تفاوت های موزائیک های دستی و موزائیک های اتوماتیک

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
نگاهی بر تفاوت های موزائیک های دستی و موزائیک های اتوماتیک
نگاهی بر تفاوت های موزائیک های دستی و موزائیک های اتوماتیک 
 

 
از جمله مهم‌ ترین و اصلی ترین تفاوت های میان موزائیک های دستی و موزائیک های اتوماتیک ، می‌ توان به پرس آن ها اشاره کرد که در واقع موزائیک به وسیله آن ، فشرده می شود . در شرکت هایی که تمام اتوماتیک هستند ، فشار وارد شده بر موزائیک توسط پرس ، بیش از پانصد تن می باشد در حالی که ، در کارگاه ها و یا حتی موزائیک سازی های دستی ، این فشار زیر صد تن است . به همین خاطر موزائیک هایی که توسط شرکت های تمام اتوماتیک ساخته می شوند ، به تبع از استحکام بسیار بیش تری نسبت به موزائیک های دستی ، برخوردار هستند . و به ندرت دچار ساییدگی و همچنین خردگی می شوند . نکته دیگری که در مورد تفاوت موزائیک های دستی با موزاییک های اتوماتیک ، می توان افزود این امر است که : به علت آن که موزاییک های اتوماتیک ، به طور مکانیزه تولید می شوند اصولا بسته بندی آنان نیز ، به طور پالتی و برای موزاییک هایی که نازک هستند ، به صورت کارتنی می باشد . در حالی که در موزائیک های دستی این گونه نیست ، و به طور فله ای می باشند . در نتیجه موزائیک های اتوماتیک ، سالم تر به دست مصرف کننده می رسند درست برخلاف موزائیک های دستی  . و مهم تر این که ، موزائیک های اتوماتیک از مقاومت خمشی بسیار بیش تری نسبت به موزائیک های دستی ، برخوردار هستند . نکته دیگری که می توان در مورد تفاوت های این دو موزائیک ذکر کرد ، در مورد قیمت آن ها می باشد . در واقع قیمت موزائیک های اتوماتیک در مقایسه با موزائیک های دستی ، گران تر می باشد . بنابراین افرادی که می خواهند هزینه کم تری صرف خرید موزائیک کنند ، می توانند از موزائیک های دستی در محیط خود ، بهره ببرند .

از موزائیک های پر کاربرد و مقاوم اتوماتیک ، می توان در حیاط ، سوله کارخانه ها ، کف پشت بام ها ، کف پارکینگ ، انبار ها ( محل عبور مرور لیفتراک و تریلی ) ، و .... استفاده کرد .
موزائیک های منحصر به فرد اتوماتیک ، در واقع در برابر آتش و حرارت از مقاومت بسزایی برخوردار هستند و می توان این طور گفت که این موزاییک ها در صورت بروز حادثه ، آسیب نمی بینند .  این موزائیک ها در برابر گرما و سرما نیز مقاوم می باشند و مهم تر این که ، این موزائیک ها با تغییر دما به هیچ عنوان شکسته نمی شوند و می توان با خاطر آسوده از آن ها بهره برد .  موزائیک های منحصر به فرد اتوماتیک ، به راحتی و در کم ترین زمان ممکن نصب می شوند و ، به خوبی با ملات زیر کار درگیر خواهند شد . نکته مهم تر این که ، موزائیک های اتوماتیک به علت آن که نوع تولیدشان پرسی است ، به همین خاطر از تراکم بسیار بالایی برخوردار هستند . لازم به ذکر است که : برای بهره بردن به منظور زیر سازی ، موزاییک های اتوماتیک بسیار مناسب تر هستند . در نهایت باید افزود که : این امکان در موزائیک های اتوماتیک نیز می باشد که ، قطر آن ها کم تر از ۱۸ میلی متر باشد ، ولی موزائیک های دستی فاقد این امتیاز هستند ، و در واقع قطر این نوع موزائیک ها زیاد می باشد .

  • مرجع :
  • برچسب ها : نگاهی بر تفاوت های موزائیک های دستی و موزائیک های اتوماتیک

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (31 فروردین 1403)
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .