کاغذ دیواری تاپ مدرن کالای جدید شرکت اکسون

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
کاغذ دیواری تاپ مدرن کالای جدید شرکت اکسون
کاغذ دیواری تاپ مدرن کالای جدید شرکت اکسون
کاغذ دیواری تاپ مدرن کالای جدید شرکت اکسون
کاغذ دیواری تاپ مدرن کالای جدید شرکت اکسون
 

 
شرکت معروف و معتبر اکسون ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در حوزه واردات آلبوم های کاغذ دیواری با کیفیت ، تایل های آینه ای ، استیل ، چوبی ، آلومینیومی ، و .... فعالیت می کند .
 
این شرکت معتبر ، دارای بیش از ۵۰۰ نمایندگی در سراسر کشور می باشد و دفتر و انبار مرکزی آن نیز ، در تهران است . 
 
در خصوص شرکت اکسون ، می توان به جرات گفت که این شرکت در واردات و پخش آلبوم های کاغذ دیواری ، و همچنین تزیینات ساختمانی پیشرو می باشد . شرکت معتبر اکسون ، همواره محصولات خود را با پشتوانه بسیار عالی ، تامین می کند به طوری که به کسری نخواهد خورد . و به همین سبب در طی سال ها فعالیتی که داشته ، موفق به کسب نتیجه رضایت بخشی شده است . 
 
راز موفقیت و دوام شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، همین امر می باشد که شرکت ها از عدم خوردن کالای خود جلوگیری کنند . چرا که رقابت بازار دکوراسیون داخلی ایران ، به شدت زیاد است و برای باقی ماندن و فعالیت کردن در این بازار ، باید این شرکت ها محصولات خود را با پشتوانه بسیار عالی تامین نمایند . در صورتی که محصول آن ها پر از کد های عدم شود ، دیگر مغازه داران آن کالا را به مشتریان خود نشان نمی دهند . به این علت که ، امکان دارد مشتری کدی را بپسندد که آن کد موجود نباشد ، و این موضوع از حوصله مشتری و مغازه داران خارج است . 
 
از جمله محصولات درجه یک و با کیفیت شرکت اکسون ، عبارت است از : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری مدرن ست ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری اسکالوپ ، 
۳‌/ آلبوم کاغذ دیواری شاین ست ، 
۴ / آلبوم کاغذ دیواری کالیکو ،
و ... . 
 
نکته ای که باید به آن توجه داشت ، این امر است که : شرکت های وارد کننده بعد از سپری شدن دو الی سه سال از واردات یک آلبوم ، به خاطر آن که آلبوم های جدیدی با طرح هایی بروز و زیبا وارد بازار می شوند ، و مشتریان تمایل به تهیه کردن آن آلبوم ها دارند ، دیگر‌ آلبوم قدیمی خود را شارژ نمی کنند ، و کد هایی که از آن آلبوم باقی مانده است را ، حراج و در نهایت آلبوم را به طور کامل از رده خارج می نمایند و آلبومی جدید وارد می کنند . 
 
البته این تنها علت حراج آلبوم های کاغذ دیواری نیست ، بلکه از آن جایی که بازار دکوراسیون ایران به شدت به دلار وابسته است ، و قیمت دلار هم دائما در حال نوسان می باشد ، در برخی مواقع ممکن است یک شرکت آلبومی را در زمانی وارد کند ، که قیمت دلار به شدت بالاست و در هنگام فروش ، قیمت دلار کاهش یابد ، به طوری که آن شرکت متحمل ضرر بسیار زیادی شود و چاره ای جز حراج آلبوم برایش باقی نماند .
 
عدم ثبات قیمت دلار ، تنها یکی از مشکلات شرکت های وارد کننده می باشد . و مشکلاتی همچون : تعرفه های سنگین گمرک ، مالیات های بسیار زیاد ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات کاغذ دیواری ، عدم حمایت دولت از شرکت ها ، و ... از دیگر‌ مشکلات شرکت های وارد کننده می باشند .
 
اینک شرکت معتبر اکسون ، از محصول جدید خود به نام آلبوم کاغذ دیواری تاپ مدرن ، رونمایی کرده است . آلبومی زیبا و خاص با طرح های بروز ( ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ ) ، و با جنس و کیفیتی عالی .
 
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت اکسون ، با رصد بسیار دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های وارد کننده ، شرکت های پخش ، و فروشگاه ها حمایت می کند . این وبسایت معتبر به هر فروشگاه دکوراسیون ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت ، و راحت تر با مشتریان شان ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت اکسون را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .
  • مرجع :
  • برچسب ها : کاغذ دیواری تاپ مدرن کالای جدید شرکت اکسون

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (10 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟