شرکت تولیدی نان صنعتی نان آوران

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

شرکت تولیدی نان صنعتی نان آوران

تولید نان صنعتی حجیم و نیمه حجیم و حتی نان های سنتی یکی از ملزومات عصر حاضر است.عدم دخالت دست انسان در تولید این نان ها و فرمولاسیون ویژه ی آن ها باعث شده است که اولا کاملا بهداشتی باشند و ثانیا دور ریز نداشته و عمر مفید بالایی نیز داشته باشند.
در اواخر قرن بیستم تولید نان صنعتی در اروپا و سایر کشورهای پیشرفته شکل گرفت اما همچنان واحد های تولیدی به صورت سنتی در این زمینه فعالیت داشته و دارند.
در ایران نیز از سال های دهه ی پنجاه تولید نان به صورت صنعتی آغاز شد.  در ابتدا، این واحد های صنعتی به صورت محدود و کارگاهی آغاز به کار نمودند اما با استقبال مشتریان ، رفته رفته کارخانه های بزرگ نیز پدیدار شدند.
در این مقاله قصد داریم یکی از موفق ترین برند های تولید نان صنعتی در ایران را بررسی کنیم؛ شرکت نان صنعتی نان آوران.
شرکت تولیدی نان صنعتی نان آوران در سال 1379 تاسیس شد و فعالیت گسترده ی خود را از سال 1381 آغاز نمود.این واحد تولیدی دارای 4 کارخانه در مناطق تهران، کمالشهر، هشتگرد و اشتهارد است که به صورت تمام وقت در حال فعالیت می باشند.
نان آوران توانسته است برای 580 نفر اشتغال دائم ایجاد نماید.
مدیر عامل این مجموعه کسی نیست جز آقای علیرضا مروت پور.

در ادامه درباره ی ایشان بیشتر می خوانیم.

کمی بیشتر درباره ی مدیر عامل و موسس نان آوران
مهندس علیرضا مروت پور در سال 1332 در خیابان ری تهران متولد شد، او در خانواده ای که شغل موروثی نانوایی داشتند بزرگ شد و پس از اتمام دوره ی متوسطه تحصیلات خود را در رشته ی عمران ادامه داد و با مدرک کارشناسی از  این رشته فارغ التحصیل گردید.

پدر بزرگ، پدر، عمو و پسر عموهای او در کار تولید نان بودند به همین دلیل او نیز بعد ها به این سمت و سو کشیده شد، اما راه او با سایر اعضای خانواده کمی تفاوت داشت ؛ او سعی کرد تا نان را به شیوه ی علمی و صنعتی تولید کند. در کنار او فرزندش نیز به تحصیل در رشته ی مدیریت صنعتی در کشور انگلستان پرداخت و پایان نامه ی خود را در مورد بررسی بزرگترین کارخانه ی تولید نان صنعتی انگلستان ارائه نمود.
در حال حاضر تنوع محصولات شرکت نان آوران به همت ایشان و پدر گرامیشان به 60 نوع می رسد.




محصولات نان آوران
محصولات نان آوران به طور کلی در 4 دسته ی کیک و شیرینی، نان حجیم، نان سوخاری و نان مسطح قرار می گیرد.
انواع کراکر، انواع نان تست، نان هات داگ، نان برونسی، کیک در طعم های مختلف، نان کراستینو سیر و شوید، نان سوخاری گندم و جو، انواع نان دیلی  تست، فینگر کیک،نان روستا،  انواع اشترودل، نان جو، نان تست سیاه، مینی تست پرونان،نان نسیم پرونان،نان بروتچن،گاتای گردویی، کیک گردو و کشمش، شیرینی نارگیلی، نان همبرگر، پیراشکی،کروسان نان کراستی از جمله محصولات این شرکت هستند.



تاریخچه ی نان
نان یکی از قدیمی ترین غذاهای بشر است. تاریخچه ی آن به اواخر عصر حجر بر می گردد.در آن زمان ها برای اولین بار غلات آسیاب شده را با آب مخلوط می کردند و سپس آن را می پختند.
در کتاب های تاریخ آمده است که اولین بار یونانیان تنور های پخت نان را ساخته اند؛ آن ها نان را برای مراسم مذهبی خود تهیه می کردند  همین موضوع باعث شد که در تمام فرهنگ ها نان از قداست برخوردار شد.
جالب است بدانید که نان ها به دو دسته ی نان های سیاه و نان های سفید تقسیم می شدند، نان های سفید مخصوص افراد متمول جامعه و نان های سیاه برای مردم فقیر و حتی حیوانات بود، اما از قرن بیستم این تصور اشتباه کاملا تغییر پیدا کرد زیرا از نظر علمی معلوم شد که نان های تیره حاوی مواد مغذی هستند و ارزش غذایی بالاتری نسبت به نان های سفید دارند به همین دلیل پس از آن نان سفید کمتر مورد استفاده مردم  قرار گرفت.

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : شرکت تولیدی نان صنعتی نان آوران

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .