پارکت لمینت با کیفیت کنتیوپل

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
پارکت لمینت با کیفیت کنتیوپل
پارکت لمینت با کیفیت کنتیوپل
پارکت لمینت با کیفیت کنتیوپل
پارکت لمینت با کیفیت کنتیوپل 
 


 
پارکت لمینت درجه یک و با کیفیت کنتیوپل ، برند جدید شرکت معتبر سدروس ، محصولی توام با کیفیت ، مدرنیته ، و زیبایی می باشد که برگرفته از نقوش طبیعت ، پتینه است .
 
در خصوص هدف از این سبک پارکت ، باید افزود که : هدف شبیه سازی چوب طبیعی است ، چرا که چوب طبیعی دارای مشکلات بسیاری ، همچون : نگهداری سخت ، قیمت بالا ، محدودیت سایز ، و .... می باشد . در صورتی که محصولات سینکرونایز از لحاظ ظاهری ، تفاوت چندانی با چوب طبیعی ندارد و در عین حال نیز ، دارای مشکلات مذکور در فوق نیز نیست . به همین علت ، انتخابی جذاب و بسیار اقتصادی تر نسبت به چوب ، برای دوستداران طبیعت می باشد .
 
از جمله مهم ترین ویژگی هایی که می توان برای این پارکت لمینت اشاره کرد ، عبارت است از : 
۱ / عمر و دوامی بالا تر از پارکت لمینت های معمولی ،
۲ / مقاومت بسیار بالا در برابر آسیب ، 
۳ / نگهداری آسان .
 
پارکت لمینت درجه یک و با دوام کنتیوپل ، در واقع جز اولین پارکت لمینت های سینکنورایز در بازار ایران می باشد ، که با رنگ های خنثی ، روشن ، مدرن ، در طرح هایی جذاب تولید شده است .
 
این پارکت لمینت درجه یک ، می تواند یک خانه معمولی را به فضای زندگی افسانه ای ، تبدیل کند . به عبارت دیگر ، این پارکت لمینت حس شیک و با اصالتی را به منزل شما هدیه می دهد . 
 
پارکت لمینت درجه یک و زیبای کنتیوپل ، محصول مشترک ایران و لهستان می باشد ( تحت لیسانس لهستان ) . که با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و همچنین پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا ، در کشورمان تولید شده است .
 
یکی از مهم ترین مسائلی که باید در خصوص پارکت لمینت ذکر کرد ، این امر است که : پارکت لمینت در گذشته از خارج از کشور وارد می شد اما بعد از گذشت مدتی ، ورود پارکت لمینت به کشور ممنوع شد ، و درست از زمانی که واردات پارکت لمینت ، ممنوع شد تعداد بسیاری از شرکت های وارد کننده ، شروع به تولید پارکت لمینت در ایران نمودند . با این حال مسئله ای که همچنان وجود داشت و دارد ، این امر است که ایران هنوز در بحث تولید پارکت لمینت به خودکفایی نرسیده است و مواد اولیه تولید پارکت لمینت ، همچنان از خارج از کشور تهیه می شود . به همین علت ، هنوز شرکت ها با مشکلات بسیاری رو به رو هستند .
 
 چرا که بازار دکوراسیون داخلی ایران ، به شدت وابسته به دلار است . و از آن جایی که قیمت دلار دائما در حال نوسان می باشد ، ممکن است این شرکت ها متحمل ضرر های جبران ناپذیری شوند ‌.
 
البته ، با وجود تمامی مشکلات پیش روی شرکت های تولید کننده پارکت لمینت ، باز هم رقابت بسیار زیادی در این بازار وجود دارد ، و شرکت ها برای آن که بتوانند در این رقابت ها باقی بمانند ، و همچون گذشته فعالیت کنند ، نیاز است که همواره محصولات خود را با پشتوانه بسیار عالی تامین نمایند ، و به عبارتی از عدم‌ خوردن محصول خود ، جلوگیری کنند . 
 
چرا که وقتی کالایی مملو از کد های عدم می شود ، دیگر فروشگاه ها آن کالا را به مشتریان خود ارائه نمی دهند ، به این علت که ممکن است مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد ، که در حقیقت این موضوع ، از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است . 
 
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت سدروس ، با رصد دقیق و بسیار موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های تولید کننده ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت سدروس را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .
  • مرجع :مپ استار
  • برچسب ها : پارکت لمینت با کیفیت کنتیوپل

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (4 اردیبهشت 1403)
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

خانه پیتزا معروف فونتینا
خانه پیتزا معروف فونتینا

خانه پیتزا پر طرفدار فونتینا ( با کادری مجرب و حرفه ای و مدیریتی عالی ) واقع در : ولیعصر ، بالاتر از پارک وی ، بعد از خیابان محمودیه ، پلاک ۲۷۵۶ که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors