افزایش طول عمر باتری گوشی هوشمند با ترفند های اعجاز انگیز
افزایش طول عمر باتری گوشی هوشمند با ترفند های اعجاز انگیز

افزایش طول عمر باتری گوشی هوشمند با ترفند های اعجاز انگیز

هنگامی که گوشی های هوشمند به زندگی انسان ها وارد شدند ، شاید به اندازه امروزه نقش پر اهمیت و مهمی در زندگی ما نداشتند ، رفته رفته با گذشت زمان اندکی ، گوشی های هوشمند وارد بازار شدند و دیگر فقط برای برقرار کردن تماس یا ارسال کردن sms   از آن ها استفاده نمیشد ، همین دلایل باعث شد که این وسیله برای انسان ها اهمیت زیاد تری پیدا کند به طوری که چون وقت بیشتری با آن می گذراندند ، این ایده به وجود آمد که چطور عمر استفاده از گوشی های خود را بیشتر کنند تا کمتر دچار مشکلاتی از قبیل ، کم شدن عمر باتری باشند ، چرا که هر چقدر هم که گوشی خوب و درست کار کند ولی باتری آن زود خالی شود و دائما مجبور باشید آن را به شارژ بزنید ، یک ایراد بزرگ هست . 
اما این مشکل به گونه ای نیست که راه حل یا به قولی درمان نداشته باشد ، بلکه بسیار راحت می توان درمان این درد را پیدا کرد و این مشکل را رفع کرد ، برای نمونه می توانید یک نگاه اجمالی به تلفن همراه خود بیندازید ، در تمامی تلفن های همراهی که دست ما هست یک گزینه به نام power saving قرار دارد ، که راه حل و یا دوای درد گوشی شما است ، با زدن این گزینه گوشی همراه شما از باتری به بهترین نحو استفاده می کند و می توانید شاهد افزایش عمر باتری گوشی خود باشید ، چرا که با فعال کردن حالت ذخیره سازی انرژی  گوشی شما متوجه می شود که باید استفاده خود را از باتری به بهینه ترین استفاده تبدیل کند.
یک طرز تفکر غلط که بسیار هم رایج است این هست که افرادی هستند که گوشی خود را به شارژ می زنند در یک بازه زمانی طولانی . به طوری که به اصطلاح گوشی داغ می کند یا حتی افرادی هستند که گوشی را به شارژ می زنند و یا فراموش می کنند از شارژ خارج کنند و یا هر علت دیگری و گوشی آنان مدت زمان خیلی زیادی در شارژ باقی می ماند ، تمامی این موارد باعث می شود عمر باتری گوشی شما کاهش بیابد پس حتما در نظر داشته باشید که یک زمان مشخص و نسبتا کوتاه برای شارژ کردن گوشی خود در نظر بگیرید و حتما نگذارید که ساعت ها در شارژ باقی بماند .
اکثر باتری های گوشی ها امروزه لیتیوم یونی است ، و طرز کار با این باتری ها به این  صورت است که اگر خنک بمانند بهتر کار می کنند و عمدی طولانی تر خواهند داشت ، گاهی با نصب یکسری بازی ها در گوشی منجر به داغ شدن باتری گوشی خود می شویم یا حتی با انجام چند کار مثلا هم شارژ کردن گوشی و  هم تماشای فیلم یا بازی و ... اینها همگی استفاده های نادرست از گوشی است که باعث کم شدن عمر باتری می شود .
نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این مورد است که اکثرا مشاهده می کنیم که حتی زمانی که به وای فای یا بلوتوث نیاز نداریم ،آن را خاموش نمی کنیم و همین امر باعث می شود که باتری گوشی شما خیلی زود تر از حد معمول تمام شود ، با خاموش کردن وای فای یا بلوتوث گوشی تان ، به عملکرد بهتر باتری گوشی خود کمک کنید .
مورد دیگری که می توان به آن اشاره کرد ، فعال کردن حالت هواپیما گوشی تان است ، در طول روز بسیار پیش می آید که در جلسه یا مکانی هستید که باید گوشی شما خاموش باشد یا حتی جایی هستید که آنتن و یا اینترنت در آنجا وجود ندارد در این مواقع می توانید با فعال کردن حالت هواپیما گوشی تان ، عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید‌.


نمایش بانک اطلاعات فروشگاههای موبایل شهر شما...کلیک کنید