بهترین آب میوه های آملا: 5 انتخاب برتر از نوشیدنی سالم

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
بهترین آب میوه های آملا: 5 انتخاب برتر از نوشیدنی سالم


(مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )

آیا می خواهید سلامت کلی خود را با مواد آیورودا بهبود بخشید؟  بهترین آب میوه های آملا را امتحان کنید و رژیم غذایی خود را ارتقا دهید.

آملا یا انگور فرنگی هندی به عنوان یک اکسیر آیورودا در نظر گرفته می شود که دارای چندین فواید سلامتی است.  این ابر غذای هندی سرشار از مواد مغذی ضروری مانند ویتامین C، فیبر، آنتی اکسیدان و غیره است.  این میوه غنی از مواد مغذی حاوی خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است که به جلوگیری از آنفولانزا و عفونت های فصلی کمک می کند.  آملا علاوه بر بهبود عملکرد بدن، سلامت مو و پوست شما را نیز افزایش می دهد.  پس فنجان چای صبحگاهی خود را با آب آملا جایگزین کنید و از خوبی آیورودا لذت ببرید.

با پیشرفت تکنولوژی، آب میوه های آماده آملا در دسترس است که استفاده از معجون آن را برای افراد آسان کرده است.  چه به دنبال یک راه حل آیورودا برای زیبایی یا تندرستی باشید، میوه آملا یک انتخاب عالی است.  ما لیستی از بهترین آبمیوه های آملا را تهیه کرده ایم که برای بهره مندی از مزایای سلامتی بی شماری باید سعی کنید.

بهترین آب آملا برای بهبود سلامتی

 معجون آملا می تواند برای سلامت بدن، مو و پوست شما معجزه کند.  ما با دقت بهترین مارک های آب میوه آملا را در هند انتخاب کرده ایم که برای فواید سلامتی باید آنها را امتحان کنید:

 1. Jeevanras Amla Juice.

 آب میوه Jeevanras Amla می تواند یک مکمل عالی برای رژیم غذایی صبحگاهی شما باشد.  این آبمیوه با سبزی تازه بالغ طبیعی تهیه می شود که ماهیتی قلیایی دارد.  سرشار از فیبرهای غذایی است که به تنظیم حرکات روده کمک می کند و سلامت گوارش شما را بهبود می بخشد.  وجود مواد مغذی ضروری و آنتی اکسیدان ها می تواند به مبارزه با رادیکال های آزاد که می توانند به سلول های مغز آسیب برسانند، کمک کند.  این آبمیوه دارای گواهی WHO، GMP و GLP یک تقویت کننده ایمنی است و سطح قند خون شما را کنترل می کند.  علاوه بر آن، حاوی کلسیم و آهن است که به حفظ سلامت استخوان ها کمک می کند.  این آب آملا علاوه بر بهبود عملکرد بدن شما به افزایش جریان خون در پوست سر کمک می کند که به سلامت مو کمک می کند.

فواید مواد مغذی  حالا 30-20 میلی لیتر از آب آن را مصرف کنید و صبح و عصر با معده خالی مصرف کنید.

 2. شیر سری تاتاوا آملا آب میوه

 اگر به دنبال آب آملا برای پوست هستید، این یکی از سریسری تاتاوا را امتحان کنید.  این برند ادعا می کند که این آب میوه از گیاهان خام تهیه می شود و حاوی شکر اضافه ای نیست.  علاوه بر اینکه سلامت پوست شما را بهبود می بخشد و ظاهری جوان به شما می بخشد، ایمنی را نیز تقویت می کند.  این آبمیوه باعث تصفیه خون، بهبود هضم و افزایش طول عمر می شود.  مصرف منظم آب آملا می تواند شما را از سرماخوردگی، سرفه و آنفولانزا محافظت کند.  علاوه بر این، به سلامت چشم و تحریک رشد مو کمک می کند.

Best Amla Juices: Top 5 Healthy Drink Choices


 Want to improve your overall health with Ayurvedic ingredients?  Try the best amla juices and upgrade your diet.

 Amla or Indian gooseberry is considered an Ayurvedic elixir that has several health benefits.  This Indian superfood is rich in essential nutrients like vitamin C, fiber, antioxidants and more.  This nutrient-rich fruit contains anti-inflammatory and antibacterial properties that help prevent flu and seasonal infections.  In addition to improving body function, Amla also increases the health of your hair and skin.  So replace your morning cup of tea with amla water and enjoy the goodness of Ayurveda.

 With the advancement of technology, ready-made amla juices are available, which has made it easy for people to use its concoction.  Whether you are looking for an Ayurvedic solution for beauty or wellness, the amla fruit is a great choice.  We have compiled a list of the best amla juices that you must try to reap the myriad health benefits.

 The best amla juice to improve health

  Amla potion can do wonders for the health of your body, hair and skin.  We have carefully selected the best amla juice brands in India that you must try for their health benefits:

  1. Jeevanras Amla Juice.

  Jeevanras Amla juice can be a great addition to your morning diet.  This juice is prepared with natural fresh mature vegetable which is alkaline in nature.  It is rich in dietary fibers that help regulate bowel movements and improve your digestive health.  The presence of essential nutrients and antioxidants can help fight free radicals that can damage brain cells.  This WHO, GMP and GLP certified juice is an immune booster and controls your blood sugar levels.  In addition, it contains calcium and iron, which help maintain healthy bones.  In addition to improving your body's performance, this amla juice helps to increase blood flow in the scalp, which helps in hair health.

 Nutrient benefits Now take 20-30 ml of its juice and take it in the morning and evening on an empty stomach.

  2. Milk Sri Tatava Amla fruit juice

  If you are looking for amla juice for skin, try this one from Srisri Tatava.  The brand claims that this juice is made from raw herbs and does not contain added sugar.  In addition to improving the health of your skin and giving you a youthful appearance, it also boosts immunity.  This juice purifies the blood, improves digestion and increases longevity.  Regular consumption of amla juice can protect you from cold, cough and flu.  In addition, it helps eye health and stimulates hair growth.
  • مرجع :https://www-healthshots-com.cdn.ampproject.org
  • برچسب ها : بهترین آب میوه های آملا: 5 انتخاب برتر از نوشیدنی سالم

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (8 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .