رستوران خاص و زیبای جناب مستطاب

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
 
رستوران خاص و زیبای جناب مستطاب
 


 
رستوران پر طرفدار جناب مستطاب ( با کادری حرفه ای و مجرب ، و مدیریتی عالی ) واقع در : انتهای اتوبان شهید همت ، بزرگراه شهید خرازی ، ایران مال ، طبقه G1 ، از جمله بی نظیر ترین و خاص ترین رستوران های تهران ، می باشد . مشتریان محترم ، می توانند پیش از مراجعه به این رستوران پر طرفدار ، با برقراری تماس با این مجموعه میز مورد نظر خود را رزرو نمایند .
 
رستوران جناب مستطاب ، با هزار و پانصد متر فضا و طراحی خاص و منحصر به فرد ، محیطی مناسب برای : دورهمی های خانوادگی ، زوج های جوان ، قرار های گروهی ، دورهمی های دوستانه ، قرار های کاری ، و ... می باشد . مشتریان محترم می توانند پس از گشت و گذار در محیط زیبا و بزرگ ایران مال ، برای صرف یک غذای دلچسب و بی نظیر ، در محیطی آرامش بخش و اصیل ، به همراه خانواده و یا دوستان خود ، به رستوران جناب مستطاب ، مراجعه نمایند و از غذا های با کیفیت این رستوران ، لذت ببرند ( لازم به ذکر است که : رستوران معروف و پر طرفدار جناب مستطاب ، دارای میز VIP  نیز می باشد ، که مشتریان محترم می توانند در صورت تمایل ، اقدام به رزرو نمایند ) .
 
این رستوران معروف و زیبا ، انواع و اقسام غذا های خوش طعم و رنگ اصیل ایرانی ، و همچنین برخی غذا های محلی را با بهترین کیفیت سرو می کند . نکته حائز اهمیتی که می توان در مورد رستوران جناب مستطاب ذکر کرد ، این امر است که ، در این رستوران نان سنگ داغ نیز ( که در خود رستوران پخت می شود ) سرو می شود .
 
نکته دیگری که می توان در خصوص رستوران جناب مستطاب ، ذکر کرد بخش های منو این رستوران می باشد . بخش های رنگارنگ و متنوع منو رستوران جناب مستطاب ، عبارت است از : 
بخش کباب ها ( شامل : شیشلیک مستطاب ، اربابی ترش ، برگ اعیونی ، چنجه اربابی ، صاحب دیوان ، شاپسند ، لقمه مجلل ، جوجه کباب ماکیان ( با استخوان یا بدون استخوان ) ، بختیاری ، کته پلو ، و ... ) ،
بخش پلو ها ( همچون : باقالی پلو با گوشت بره ، سبزی پلو با ماهی قزل آلا ، زرشک پلو با مرغ ، شیرین پلو با مرغ ، لوبیا پلو با گوشت ، باقالی پلو با ماهیچه ، آلبالو پلو با مرغ ، ته چین مرغ ، و ... ) ،
بخش خورشت ها ( شامل : چلو خورشت قیمه سیب زمینی ، چلو خورشت فسنجان با مرغ ، چلو خورشت قورمه سبزی ، چلو خورشت قیمه بادمجان ، و ... ) ،
بخش غذا های محلی ( همچون :  دیزی سنگی طهرون ( به همراه نان داغ و مخلفات ) ، چلو قیمه نثار قزوین ، چلو خورشت جوجه فسنجان ، چلو اکبر جوجه شمالی با سس انار ، و ... ) ،
بخش پیش غذا ها ( شامل : سیب زمینی سرخ شده ، کشک بادمجان ، میرزا قاسمی ، و ... ) ،
بخش همراه غذا ها ( همچون : ماست و موسیر ، سالاد شیرازی ، ماست و خیار ، زیتون پرورده ، سالاد مخصوص مستطاب ، سالاد فصل ، و ... ) ،
بخش انواع نوشیدنی ها ( شامل : دوغ ، نوشابه ، و ... ) .
  • مرجع :
  • برچسب ها : رستوران خاص و زیبای جناب مستطاب

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  • #

    فرشاد

    مدیریت بسیار بی تجربه و ضعیف. با فرایند رزرو از پیش و میهمان نوازی کاملا بیگانه اند! کیفیت غذا متوسط با قیمت بسیار بالا.

    1402/10/26

  • #

    جعفر نجفی

    غذا بسیار بی کیفیت و گران است.کباب برگ بدون برنج ، خشک و نیم سوخته را ۶۰۰ هزار تومان حساب میکند.برای ما که بار اول و آخر شد

    1402/10/24

  • #

    ادمین

    1402/3/31 سالگرد نامزدی اونجا گرفتیم 30 نفر مهمان خیلی عالی بود هم فضا هم غدا هاجای دنج هست اون شب فقط مهمان های ما حضور داشتند که کاملا فضا اختصاصی شده بودممنونم

    1402/04/03

  • #

    احمد قرباني

    غذا بسیار با کیفیت و خوش طعم و عالی بود رفتار پرسنل بسیار محترمانه بود ما که مشتری ثابت شدیم

    1402/02/25

  • #

    سوده قربانی

    غذای بسیار بی کیفیت و مانده حتی خیلی سرد با پرسنل\sبی تجربه و سرویس دهی بد فقط فضای زیبایی دارد اما اصلا توصیه نمیشود

    1402/01/02

آخرین اخبار (7 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .