نحوه تمیز کردن کف های وینیل در 4 مرحله

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
نحوه تمیز کردن کف های وینیل در 4 مرحله آسان
نحوه تمیز کردن کف های وینیل در 4 مرحله آسان
نحوه تمیز کردن کف های وینیل در 4 مرحله آسان
نحوه تمیز کردن کف های وینیل در 4 مرحله آسان

 
 
 

مردم عاشق نصب کفپوش وینیل در خانه های خود هستند . نه تنها یک گزینه کفپوش کم هزینه است که می تواند تأثیر زیادی بگذارد ، بلکه یک انتخاب نسبتاً کم هزینه برای نگهداری است . با توجه به اینکه این روزها همه سرشان شلوغ است ، پیدا کردن راهی برای تمیز کردن سریع خانه همیشه یک امتیاز است . در اینجا نحوه تمیز کردن یک متخصص می گوید که باید کفپوش های وینیل خود را تمیز نگه دارید .
 

۱ . ابزار مناسب برای کفپوش وینیل را انتخاب کنید .

ملیسا هومر، مدیر ارشد نظافت در  MaidPro می گوید : نگهداری از کفپوش وینیل با ابزارهایی برای مشاغل خانگی کثیف مانند تمیز کردن مسطح میکروفیبر با کیفیت بالا و صابون کف با pH خنثی مانند Mr. Clean  بسیار آسان است .‌ او می گوید : « میکروفیبر 10 برابر بیشتر از پنبه کثیفی را به دام می اندازد ، که رگه ها را کاهش می دهد ، در حالی که صابون با pH خنثی ، روغن ها  و خاک ها را بدون کدر کردن لایه بالایی آکریلیک وینیل ، بلند می‌ کند .
 
 


2. کف های وینیل خود را با رطوبت تمیز کنید.

هومر می گوید  که کف های تخته ای وینیل، حتی آن هایی که ادعا می کنند ضد آب هستند ، اغلب در درزها مقاوم در برابر آب نیستند . او می گوید : « برای جلوگیری از آسیب آب ، بهتر است کف های وینیل را با تکنیکی به نام پاک کردن مرطوب تمیز کنید . » "ابتدا ، کف را با جاروبرقی قوطی با جاروبرقی کاملاً با جاروبرقی بکشید تا از خراشیده شدن کف خود جلوگیری کنید . جاروبرقی بیشتر از جارو کردن، آلودگی را از بین می برد ."
 
 
در مرحله بعد ، او می گوید که باید با رقیق کردن کف شوی خود در یک بطری اسپری کوارت، برای تمیز کردن آماده شوید. همچنین باید آن را خیس کنید و سپس به طور کامل پد پاک کن میکروفیبر خود را با آب گرم تازه بپوشانید . او می گوید : «برای شست‌وشو ، قسمت مربعی 3 فوتی از کف را با یک مه یکنواخت سبک از شوینده کف پاشیده و سپس آن را بلافاصله با سر تمیز کننده کمی مرطوب شده خود پاک کنید . "این فرآیند را در سطح زمین تکرار کنید،  دو قسمت را متوقف کنید تا بررسی کنید که آیا پد پاک کن کثیف است یا اشباع شده است . هنگامی که دستشویی کاملاً پر شد ، آن را بشویید و بچرخانید."
 
 

۳ . از تمیز کردن ابزارهایی که کف وینیل را بیش از حد خیس می کنند، خودداری کنید .

هومر می گوید موپ‌های زهی و موپ‌های بخار ، هر دو از موارد اصلی بی‌نهایت هستند. او می گوید : «صرف نظر از ابزاری که استفاده می‌ کنید ، نکته کلیدی این است که هرگز گودال ها را رها نکنید یا اجازه ندهید کف به شدت خیس شود ، زیرا آب می تواند لایه های زیرین و کفپوش زیرین را جذب کرده و خراب کند. کفپوش های وینیل نیز مستعد خراشیدگی و کدر شدن هستند، بنابراین هرگز آن را با چیزی خراش آورتر از پشت اسفنج آشپزخانه غیرساینده نشویند .
 
 

۴ .  از آشفتگی هایی که ممکن است کفپوش وینیل شما را به خطر بیندازند، بمانید.

هومر می‌گوید: تمام کف‌های سخت، وینیل یا غیره ، باید تمیز شوند تا با فرکانس رفت و آمد پا در اتاق مطابقت داشته باشد. او ادامه می دهد : «برای اکثر خانه ها ، اتاق های  پرتردد مانند آشپزخانه، حمام و ورودی  باید هر هفته تا یک هفته در میان تمیز شوند. اتاق هایی که رفت و آمد کمتری دارند، مانند یک اتاق ناهارخوری رسمی، بسته به استفاده، می توانند هر دو تا چهار هفته یکبار تمیز شوند .
 
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : تمیز کردن کف های وینیل در 4 مرحله

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .