چگونه پنجره خود را تمیز کنید و آنها را بدون لکه و رگه نگه دارید ؟

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چگونه پنجره خود را تمیز کنید و آنها را بدون لکه و رگه نگه دارید ؟
چگونه پنجره خود را تمیز کنید و آنها را بدون لکه و رگه نگه دارید ؟
چگونه پنجره خود را تمیز کنید و آنها را بدون لکه و رگه نگه دارید ؟
چگونه  پنجره خود را تمیز کنید و آنها را بدون لکه و رگه نگه دارید ؟
 



( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
این نکات، ترفندها و ابزارها را برای شستن پنجره های خود امتحان کنید تا شفاف شوند .
 
اطراف ردپا ها و رکاب های پنجره خود را جاروبرقی بکشید . مسیرها و آستانه پنجره را جاروبرقی بکشید تا گرد و غبار ، حشرات و تارهای عنکبوت را پاک کنید . اگر پرده دارید ، هر دو را بسته و باز کنید تا همه گرد و غبار گرفته شود .
 
 از اسکاج استفاده کنید
شما باید پنجره های بزرگ را با یک اسکاج تمیز کنید ، درست مانند حرفه ای ها .
 
شما به یک سطل آب گرم با چند قطره صابون ظرفشویی نیاز دارید . صابون کار می کند تا کثیفی را از روی پنجره برداشته و آن را در محلول مایع معلق کند تا زمانی که فرصتی برای پاک کردن آن پیدا کنید .
 
 لکه ها را با پارچه های تمیز کننده عینک پاک کنید
 
اگر این نکته سریع را ندانید ، می‌ تواند یک « درد » واقعی برای تمیز کردن پنجره‌ ها باشد . امروزه اکثر داروخانه ها پارچه های کوچکی که برای تمیز کردن عینک استفاده می شود را می فروشند . این پارچه تنها با یک قطره آب لکه های روی شیشه را از بین می برد . پارچه را مستقیماً با آب اسپری کنید و آن را روی لکه ها و لکه های روی شیشه پاک کنید تا کاملاً تمیز شود .
 
 از گردگیر میکروفیبر تلسکوپی استفاده کنید
 
شما می توانید پنجره های بسیار بلند را با استفاده از گردگیر میکروفیبر تلسکوپی تنها با یک قطره آب تمیز کنید . این پنجره ها معمولاً آنقدر کثیف نیستند ، اما باید به آرامی پاک شوند تا هرگونه تجمع مه آلود از بین برود .
 
 از این ترفند برای بررسی رگه ها استفاده کنید
 
هنگام تمیز کردن بیرون پنجره ، آن را با حرکت افقی تمیز و خشک کنید . داخل را به صورت عمودی تمیز کنید . اگر رگه‌ ای داشته باشید، متوجه می ‌شوید که داخل است یا بیرون .
 
پارچه به جای روزنامه
 
همه شنیده اند که از روزنامه برای خشک کردن پنجره های خود استفاده می کنند . این نکته قرار است به جلوگیری از رگه ها و لکه ها کمک کند . با این حال ، اگر در حال تمیز کردن دیوارهای سفید ، تزئینات سفید یا درج های پنجره سفید هستید ، از روزنامه استفاده نکنید . روزنامه یک لایه روغنی روی پنجره ها می گذارد که به جلوگیری از رگه شدن کمک می کند ، اما شما نمی خواهید لکه های تیره روی تزئینات چوبی زیبای خود ایجاد کنید . به جای آن از یک پارچه میکروفیبر تمیز استفاده کنید .
 
پاک کردن صفحه نمایش
 
صفحه نمایش پنجره گرد و غبار و گرده زیادی را در ماه های بهار و تابستان جمع می کند . برای شستن آنها زحمت ندهید . در عوض ، آنها را با یک پارچه میکروفیبر حلقه بزرگ پاک کنید . ریز فیبرهای خشک از طریق صفحه نمایش کشیده می شوند و با چند دستمال ، گرد و غبار را از بین می برند .
 
تارهای عنکبوت را از بین ببرید
 
هنگام تمیز کردن پنجره های بیرونی خود، می توانید از جارویی که با پارچه پیچیده شده استفاده کنید تا گرد و غبار و تار عنکبوت را از روی شیشه پاک کنید . پنجره ها را با همان محلول صابون ظرفشویی که قبلا ذکر شد بشویید تا کثیفی از روی پنجره ها پاک شود . با یک دستمال یا پارچه میکروفیبر خشک کنید .
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : چگونه پنجره خود را تمیز کنید و آنها را بدون لکه و رگه نگه دارید ؟

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (10 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟