پارکت لمینت با کیفیت کنتیوپل
پارکت لمینت با کیفیت کنتیوپل
پارکت لمینت با کیفیت کنتیوپل 
 


 
پارکت لمینت درجه یک و با کیفیت کنتیوپل ، برند جدید شرکت معتبر سدروس ، محصولی توام با کیفیت ، مدرنیته ، و زیبایی می باشد که برگرفته از نقوش طبیعت ، پتینه است .
 
در خصوص هدف از این سبک پارکت ، باید افزود که : هدف شبیه سازی چوب طبیعی است ، چرا که چوب طبیعی دارای مشکلات بسیاری ، همچون : نگهداری سخت ، قیمت بالا ، محدودیت سایز ، و .... می باشد . در صورتی که محصولات سینکرونایز از لحاظ ظاهری ، تفاوت چندانی با چوب طبیعی ندارد و در عین حال نیز ، دارای مشکلات مذکور در فوق نیز نیست . به همین علت ، انتخابی جذاب و بسیار اقتصادی تر نسبت به چوب ، برای دوستداران طبیعت می باشد .
 
از جمله مهم ترین ویژگی هایی که می توان برای این پارکت لمینت اشاره کرد ، عبارت است از : 
۱ / عمر و دوامی بالا تر از پارکت لمینت های معمولی ،
۲ / مقاومت بسیار بالا در برابر آسیب ، 
۳ / نگهداری آسان .
 
پارکت لمینت درجه یک و با دوام کنتیوپل ، در واقع جز اولین پارکت لمینت های سینکنورایز در بازار ایران می باشد ، که با رنگ های خنثی ، روشن ، مدرن ، در طرح هایی جذاب تولید شده است .
 
این پارکت لمینت درجه یک ، می تواند یک خانه معمولی را به فضای زندگی افسانه ای ، تبدیل کند . به عبارت دیگر ، این پارکت لمینت حس شیک و با اصالتی را به منزل شما هدیه می دهد . 
 
پارکت لمینت درجه یک و زیبای کنتیوپل ، محصول مشترک ایران و لهستان می باشد ( تحت لیسانس لهستان ) . که با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و همچنین پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا ، در کشورمان تولید شده است .
 
یکی از مهم ترین مسائلی که باید در خصوص پارکت لمینت ذکر کرد ، این امر است که : پارکت لمینت در گذشته از خارج از کشور وارد می شد اما بعد از گذشت مدتی ، ورود پارکت لمینت به کشور ممنوع شد ، و درست از زمانی که واردات پارکت لمینت ، ممنوع شد تعداد بسیاری از شرکت های وارد کننده ، شروع به تولید پارکت لمینت در ایران نمودند . با این حال مسئله ای که همچنان وجود داشت و دارد ، این امر است که ایران هنوز در بحث تولید پارکت لمینت به خودکفایی نرسیده است و مواد اولیه تولید پارکت لمینت ، همچنان از خارج از کشور تهیه می شود . به همین علت ، هنوز شرکت ها با مشکلات بسیاری رو به رو هستند .
 
 چرا که بازار دکوراسیون داخلی ایران ، به شدت وابسته به دلار است . و از آن جایی که قیمت دلار دائما در حال نوسان می باشد ، ممکن است این شرکت ها متحمل ضرر های جبران ناپذیری شوند ‌.
 
البته ، با وجود تمامی مشکلات پیش روی شرکت های تولید کننده پارکت لمینت ، باز هم رقابت بسیار زیادی در این بازار وجود دارد ، و شرکت ها برای آن که بتوانند در این رقابت ها باقی بمانند ، و همچون گذشته فعالیت کنند ، نیاز است که همواره محصولات خود را با پشتوانه بسیار عالی تامین نمایند ، و به عبارتی از عدم‌ خوردن محصول خود ، جلوگیری کنند . 
 
چرا که وقتی کالایی مملو از کد های عدم می شود ، دیگر فروشگاه ها آن کالا را به مشتریان خود ارائه نمی دهند ، به این علت که ممکن است مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد ، که در حقیقت این موضوع ، از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است . 
 
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت سدروس ، با رصد دقیق و بسیار موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های تولید کننده ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت سدروس را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .