشتریان خارجی بسیاری نیز دارد.
با آرزوی موفقیت روز افزون برای کارکنان این شرکت.


  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : صنایع غذایی چین چین

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (22 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس
آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس

هلدینگ گرین ( فیلیپ موریس ، آنجل ، استاروالز ) ، یکی از معتبر ترین و معروف ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی با جنسی عالی و ضخیم ، در طرح ها و رنگ های دلنشین و به روز ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

آلبوم کاغذ دیواری رولکس شرکت مداسیون
آلبوم کاغذ دیواری رولکس شرکت مداسیون

شرکت مداسیون ، یکی از شرکت های وارد کننده و تامین کننده موفق کالاهای دکوراسیون داخلی می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند راه برای روشن کردن یک اتاق تاریک، به گفته طراحان داخلی
چند راه برای روشن کردن یک اتاق تاریک، به گفته طراحان داخلی

دکوراسیون اتاق های داخلی با نور طبیعی کم یا بدون نور می تواند چالش برانگیز باشد. رنگ ‌ها معمولاً اشباع‌ تر به نظر می ‌رسند و دکوراسیون می ‌تواند در سایه‌ ها حجیم به نظر برسد. این فضا ها اغلب احساس ناخوشایندی دارند، که ایده آل نیست – به خصوص اگر اتاقی باشد که زمان زیادی را در آن سپری می کنید، مانند اتاق خواب یا قسمت نشیمن. ما با طراحان داخلی صحبت کردیم تا چند ترفند طراحی ساده را بیاموزیم که می تواند به سرعت یک اتاق تاریک را روشن کند.

با محصولات شرکت ویتکس آشنا شویم
با محصولات شرکت ویتکس آشنا شویم

شرکت ویتکس ، شرکتی بسیار منظم‌ ، دقیق ، با انرژی و با روحیه بسیار بالا می باشد . این شرکت معتبر در طی ده سال اخیر ، اقدام به تولید کفپوش ها و لمینت هایی بی نظیر و مرغوب نموده است .

چگونه فضاهای شاد و بدون درهم و برهمی برای کودکان ایجاد کنیم
چگونه فضاهای شاد و بدون درهم و برهمی برای کودکان ایجاد کنیم

تصور کنید کودک خود را هنگام خواب به اتاقش می برید و با فضایی مرتب، نور ملایم و تختی دلپذیر و تازه از او استقبال می کنید. در یک دنیای ایده آل، اتاق خواب کودکان فقط برای خواب است، اما بیشتر اوقات جایی است که بچه ها همه کارها را در آن انجام می دهند . اما مهم نیست که بچه ‌های کوچک در طول روز مهمانی ‌های چای می ‌دهند یا کلاژ ماکارونی درست می‌ کنند، اتاق باید بتواند به یک پناهگاه آرام برای خواب شبانه تبدیل شود.

طریقه نصب کاغذ دیواری
طریقه نصب کاغذ دیواری

ممکن است این سوال ، برای افراد بسیاری مطرح شود که ، به چه صورت باید کاغذ دیواری را در محیط مورد نظر شان نصب نمایند ؟ در واقع ، بی شک باید هر امری را ، به فردی سپرد که در آن حوزه از تخصص لازم و کافی برخوردار باشد . بنابراین در وهله نخست برای نصب کاغذ دیواری ، نیاز است که این امر به متخصصین این حرفه ، سپرده شود .

آلبوم کاغذ دیواری اسکار ماکان دکور
آلبوم کاغذ دیواری اسکار ماکان دکور

شرکت معتبر و جوان ماکان دکور ، از جمله شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبومی با کیفیت و درجه یک وارد و در بازار ، عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین

شرکت موفق آیدین ، از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد می کند ، و در واقع می توان گفت که ، این شرکت حساسیت بسیار زیادی بر روی کیفیت محصولات خود ، دارد . دفتر و انبار مرکزی شرکت معتبر آیدین ، در تهران ، خیابان اتحاد ، واقع شده است .

کافه فیلم معروف کینو
کافه فیلم معروف کینو

کافه فیلم معروف کینو ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان مطهری ، بعد از چهار راه مفتح ، پلاک ۲۱۲ ، طبقه دوم که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .