تینت کالای جدید هلدینگ لوتوس دیاموند برند
تینت کالای جدید هلدینگ لوتوس دیاموند برند
آلبوم کاغذ دیواری تینت کالای جدید شرکت برند / لوتوس / دیاموند 
 

 
 شرکت برند / لوتوس / دیاموند ، در ابتدا با نام برند فعالیت خود را آغاز نمود که دارای حدود هشت آلبوم کاغذ دیواری بود . پس از مدتی شرکت برند ، نام خود را تغییر داد و شرکتی دیگر تولید کرد به نام لوتوس و سپس دو شرکت مذکور را با هم تلفیق نمود و در نتیجه نام این شرکت به برند لوتوس تغییر یافت . 
 
شرکت برند لوتوس ، آلبوم های بسیار زیادی داشت و این شرکت نیز همچون دیگر شرکت ها ، آلبوم های خود را پس از مدتی حراج می نمود . از آلبوم های بسیار قدیمی شرکت برند لوتوس ، می توان به : 
 آلبوم کاغذ دیواری سناتور ،
 آلبوم کاغذ دیواری بارسلون ، و ... اشاره کرد .
 
 
هنگامی این شرکت با نام برند لوتوس مشغول فعالیت بود ، دارای چهار آلبوم کاغذ دیواری به نام های : 
آلبوم کاغذ دیواری پرشین ( که از دور خارج شد ) ، 
آلبوم کاغذ دیواری جم ، 
آلبوم کاغذ دیواری دیور ، 
آلبوم کاغذ دیواری لاکچری ، بود که این سه آلبوم هر سه فعال هستند .
 
شرکت برند لوتوس ، شرکت بسیار خوبی است و به طور متعادل فعالیت می کند و بسیار پر تلاش است . این شرکت همواره جنسی با کیفیت و درجه یک وارد می کند  و اینک آلبوم کاغذ دیواری تینت را وارد نموده است و اینطور اعلام کرده است که این آلبوم کاغذ دیواری را با برند دیاموند در بازار پخش خواهد کرد . به همین سبب از این پس باید از شرکت برند لوتوس ، به شرکت برند لوتوس دیاموند ، یاد کرد . 
 
البته باید افزود که : شرکت برند لوتوس دیاموند ، باید این نکته را همواره به خاطر داشته باشد که برای آن که بتواند ، در این بازار پر رقابت باقی بماند ، نباید به هیچ عنوان بگذارد آلبوم های کاغذ دیواری اش به عدم بخورند ( اینک سه آلبوم کاغذ دیواری این شرکت به عدم خورده است ، که این باعث ضرر خود این شرکت می شود چرا که مغازه دار ، آلبوم کاغذ دیواری که بسیار عدم موجودی دارد را کنار می گذارد و آلبوم های جدید و آلبوم هایی که عدم ندارد را نشان مشتری می دهد ) .
 
محصولات این شرکت دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز می باشند . آلبوم کاغذ دیواری تینت نیز ، در عین دارا بودن طرح هایی بی نظیر از قیمت بسیار عالی برخوردار است . 
 
آلبوم کاغذ دیواری تینت ، آلبومی عالی ،  خاص و مدرن ( دارای طرح هایی بسیار مدرن ) می باشد که دارای کیفیت بسیار زیادی است . 
شرکت برند لوتوس دیاموند پخش این آلبوم را ، در سراسر کشور آغاز نموده است و در اختیار تمامی فروشگاه ها قرار خواهد داد .
 
البته باید به این نکته نیز اشاره کرد ، که بازار دکوراسیون ایران به شدت به دلار وابسته می باشد و قیمت دلار دارای نوسان بسیار زیادی است ، و فعالیت در این بازار ریسک زیادی برای شرکت ها دارد . چرا که در هنگام خرید محصول در اکثر مواقع قیمت دلار به شدت بالاست و در هنگام فروش ممکن است قیمت دلار سقوط عجیبی کند .
 
 در واقع اکثر وارد کننده ها ، مایل هستند که پر انرژی در این بازار فعالیت کنند اما عدم حمایت دولت و تعلق نگرفتن ارز دولتی به واردات کاغذ دیواری و نوسان شدید قیمت دلار ، و ... همگی باعث دلسردی شرکت های واردکننده به خصوص شرکت برند لوتوس دیاموند می شود . 
وبسایت مپ استار ، ضمن داشتن آرزوی موفقیت برای شرکت برند لوتوس دیاموند ، امیدوار است این شرکت در بازار بسیار رقابتی ، همچون گذشته موفق باشد . این وبسایت تلاش می کند تا بازار دکوراسیون داخلی را به صورت کامل رصد نماید و از فروشگاه ها و شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، حمایت کند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت برند لوتوس دیاموند را ارائه می دهند ‌؟ کلیک کنید .