کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، محبوب ترین کاغذ دیواری

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
کاغذ دیواری آبی فیروزه ای

کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، محبوب ترین کاغذ دیواری 
 
کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، یکی از بی نظیر ترین و محبوب ترین کاغذ دیواری های موجود در بازار می باشد که ، می توان از آن در محیط های مسکونی ( در اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ، اتاق پذیرایی ) و ... بهره برد . در خصوص رنگ آبی فیروزه ای باید افزود که ، این رنگ از جمله رنگ های فرعی می باشد که با انتخاب آن به عنوان رنگ کاغذ دیواری می توان ، محیطی بی نظیر و زیبا را خلق کرد . این رنگ دلنشین ، از ترکیب رنگ سبز و آبی به وجود می آید و طبق گفته روانشناسان ، رنگ آبی فیروزه ای از جمله رنگ هایی است که باعث به وجود  آمدن حس آرامش ، اعتماد ، ایمان ، و ... می شود . 




کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، از جمله کاغذ دیواری هایی است که با محیط های سنتی به راحتی هماهنگ و ست می شود ، البته این بدان معنی نیست که این کاغذ دیواری پر طرفدار مناسب محیط ها و دکوراسیون مدرن نباشد .
در خصوص کاربرد کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، باید اشاره کرد که بهتر است افراد از این رنگ کاغذ دیواری ، فقط برای یک دیوار استفاده کنند تا این کاغذ دیواری ارزشمند و شاخص به نظر آید  . برای مثال می توانند از کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، برای دیوار پشت تخت خواب ، دیوار پشت میز کنسول در اتاق پذیرایی ، دیوار پشت تلویزیون ، و یا حتی هر تک دیواری که در نظر دارند ، بهره ببرند . البته لازم به ذکر است که در صورت تمایل به استفاده از کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، برای تمام دیوار های منزل باید توجه کرد که بهتر است ، از کاغذ دیواری های آبی فیروزه ای بهره برد که ، دارای طرح ها و نقوش فراوانی نیستند و یا به عبارت دیگر ساده هستند . همچنین باید توجه داشت که در صورت انتخاب این رنگ کاغذ دیواری برای کل دیوار های منزل ، بهتر است از مبلمان و همچنین از وسایلی استفاده کرد که ،  بسیار روشن باشند . 

از دیگر مواردی که می توان در خصوص کاربرد کاغذ دیواری آبی فیروزه ای اشاره کرد ، استفاده از این کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی می باشد ، چرا که رنگ آبی فیروزه ای یاد آور و تداعی کننده آب است و ، به همین سبب افراد می توانند در صورت تمایل نیمی از دیوار سرویس بهداشتی را به وسیله این کاغذ دیواری ، پوشش دهند . 
شایان ذکر است که به سبب آن که رنگ آبی فیروزه ای یک رنگ سرد می باشد ، بسیار مناسب تر است تا این رنگ کاغذ دیواری را با رنگ های گرم تری استفاده و هماهنگ کرد . برای مثال می توان در کنار کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، از هر تونالیته رنگی که آبی ، سبز ، زرد ، را در بر دارد استفاده کرد . البته باید ذکر کرد که ترکیب کاغذ دیواری آبی فیروزه ای با انواع رنگ های براق و متالیک همچون ، بژ ، نقره ای ، طلایی ، و ... بسیار چشم گیر تر و دلنشین تر خواهد بود .
همچنین می توان در کنار کاغذ دیواری آبی فیروزه ای از رنگ های دیگری همچون قهوه ای ، و بنفش نیز بهره برد . چرا که ترکیب رنگ کاغذ دیواری فیروزه ای با بنفش ، همچون ترکیب رنگی بی نظیر جواهرات می باشد که ، محیطی بی نظیر را خلق می کند . 
از جمله طرح های کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، می توان به : کاغذ دیواری گل دار آبی فیروزه ای ، کاغذ دیواری متالیک اکلیل دار آبی فیروزه ای ، کاغذ دیواری ساده آبی فیروزه ای ، و ... اشاره کرد .

  • مرجع :
  • برچسب ها : کاغذ دیواری آبی فیروزه ای

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .