نحوه تمیز کردن کف های وینیل در 4 مرحله
نحوه تمیز کردن کف های وینیل در 4 مرحله
نحوه تمیز کردن کف های وینیل در 4 مرحله آسان

 
 
 

مردم عاشق نصب کفپوش وینیل در خانه های خود هستند . نه تنها یک گزینه کفپوش کم هزینه است که می تواند تأثیر زیادی بگذارد ، بلکه یک انتخاب نسبتاً کم هزینه برای نگهداری است . با توجه به اینکه این روزها همه سرشان شلوغ است ، پیدا کردن راهی برای تمیز کردن سریع خانه همیشه یک امتیاز است . در اینجا نحوه تمیز کردن یک متخصص می گوید که باید کفپوش های وینیل خود را تمیز نگه دارید .
 

۱ . ابزار مناسب برای کفپوش وینیل را انتخاب کنید .

ملیسا هومر، مدیر ارشد نظافت در  MaidPro می گوید : نگهداری از کفپوش وینیل با ابزارهایی برای مشاغل خانگی کثیف مانند تمیز کردن مسطح میکروفیبر با کیفیت بالا و صابون کف با pH خنثی مانند Mr. Clean  بسیار آسان است .‌ او می گوید : « میکروفیبر 10 برابر بیشتر از پنبه کثیفی را به دام می اندازد ، که رگه ها را کاهش می دهد ، در حالی که صابون با pH خنثی ، روغن ها  و خاک ها را بدون کدر کردن لایه بالایی آکریلیک وینیل ، بلند می‌ کند .
 
 


2. کف های وینیل خود را با رطوبت تمیز کنید.

هومر می گوید  که کف های تخته ای وینیل، حتی آن هایی که ادعا می کنند ضد آب هستند ، اغلب در درزها مقاوم در برابر آب نیستند . او می گوید : « برای جلوگیری از آسیب آب ، بهتر است کف های وینیل را با تکنیکی به نام پاک کردن مرطوب تمیز کنید . » "ابتدا ، کف را با جاروبرقی قوطی با جاروبرقی کاملاً با جاروبرقی بکشید تا از خراشیده شدن کف خود جلوگیری کنید . جاروبرقی بیشتر از جارو کردن، آلودگی را از بین می برد ."
 
 
در مرحله بعد ، او می گوید که باید با رقیق کردن کف شوی خود در یک بطری اسپری کوارت، برای تمیز کردن آماده شوید. همچنین باید آن را خیس کنید و سپس به طور کامل پد پاک کن میکروفیبر خود را با آب گرم تازه بپوشانید . او می گوید : «برای شست‌وشو ، قسمت مربعی 3 فوتی از کف را با یک مه یکنواخت سبک از شوینده کف پاشیده و سپس آن را بلافاصله با سر تمیز کننده کمی مرطوب شده خود پاک کنید . "این فرآیند را در سطح زمین تکرار کنید،  دو قسمت را متوقف کنید تا بررسی کنید که آیا پد پاک کن کثیف است یا اشباع شده است . هنگامی که دستشویی کاملاً پر شد ، آن را بشویید و بچرخانید."
 
 

۳ . از تمیز کردن ابزارهایی که کف وینیل را بیش از حد خیس می کنند، خودداری کنید .

هومر می گوید موپ‌های زهی و موپ‌های بخار ، هر دو از موارد اصلی بی‌نهایت هستند. او می گوید : «صرف نظر از ابزاری که استفاده می‌ کنید ، نکته کلیدی این است که هرگز گودال ها را رها نکنید یا اجازه ندهید کف به شدت خیس شود ، زیرا آب می تواند لایه های زیرین و کفپوش زیرین را جذب کرده و خراب کند. کفپوش های وینیل نیز مستعد خراشیدگی و کدر شدن هستند، بنابراین هرگز آن را با چیزی خراش آورتر از پشت اسفنج آشپزخانه غیرساینده نشویند .
 
 

۴ .  از آشفتگی هایی که ممکن است کفپوش وینیل شما را به خطر بیندازند، بمانید.

هومر می‌گوید: تمام کف‌های سخت، وینیل یا غیره ، باید تمیز شوند تا با فرکانس رفت و آمد پا در اتاق مطابقت داشته باشد. او ادامه می دهد : «برای اکثر خانه ها ، اتاق های  پرتردد مانند آشپزخانه، حمام و ورودی  باید هر هفته تا یک هفته در میان تمیز شوند. اتاق هایی که رفت و آمد کمتری دارند، مانند یک اتاق ناهارخوری رسمی، بسته به استفاده، می توانند هر دو تا چهار هفته یکبار تمیز شوند .