کاغذ دیواری تاپ مدرن کالای جدید شرکت اکسون
کاغذ دیواری تاپ مدرن کالای جدید شرکت اکسون
کاغذ دیواری تاپ مدرن کالای جدید شرکت اکسون
 

 
شرکت معروف و معتبر اکسون ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در حوزه واردات آلبوم های کاغذ دیواری با کیفیت ، تایل های آینه ای ، استیل ، چوبی ، آلومینیومی ، و .... فعالیت می کند .
 
این شرکت معتبر ، دارای بیش از ۵۰۰ نمایندگی در سراسر کشور می باشد و دفتر و انبار مرکزی آن نیز ، در تهران است . 
 
در خصوص شرکت اکسون ، می توان به جرات گفت که این شرکت در واردات و پخش آلبوم های کاغذ دیواری ، و همچنین تزیینات ساختمانی پیشرو می باشد . شرکت معتبر اکسون ، همواره محصولات خود را با پشتوانه بسیار عالی ، تامین می کند به طوری که به کسری نخواهد خورد . و به همین سبب در طی سال ها فعالیتی که داشته ، موفق به کسب نتیجه رضایت بخشی شده است . 
 
راز موفقیت و دوام شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، همین امر می باشد که شرکت ها از عدم خوردن کالای خود جلوگیری کنند . چرا که رقابت بازار دکوراسیون داخلی ایران ، به شدت زیاد است و برای باقی ماندن و فعالیت کردن در این بازار ، باید این شرکت ها محصولات خود را با پشتوانه بسیار عالی تامین نمایند . در صورتی که محصول آن ها پر از کد های عدم شود ، دیگر مغازه داران آن کالا را به مشتریان خود نشان نمی دهند . به این علت که ، امکان دارد مشتری کدی را بپسندد که آن کد موجود نباشد ، و این موضوع از حوصله مشتری و مغازه داران خارج است . 
 
از جمله محصولات درجه یک و با کیفیت شرکت اکسون ، عبارت است از : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری مدرن ست ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری اسکالوپ ، 
۳‌/ آلبوم کاغذ دیواری شاین ست ، 
۴ / آلبوم کاغذ دیواری کالیکو ،
و ... . 
 
نکته ای که باید به آن توجه داشت ، این امر است که : شرکت های وارد کننده بعد از سپری شدن دو الی سه سال از واردات یک آلبوم ، به خاطر آن که آلبوم های جدیدی با طرح هایی بروز و زیبا وارد بازار می شوند ، و مشتریان تمایل به تهیه کردن آن آلبوم ها دارند ، دیگر‌ آلبوم قدیمی خود را شارژ نمی کنند ، و کد هایی که از آن آلبوم باقی مانده است را ، حراج و در نهایت آلبوم را به طور کامل از رده خارج می نمایند و آلبومی جدید وارد می کنند . 
 
البته این تنها علت حراج آلبوم های کاغذ دیواری نیست ، بلکه از آن جایی که بازار دکوراسیون ایران به شدت به دلار وابسته است ، و قیمت دلار هم دائما در حال نوسان می باشد ، در برخی مواقع ممکن است یک شرکت آلبومی را در زمانی وارد کند ، که قیمت دلار به شدت بالاست و در هنگام فروش ، قیمت دلار کاهش یابد ، به طوری که آن شرکت متحمل ضرر بسیار زیادی شود و چاره ای جز حراج آلبوم برایش باقی نماند .
 
عدم ثبات قیمت دلار ، تنها یکی از مشکلات شرکت های وارد کننده می باشد . و مشکلاتی همچون : تعرفه های سنگین گمرک ، مالیات های بسیار زیاد ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات کاغذ دیواری ، عدم حمایت دولت از شرکت ها ، و ... از دیگر‌ مشکلات شرکت های وارد کننده می باشند .
 
اینک شرکت معتبر اکسون ، از محصول جدید خود به نام آلبوم کاغذ دیواری تاپ مدرن ، رونمایی کرده است . آلبومی زیبا و خاص با طرح های بروز ( ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ ) ، و با جنس و کیفیتی عالی .
 
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت اکسون ، با رصد بسیار دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های وارد کننده ، شرکت های پخش ، و فروشگاه ها حمایت می کند . این وبسایت معتبر به هر فروشگاه دکوراسیون ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت ، و راحت تر با مشتریان شان ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت اکسون را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .