ماکروویو پر قدرت شرکت پاناسونیک
ماکروویو پر قدرت شرکت پاناسونیک

نمایش برترین فروشگاههای موبایل و تعمیرگاههای موبایل در شهرتان...کلیک کنید

ماکروویو پر قدرت شرکت پاناسونیک

این ماکروویو  در طراحی و امکانات و قابلیت های ویژه ای ساخته شده است، بدنه ی ان بسیار مقاوم و سخت و با دوام است. این ماکروویو زیبا بسیار امروزی و مدرن تهیه شده است و قادر است که چند غذای ترکیبی را باهم بپزد و حتی می تواند غذا ها گریل کند.
گنجایش کلی این ماکروویو ۴۲ لیتر است و هم چنین جنس داخلی ان از استیل ضد زنگ‌ می باشد و صفحه چرخان دارد و انواع اقسام‌پاستا، ماهی ، لازانیا، پیتزا و گوشت را می تواند بپزد.
قابلیت قفل کودک و تنظیم زمان و سیستم گرمایشی دورانی نیز دارد.
پاناسونیک از معتبر ترین و بهترین برند های موجود در کشور ایران می باشد که علاوه بر دستگاه ماکروویو ، دیگر دستگاه ها را نیز می سازد که بسیار پر فروش و محبوب هستند.
با پیشرفت صنعت ، جمعیت برای طبخ و یا گرم کردن غذای خود به این فکر افتادند که دستگاهی را اختراع کنند ، تا بتوانند که به این مهم دست پیدا کنند. این دستگاه می تواند در مدت زمان کم به خوبی با استفاده از امواج غذا را طبخ و یا گرم کند. بر روی هر کدام از دکمه های روی ماکروویو اسم غذا ها نوشته شده است که با زدن چنین دکمه هایی می توانید غذا را طبخ کنید چرا که مدت زمان پخت غذا به حافظه دستگاه داده شده است.
این ماکروویو های ساخت کشور پاناسونیک می تواند در دو مدل توکار و معمولی مورد استفاده قرار بگیرند. مدل های معمولی روی میز و یا کابینت قرار می گیرند و برای ایجاد مدلی مدرن تر می توانید به مدل توکار فکر کنید.
این ماکروویو زیبا خاکستری و یا نقره ای رنگ بوده و بسیار جادار است و سینی چرخان ان از جنس سرامیک می باشد.
این دستگاه هم چنین دارای دو دکمه ولومی بزرگ بر روی خود می باشد که برای انتخاب غذا و تنظیم مدت زمان پخت غذا قرار داده شده اند. بیست نوع برنامه غذایی در حافظه این دستگاه وجود دارد که علاوه بر روی دفترچه راهنمایی بر روی صفحه شیشه ای درب ماکروویو هم نوشته شده است که به راحتی می توانید استفاده کنید.
از گریل کردن غذا نیز می توانید استفاده کنید که غذاها را ترد و برشته کرده و بسیار مناسب افرادی است که چربی خون بالا دارند چرا که به دلیل استفاده بسیار کم و یا عدم استفاده از روغن طبخ می شود و این کار با استفاده از المنت های داخلی دستگاه انجام می گیرد.
هم چنین این ماکروویو ساخت پاناسونیک قابلیت استفاده از کانوکشن را نیز دارد این قابلیت بدین صورت است که قسمت رویی غذا به خوبی طبخ شده، و قسمت داخلی غذا را آبدار نگه می دارد، به این ترتیب غذا به روشی نوین طبخ شده و بسیار خوشمزه و لذیذ خواهد بود.
از دیگر ویژگی های ان، قابلیت پخت ترکیبی است که می توان هم زمان برای پخت غذا از کانوکشن و هم از اشعه استفاده کرد که این قابلیت شگرف به تازگی ابداع شده و در نسل جدید ماکروویو قرار داده شده است.
هم چنین تکنولوژی اینورتر نیز در ماکروویو وجود دارد که ان را منحصر به فرد کرده است ،که غذا به صورت یکنواخت پخت می شود ولی در ماکروویو های قبلی به دلیل پخت در دمای پایین تر، دستگاه به صورت اتوماتیک جریان را قطع و وصل می کرد که این ویژگی بد باعث میشد که غذا به صورت یکنواخت پخت نشود.
در نتیجه گوشه های غذا می سوخت و برخی از قسمت های ان نپخته باقی می ماند.
اما این ماکروویو ساخت شرکت پاناسونیک به دلیل استفاده از اخرین ورژن تکنولوژی و جادار بودن و بزرگی و جنس خوب ان به عنوان بهترین پیشنهاد برای بانوان برای طبخ غذا و همین طور گرم کردن ان ارائه می شود.