کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، محبوب ترین کاغذ دیواری
کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، محبوب ترین کاغذ دیواری

کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، محبوب ترین کاغذ دیواری 
 
کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، یکی از بی نظیر ترین و محبوب ترین کاغذ دیواری های موجود در بازار می باشد که ، می توان از آن در محیط های مسکونی ( در اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ، اتاق پذیرایی ) و ... بهره برد . در خصوص رنگ آبی فیروزه ای باید افزود که ، این رنگ از جمله رنگ های فرعی می باشد که با انتخاب آن به عنوان رنگ کاغذ دیواری می توان ، محیطی بی نظیر و زیبا را خلق کرد . این رنگ دلنشین ، از ترکیب رنگ سبز و آبی به وجود می آید و طبق گفته روانشناسان ، رنگ آبی فیروزه ای از جمله رنگ هایی است که باعث به وجود  آمدن حس آرامش ، اعتماد ، ایمان ، و ... می شود . 




کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، از جمله کاغذ دیواری هایی است که با محیط های سنتی به راحتی هماهنگ و ست می شود ، البته این بدان معنی نیست که این کاغذ دیواری پر طرفدار مناسب محیط ها و دکوراسیون مدرن نباشد .
در خصوص کاربرد کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، باید اشاره کرد که بهتر است افراد از این رنگ کاغذ دیواری ، فقط برای یک دیوار استفاده کنند تا این کاغذ دیواری ارزشمند و شاخص به نظر آید  . برای مثال می توانند از کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، برای دیوار پشت تخت خواب ، دیوار پشت میز کنسول در اتاق پذیرایی ، دیوار پشت تلویزیون ، و یا حتی هر تک دیواری که در نظر دارند ، بهره ببرند . البته لازم به ذکر است که در صورت تمایل به استفاده از کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، برای تمام دیوار های منزل باید توجه کرد که بهتر است ، از کاغذ دیواری های آبی فیروزه ای بهره برد که ، دارای طرح ها و نقوش فراوانی نیستند و یا به عبارت دیگر ساده هستند . همچنین باید توجه داشت که در صورت انتخاب این رنگ کاغذ دیواری برای کل دیوار های منزل ، بهتر است از مبلمان و همچنین از وسایلی استفاده کرد که ،  بسیار روشن باشند . 

از دیگر مواردی که می توان در خصوص کاربرد کاغذ دیواری آبی فیروزه ای اشاره کرد ، استفاده از این کاغذ دیواری در سرویس بهداشتی می باشد ، چرا که رنگ آبی فیروزه ای یاد آور و تداعی کننده آب است و ، به همین سبب افراد می توانند در صورت تمایل نیمی از دیوار سرویس بهداشتی را به وسیله این کاغذ دیواری ، پوشش دهند . 
شایان ذکر است که به سبب آن که رنگ آبی فیروزه ای یک رنگ سرد می باشد ، بسیار مناسب تر است تا این رنگ کاغذ دیواری را با رنگ های گرم تری استفاده و هماهنگ کرد . برای مثال می توان در کنار کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، از هر تونالیته رنگی که آبی ، سبز ، زرد ، را در بر دارد استفاده کرد . البته باید ذکر کرد که ترکیب کاغذ دیواری آبی فیروزه ای با انواع رنگ های براق و متالیک همچون ، بژ ، نقره ای ، طلایی ، و ... بسیار چشم گیر تر و دلنشین تر خواهد بود .
همچنین می توان در کنار کاغذ دیواری آبی فیروزه ای از رنگ های دیگری همچون قهوه ای ، و بنفش نیز بهره برد . چرا که ترکیب رنگ کاغذ دیواری فیروزه ای با بنفش ، همچون ترکیب رنگی بی نظیر جواهرات می باشد که ، محیطی بی نظیر را خلق می کند . 
از جمله طرح های کاغذ دیواری آبی فیروزه ای ، می توان به : کاغذ دیواری گل دار آبی فیروزه ای ، کاغذ دیواری متالیک اکلیل دار آبی فیروزه ای ، کاغذ دیواری ساده آبی فیروزه ای ، و ... اشاره کرد .