افزایش طول عمر باتری گوشی هوشمند با ترفند های اعجاز انگیز

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

افزایش طول عمر باتری گوشی هوشمند با ترفند های اعجاز انگیز

هنگامی که گوشی های هوشمند به زندگی انسان ها وارد شدند ، شاید به اندازه امروزه نقش پر اهمیت و مهمی در زندگی ما نداشتند ، رفته رفته با گذشت زمان اندکی ، گوشی های هوشمند وارد بازار شدند و دیگر فقط برای برقرار کردن تماس یا ارسال کردن sms   از آن ها استفاده نمیشد ، همین دلایل باعث شد که این وسیله برای انسان ها اهمیت زیاد تری پیدا کند به طوری که چون وقت بیشتری با آن می گذراندند ، این ایده به وجود آمد که چطور عمر استفاده از گوشی های خود را بیشتر کنند تا کمتر دچار مشکلاتی از قبیل ، کم شدن عمر باتری باشند ، چرا که هر چقدر هم که گوشی خوب و درست کار کند ولی باتری آن زود خالی شود و دائما مجبور باشید آن را به شارژ بزنید ، یک ایراد بزرگ هست . 
اما این مشکل به گونه ای نیست که راه حل یا به قولی درمان نداشته باشد ، بلکه بسیار راحت می توان درمان این درد را پیدا کرد و این مشکل را رفع کرد ، برای نمونه می توانید یک نگاه اجمالی به تلفن همراه خود بیندازید ، در تمامی تلفن های همراهی که دست ما هست یک گزینه به نام power saving قرار دارد ، که راه حل و یا دوای درد گوشی شما است ، با زدن این گزینه گوشی همراه شما از باتری به بهترین نحو استفاده می کند و می توانید شاهد افزایش عمر باتری گوشی خود باشید ، چرا که با فعال کردن حالت ذخیره سازی انرژی  گوشی شما متوجه می شود که باید استفاده خود را از باتری به بهینه ترین استفاده تبدیل کند.
یک طرز تفکر غلط که بسیار هم رایج است این هست که افرادی هستند که گوشی خود را به شارژ می زنند در یک بازه زمانی طولانی . به طوری که به اصطلاح گوشی داغ می کند یا حتی افرادی هستند که گوشی را به شارژ می زنند و یا فراموش می کنند از شارژ خارج کنند و یا هر علت دیگری و گوشی آنان مدت زمان خیلی زیادی در شارژ باقی می ماند ، تمامی این موارد باعث می شود عمر باتری گوشی شما کاهش بیابد پس حتما در نظر داشته باشید که یک زمان مشخص و نسبتا کوتاه برای شارژ کردن گوشی خود در نظر بگیرید و حتما نگذارید که ساعت ها در شارژ باقی بماند .
اکثر باتری های گوشی ها امروزه لیتیوم یونی است ، و طرز کار با این باتری ها به این  صورت است که اگر خنک بمانند بهتر کار می کنند و عمدی طولانی تر خواهند داشت ، گاهی با نصب یکسری بازی ها در گوشی منجر به داغ شدن باتری گوشی خود می شویم یا حتی با انجام چند کار مثلا هم شارژ کردن گوشی و  هم تماشای فیلم یا بازی و ... اینها همگی استفاده های نادرست از گوشی است که باعث کم شدن عمر باتری می شود .
نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این مورد است که اکثرا مشاهده می کنیم که حتی زمانی که به وای فای یا بلوتوث نیاز نداریم ،آن را خاموش نمی کنیم و همین امر باعث می شود که باتری گوشی شما خیلی زود تر از حد معمول تمام شود ، با خاموش کردن وای فای یا بلوتوث گوشی تان ، به عملکرد بهتر باتری گوشی خود کمک کنید .
مورد دیگری که می توان به آن اشاره کرد ، فعال کردن حالت هواپیما گوشی تان است ، در طول روز بسیار پیش می آید که در جلسه یا مکانی هستید که باید گوشی شما خاموش باشد یا حتی جایی هستید که آنتن و یا اینترنت در آنجا وجود ندارد در این مواقع می توانید با فعال کردن حالت هواپیما گوشی تان ، عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید‌.


نمایش بانک اطلاعات فروشگاههای موبایل شهر شما...کلیک کنید
  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : افزایش طول عمر باتری گوشی هوشمند با ترفند های اعجاز انگیز

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (8 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .