پارکت لمینت آلتون ، محصول شرکت گرند دیزاین
پارکت لمینت آلتون ، محصول شرکت گرند دیزاین
پارکت لمینت آلتون ، محصول بی نظیر شرکت گرند دیزاین
 
 

شرکت معروف گرند دیزاین که به تازگی نام خود را به دکور چوب تغییر داده است ، شرکتی بسیار قدیمی و معتبر می باشد که در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری و لمینت فعالیت می کند .
 
شرکت گرند دیزاین ، شرکتی فعال ، خوش فکر ، با سلیقه و منظم است که دارای سه آلبوم کاغذ دیواری می باشد . ( در اصل دارای چهار کالا : سه آلبوم کاغذ دیواری + یک لمینت است ، و نمایندگی دیگر محصولات را دارد و در واقع رنگین کمانی از کالا ها را دارد ) .
 
 آلبوم هایی به نام :

کینگ ست ( KING SET ) این آلبوم دارای کاغذ دیواری هایی با طرحی ساده در بافت های مختلف می باشد  ،

 جیل ( JILL ) که از کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار زیادی برخوردار است و در عین حال دارای جنسی عالی و ضخیم می باشد  ،

 تیفانی ( TIFFANY ) این آلبوم نیز ، آلبوم کاغذ دیواری مدرن ، بسیار جذاب و کلاسیک می باشد .
 
شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، بعد از گذشت مدتی ، هنگامی که آلبوم های کاغذ دیواری جدید و بروزی وارد و عرضه شدند ، به علت آن که دیگر مشتریان به آلبوم های قبلی توجه نمی کنند ، کد های موجود را حراج می نمایند و دیگر آن آلبوم کاغذ دیواری را شارژ نمی کنند . در واقع وقتی یک آلبوم کاغذ دیواری توسط شرکتی وارد می شود ، باید آن شرکت از عدم خوردن آلبوم جلوگیری کند ، چرا که عدم خوردن آلبوم کاغذ دیواری ، باعث شکست آن شرکت در رقابت میان شرکت های وارد کننده خواهد شد و از طرفی نیز ، دیگر فروشگاه ها هم آن آلبوم را به مشتریان خود نشان نمی دهند ، چرا که این احتمال وجود دارد که مشتری کدی از آن آلبوم را انتخاب کند که موجود نیست . بنابراین شرکت های وارد کننده باید توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشند .
 
 
باید افزود که : شرکت گرند دیزاین یا دکور چوب ، نمایندگی برخی از کالا ها را نیز دارد ، مانند :
ابزار قرنیز هوم لوکس ، پارکت لمینت هوم وود ، و .... .
 
شرکت گرند دیزاین ، شرکتی مقتدر است که به صورت مویرگی عمل می کند ، به این معنا که نمایندگی ندارد و خود این شرکت به صورت مستقیم با فروشگاه ها ، ارتباط مستقیم برقرار می کند .
 
شرکت دکور چوب ، تمام تلاش خود را می کند که آلبوم های کاغذ دیواری اش به عدم نخورند و در این راستا نیز موفق بوده است . 
 
این شرکت یک پارکت لمینت بسیار با کیفیت و عالی به نام پارکت لمینت آلتون ( تولید : ایران ) را در بازار عرضه کرده است که ، محصولی بسیار محبوب و درجه یک می باشد ( تولید خود شرکت گرند دیزاین ) .

این پارکت لمینت برجسته و ضد خش است و در میان مغازه دار ها و شرکت ها ، بسیار پر طرفدار و محبوب می باشد و همیشه از این محصول به عنوان کالایی خاص و مرغوب یاد می شود . 
 
مشخصات فنی : لمینت با کیفیت آلتون ( AC4 ) عبارت است از :

 دارا بودن چهار لایه ، که از اصلی ترین اجزای این لمینت درجه یک ، لایه مغزی HDF است که این لایه ، در مرکز پارکت لمینت آلتون ، قرار دارد و توسط لایه های محافظ زیرین و رویی احاطه می شود . 

پارکت لمینت آلتون ( ابعاد : ۱.۷۵ / ضخامت : 8mm ) ، دارای ۱۲ طرح رنگ خاص و زیبا می باشد ، همچنین این پارکت لمینت دارای ضمانت نامه کتبی نیز است .
 
شرکت هایی همچون ، شرکت دکور چوب ، بسیار تمایل دارند که در این بازار پر رقابت فعالیت کنند و بدرخشند ، اما مشکلاتی پیش روی این شرکت ها وجود دارد ، مشکلاتی از قبیل :
نوسان شدید قیمت دلار ، حمایت نکردن دولت از این شرکت ها ، وابسته بودن بازار به قیمت ارز ، و ... که همگی باعث دلسرد شدن شرکت های وارد کننده می شود . با تمام این اوصاف ، این شرکت ها رقابت بسیار بالایی با یک دیگر دارند .
 
وبسایت مپ استار ، امیدوار است شرکت گرند دیزاین در این بازار پر رقابت ، موفق و پر فروش باشد . این وبسایت ، با رصد بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های واردکننده و فروشگاه ها حمایت می کند ‌.
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت گرند دیزاین را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .