ماکروویو پر قدرت شرکت پاناسونیک

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

نمایش برترین فروشگاههای موبایل و تعمیرگاههای موبایل در شهرتان...کلیک کنید

ماکروویو پر قدرت شرکت پاناسونیک

این ماکروویو  در طراحی و امکانات و قابلیت های ویژه ای ساخته شده است، بدنه ی ان بسیار مقاوم و سخت و با دوام است. این ماکروویو زیبا بسیار امروزی و مدرن تهیه شده است و قادر است که چند غذای ترکیبی را باهم بپزد و حتی می تواند غذا ها گریل کند.
گنجایش کلی این ماکروویو ۴۲ لیتر است و هم چنین جنس داخلی ان از استیل ضد زنگ‌ می باشد و صفحه چرخان دارد و انواع اقسام‌پاستا، ماهی ، لازانیا، پیتزا و گوشت را می تواند بپزد.
قابلیت قفل کودک و تنظیم زمان و سیستم گرمایشی دورانی نیز دارد.
پاناسونیک از معتبر ترین و بهترین برند های موجود در کشور ایران می باشد که علاوه بر دستگاه ماکروویو ، دیگر دستگاه ها را نیز می سازد که بسیار پر فروش و محبوب هستند.
با پیشرفت صنعت ، جمعیت برای طبخ و یا گرم کردن غذای خود به این فکر افتادند که دستگاهی را اختراع کنند ، تا بتوانند که به این مهم دست پیدا کنند. این دستگاه می تواند در مدت زمان کم به خوبی با استفاده از امواج غذا را طبخ و یا گرم کند. بر روی هر کدام از دکمه های روی ماکروویو اسم غذا ها نوشته شده است که با زدن چنین دکمه هایی می توانید غذا را طبخ کنید چرا که مدت زمان پخت غذا به حافظه دستگاه داده شده است.
این ماکروویو های ساخت کشور پاناسونیک می تواند در دو مدل توکار و معمولی مورد استفاده قرار بگیرند. مدل های معمولی روی میز و یا کابینت قرار می گیرند و برای ایجاد مدلی مدرن تر می توانید به مدل توکار فکر کنید.
این ماکروویو زیبا خاکستری و یا نقره ای رنگ بوده و بسیار جادار است و سینی چرخان ان از جنس سرامیک می باشد.
این دستگاه هم چنین دارای دو دکمه ولومی بزرگ بر روی خود می باشد که برای انتخاب غذا و تنظیم مدت زمان پخت غذا قرار داده شده اند. بیست نوع برنامه غذایی در حافظه این دستگاه وجود دارد که علاوه بر روی دفترچه راهنمایی بر روی صفحه شیشه ای درب ماکروویو هم نوشته شده است که به راحتی می توانید استفاده کنید.
از گریل کردن غذا نیز می توانید استفاده کنید که غذاها را ترد و برشته کرده و بسیار مناسب افرادی است که چربی خون بالا دارند چرا که به دلیل استفاده بسیار کم و یا عدم استفاده از روغن طبخ می شود و این کار با استفاده از المنت های داخلی دستگاه انجام می گیرد.
هم چنین این ماکروویو ساخت پاناسونیک قابلیت استفاده از کانوکشن را نیز دارد این قابلیت بدین صورت است که قسمت رویی غذا به خوبی طبخ شده، و قسمت داخلی غذا را آبدار نگه می دارد، به این ترتیب غذا به روشی نوین طبخ شده و بسیار خوشمزه و لذیذ خواهد بود.
از دیگر ویژگی های ان، قابلیت پخت ترکیبی است که می توان هم زمان برای پخت غذا از کانوکشن و هم از اشعه استفاده کرد که این قابلیت شگرف به تازگی ابداع شده و در نسل جدید ماکروویو قرار داده شده است.
هم چنین تکنولوژی اینورتر نیز در ماکروویو وجود دارد که ان را منحصر به فرد کرده است ،که غذا به صورت یکنواخت پخت می شود ولی در ماکروویو های قبلی به دلیل پخت در دمای پایین تر، دستگاه به صورت اتوماتیک جریان را قطع و وصل می کرد که این ویژگی بد باعث میشد که غذا به صورت یکنواخت پخت نشود.
در نتیجه گوشه های غذا می سوخت و برخی از قسمت های ان نپخته باقی می ماند.
اما این ماکروویو ساخت شرکت پاناسونیک به دلیل استفاده از اخرین ورژن تکنولوژی و جادار بودن و بزرگی و جنس خوب ان به عنوان بهترین پیشنهاد برای بانوان برای طبخ غذا و همین طور گرم کردن ان ارائه می شود.

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : ماکروویو پر قدرت شرکت پاناسونیک

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  • #

    ساحل دهگانی

    چقدر خوب که هر روز داره علم و صنعت ما پیشرفت میکنه

    1399/05/12

  • #

    شاهین

    چقدر دارن ماکروویو میسازن مگه کمه

    1399/05/12

آخرین اخبار (7 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .