تینت کالای جدید هلدینگ لوتوس دیاموند برند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
آلبوم کاغذ دیواری تینت کالای جدید شرکت برند / لوتوس / دیاموند
آلبوم کاغذ دیواری تینت کالای جدید شرکت برند / لوتوس / دیاموند
آلبوم کاغذ دیواری تینت کالای جدید شرکت برند / لوتوس / دیاموند
آلبوم کاغذ دیواری تینت کالای جدید شرکت برند / لوتوس / دیاموند 
 

 
 شرکت برند / لوتوس / دیاموند ، در ابتدا با نام برند فعالیت خود را آغاز نمود که دارای حدود هشت آلبوم کاغذ دیواری بود . پس از مدتی شرکت برند ، نام خود را تغییر داد و شرکتی دیگر تولید کرد به نام لوتوس و سپس دو شرکت مذکور را با هم تلفیق نمود و در نتیجه نام این شرکت به برند لوتوس تغییر یافت . 
 
شرکت برند لوتوس ، آلبوم های بسیار زیادی داشت و این شرکت نیز همچون دیگر شرکت ها ، آلبوم های خود را پس از مدتی حراج می نمود . از آلبوم های بسیار قدیمی شرکت برند لوتوس ، می توان به : 
 آلبوم کاغذ دیواری سناتور ،
 آلبوم کاغذ دیواری بارسلون ، و ... اشاره کرد .
 
 
هنگامی این شرکت با نام برند لوتوس مشغول فعالیت بود ، دارای چهار آلبوم کاغذ دیواری به نام های : 
آلبوم کاغذ دیواری پرشین ( که از دور خارج شد ) ، 
آلبوم کاغذ دیواری جم ، 
آلبوم کاغذ دیواری دیور ، 
آلبوم کاغذ دیواری لاکچری ، بود که این سه آلبوم هر سه فعال هستند .
 
شرکت برند لوتوس ، شرکت بسیار خوبی است و به طور متعادل فعالیت می کند و بسیار پر تلاش است . این شرکت همواره جنسی با کیفیت و درجه یک وارد می کند  و اینک آلبوم کاغذ دیواری تینت را وارد نموده است و اینطور اعلام کرده است که این آلبوم کاغذ دیواری را با برند دیاموند در بازار پخش خواهد کرد . به همین سبب از این پس باید از شرکت برند لوتوس ، به شرکت برند لوتوس دیاموند ، یاد کرد . 
 
البته باید افزود که : شرکت برند لوتوس دیاموند ، باید این نکته را همواره به خاطر داشته باشد که برای آن که بتواند ، در این بازار پر رقابت باقی بماند ، نباید به هیچ عنوان بگذارد آلبوم های کاغذ دیواری اش به عدم بخورند ( اینک سه آلبوم کاغذ دیواری این شرکت به عدم خورده است ، که این باعث ضرر خود این شرکت می شود چرا که مغازه دار ، آلبوم کاغذ دیواری که بسیار عدم موجودی دارد را کنار می گذارد و آلبوم های جدید و آلبوم هایی که عدم ندارد را نشان مشتری می دهد ) .
 
محصولات این شرکت دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز می باشند . آلبوم کاغذ دیواری تینت نیز ، در عین دارا بودن طرح هایی بی نظیر از قیمت بسیار عالی برخوردار است . 
 
آلبوم کاغذ دیواری تینت ، آلبومی عالی ،  خاص و مدرن ( دارای طرح هایی بسیار مدرن ) می باشد که دارای کیفیت بسیار زیادی است . 
شرکت برند لوتوس دیاموند پخش این آلبوم را ، در سراسر کشور آغاز نموده است و در اختیار تمامی فروشگاه ها قرار خواهد داد .
 
البته باید به این نکته نیز اشاره کرد ، که بازار دکوراسیون ایران به شدت به دلار وابسته می باشد و قیمت دلار دارای نوسان بسیار زیادی است ، و فعالیت در این بازار ریسک زیادی برای شرکت ها دارد . چرا که در هنگام خرید محصول در اکثر مواقع قیمت دلار به شدت بالاست و در هنگام فروش ممکن است قیمت دلار سقوط عجیبی کند .
 
 در واقع اکثر وارد کننده ها ، مایل هستند که پر انرژی در این بازار فعالیت کنند اما عدم حمایت دولت و تعلق نگرفتن ارز دولتی به واردات کاغذ دیواری و نوسان شدید قیمت دلار ، و ... همگی باعث دلسردی شرکت های واردکننده به خصوص شرکت برند لوتوس دیاموند می شود . 
وبسایت مپ استار ، ضمن داشتن آرزوی موفقیت برای شرکت برند لوتوس دیاموند ، امیدوار است این شرکت در بازار بسیار رقابتی ، همچون گذشته موفق باشد . این وبسایت تلاش می کند تا بازار دکوراسیون داخلی را به صورت کامل رصد نماید و از فروشگاه ها و شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، حمایت کند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت برند لوتوس دیاموند را ارائه می دهند ‌؟ کلیک کنید .
  • مرجع :
  • برچسب ها : شرکت برند / لوتوس / دیاموند

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (8 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .