پارکت لمینت آلتون ، محصول شرکت گرند دیزاین

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
پارکت لمینت آلتون ، محصول بی نظیر شرکت گرند دیزاین
پارکت لمینت آلتون ، محصول بی نظیر شرکت گرند دیزاین
پارکت لمینت آلتون ، محصول بی نظیر شرکت گرند دیزاین
پارکت لمینت آلتون ، محصول بی نظیر شرکت گرند دیزاین
پارکت لمینت آلتون ، محصول بی نظیر شرکت گرند دیزاین
 
 

شرکت معروف گرند دیزاین که به تازگی نام خود را به دکور چوب تغییر داده است ، شرکتی بسیار قدیمی و معتبر می باشد که در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری و لمینت فعالیت می کند .
 
شرکت گرند دیزاین ، شرکتی فعال ، خوش فکر ، با سلیقه و منظم است که دارای سه آلبوم کاغذ دیواری می باشد . ( در اصل دارای چهار کالا : سه آلبوم کاغذ دیواری + یک لمینت است ، و نمایندگی دیگر محصولات را دارد و در واقع رنگین کمانی از کالا ها را دارد ) .
 
 آلبوم هایی به نام :

کینگ ست ( KING SET ) این آلبوم دارای کاغذ دیواری هایی با طرحی ساده در بافت های مختلف می باشد  ،

 جیل ( JILL ) که از کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار زیادی برخوردار است و در عین حال دارای جنسی عالی و ضخیم می باشد  ،

 تیفانی ( TIFFANY ) این آلبوم نیز ، آلبوم کاغذ دیواری مدرن ، بسیار جذاب و کلاسیک می باشد .
 
شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، بعد از گذشت مدتی ، هنگامی که آلبوم های کاغذ دیواری جدید و بروزی وارد و عرضه شدند ، به علت آن که دیگر مشتریان به آلبوم های قبلی توجه نمی کنند ، کد های موجود را حراج می نمایند و دیگر آن آلبوم کاغذ دیواری را شارژ نمی کنند . در واقع وقتی یک آلبوم کاغذ دیواری توسط شرکتی وارد می شود ، باید آن شرکت از عدم خوردن آلبوم جلوگیری کند ، چرا که عدم خوردن آلبوم کاغذ دیواری ، باعث شکست آن شرکت در رقابت میان شرکت های وارد کننده خواهد شد و از طرفی نیز ، دیگر فروشگاه ها هم آن آلبوم را به مشتریان خود نشان نمی دهند ، چرا که این احتمال وجود دارد که مشتری کدی از آن آلبوم را انتخاب کند که موجود نیست . بنابراین شرکت های وارد کننده باید توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشند .
 
 
باید افزود که : شرکت گرند دیزاین یا دکور چوب ، نمایندگی برخی از کالا ها را نیز دارد ، مانند :
ابزار قرنیز هوم لوکس ، پارکت لمینت هوم وود ، و .... .
 
شرکت گرند دیزاین ، شرکتی مقتدر است که به صورت مویرگی عمل می کند ، به این معنا که نمایندگی ندارد و خود این شرکت به صورت مستقیم با فروشگاه ها ، ارتباط مستقیم برقرار می کند .
 
شرکت دکور چوب ، تمام تلاش خود را می کند که آلبوم های کاغذ دیواری اش به عدم نخورند و در این راستا نیز موفق بوده است . 
 
این شرکت یک پارکت لمینت بسیار با کیفیت و عالی به نام پارکت لمینت آلتون ( تولید : ایران ) را در بازار عرضه کرده است که ، محصولی بسیار محبوب و درجه یک می باشد ( تولید خود شرکت گرند دیزاین ) .

این پارکت لمینت برجسته و ضد خش است و در میان مغازه دار ها و شرکت ها ، بسیار پر طرفدار و محبوب می باشد و همیشه از این محصول به عنوان کالایی خاص و مرغوب یاد می شود . 
 
مشخصات فنی : لمینت با کیفیت آلتون ( AC4 ) عبارت است از :

 دارا بودن چهار لایه ، که از اصلی ترین اجزای این لمینت درجه یک ، لایه مغزی HDF است که این لایه ، در مرکز پارکت لمینت آلتون ، قرار دارد و توسط لایه های محافظ زیرین و رویی احاطه می شود . 

پارکت لمینت آلتون ( ابعاد : ۱.۷۵ / ضخامت : 8mm ) ، دارای ۱۲ طرح رنگ خاص و زیبا می باشد ، همچنین این پارکت لمینت دارای ضمانت نامه کتبی نیز است .
 
شرکت هایی همچون ، شرکت دکور چوب ، بسیار تمایل دارند که در این بازار پر رقابت فعالیت کنند و بدرخشند ، اما مشکلاتی پیش روی این شرکت ها وجود دارد ، مشکلاتی از قبیل :
نوسان شدید قیمت دلار ، حمایت نکردن دولت از این شرکت ها ، وابسته بودن بازار به قیمت ارز ، و ... که همگی باعث دلسرد شدن شرکت های وارد کننده می شود . با تمام این اوصاف ، این شرکت ها رقابت بسیار بالایی با یک دیگر دارند .
 
وبسایت مپ استار ، امیدوار است شرکت گرند دیزاین در این بازار پر رقابت ، موفق و پر فروش باشد . این وبسایت ، با رصد بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های واردکننده و فروشگاه ها حمایت می کند ‌.
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت گرند دیزاین را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .
  • مرجع :
  • برچسب ها : شرکت گرنددیزاین

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (4 اردیبهشت 1403)
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

خانه پیتزا معروف فونتینا
خانه پیتزا معروف فونتینا

خانه پیتزا پر طرفدار فونتینا ( با کادری مجرب و حرفه ای و مدیریتی عالی ) واقع در : ولیعصر ، بالاتر از پارک وی ، بعد از خیابان محمودیه ، پلاک ۲۷۵۶ که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors