ماندگاری و زیبایی فراوان، با موکت های تایل رنگارنگ

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
ماندگاری و زیبایی فراوان، با موکت های تایل رنگارنگ
ماندگاری و زیبایی فراوان، با موکت های تایل رنگارنگ
ماندگاری و زیبایی فراوان، با موکت های تایل رنگارنگ

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی و پیمانکاران بازسازی در شهر شما...کلیک کنید

ماندگاری و زیبایی فراوان، با موکت های تایل رنگارنگ

موکت ها برای پوشش کف منزل از بهترین انتخاب ها می باشند که طرفداران بسیار زیادی دارند، این موکت ها انواع مختلفی دارند اعم از : موکت تایل ، موکت پرزبلند و موکت پرز کوتاه . این موکت ها در واقع عایق صدا و حرارت هستند و زمین و کف منزل را گرم نگه داشته و نمیگذارد که احساس سرما کنید، هم چنین قدم گذاشتن بر روی ان باعث ارامش خاطر نیز می شود چرا که بسیار نرم و گرم می باشد.
یکی از دغدغه های افراد و در واقع خریداران  برای مفروش کردن کف منزل می توان گفت که انتخاب رنگ این تایل های موکت می باشد که چه رنگی را انتخاب کنند تا به دیگر اشیا و وسایل منزل بخورد و در واقع ست شود. چرا که اگر این رنگ اشتباه انتخاب شود باعث تیره و تار و دلگیر شدن فضا می شود و حتی ممکن است که ظاهر منزل را زشت و نازیبا کند، و اگر به درستی انتخاب شود باعث مجلل تر شدن منزل می گردد.
 بهتر است این موضوع را مدنظر داشته باشید که برای تمامی قسمت های منزل از یک رنگ استفاده کنید و از چندین رنگ استفاده ننمایید چرا که استفاده از تک رنگ برای المان منزل طرحی بسیار ایده ال است، و می توانید سایر عناصر دکوراتیو را با این رنگ موکت هماهنگ کنید،اگر می خواهید که فضای منزلتان بزرگتر نمایان شود بهتر است از رنگ روشن استفاده کنید و برعکس اگر مایل هستید که خانه را جمع و جور تر نشان دهید می توانید از رنگ هایی تیره استفاده کنید به خصوص برای اتاق نشیمن و پذیرایی، و این مطلب کاملا به سلیقه افراد بستگی دارد.
معمولا می توان گفت که رنگ روشن در تایل های موکت از محبوب ترین رنگ ها و پرفروش ترین ان ها می باشد،که در واقع مناسب طراحی و دکوراسیون مدرن و سنتی می باشد.
برای مثال اگر در طراحی و دکوراسیون سنتی بر روی چنین رنگ موکتی یک فرش و یا قالی به رنگ قرمز گرم بیندازید باعث زیبایی و چشم نواز شدن منزل نیز می گردد. برخی افراد حتی از فرش و قالی نیز استفاده نمی کنند و معمولا خلافیتی که انجام می دهند این است که رنگ کوسن های مبل ها را تغییر می دهند که این مطلب نیز به زیبا شدن فضا کمک می کند.
هر چقدر در انتخاب این تایل های رنگارنگ دقت بیشتری داشته باشید ، از سرانجام رضایت بخشی برخوردار خواهید بود، کارشناسان معتقدند که استفاده از رنگ های خنثی در قسمت پذیرایی منزل باعث کاهش بی نظمی در خانه می شود. به خصوص اگر از مبلمان رنگارنگ و طرح دار استفاده می کنید، بهتر است که از رنگ های خنثی موکت برای حفظ تعادل بصری استفاده شود.
البته این نکته را نیز باید گفت که استفاده همیشگی از این رنگ های خنثی باعث یکنواختی و خسته کننده شدن فضای منزل می شود پس بهتر است که از وسایل و تزیینات بیشتری در منزل استفاده کنید،  به خصوص اینکه اگر پرده و مبلمان ساده ای دارید از موکت تک رنگ و خنثی استفاده نکنید.
برای خانه هایی که فرزند کوچک  دارند استفاده از رنگ های خیلی روشن مناسب نیست چرا که لکه و کثیفی را زودتر نشان می دهد.
البته این مهم را نیز مدنظر داشته باشید که این نوع از موکت ها به تنهایی فرار است کف منزل را بپوشانند و در واقع  به این منظور نیستند که بر روی ان ها قالیچه انداخته شود پس خیلی روی این موکت ها را نپوشانید.
این تایل ها را می توان از فروشگاه های مربوطه سفارش دهید و ابعاد و متراژ قسمتی را که قرار است موکت کنید اندازه گیری کرده و سپس موکت ها را توسط فرد کارشناس به اجرا دراورید.

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : ماندگاری و زیبایی فراوان، با موکت های تایل رنگارنگ

تعداد نظرات ثبت شده :5 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  • #

    کسرا

    ممنون

    1399/08/08

  • #

    اقای میرزایی

    با کیفیت تضمین میکنم

    1399/08/06

  • #

    احمدی

    موکتهای پالاز هم خیلی با کیفیت هستند

    1399/08/05

  • #

    شیوا

    جالبه

    1399/08/05

  • #

    حسام

    موکت ها عالی هستند فقط بعضی هاشون پرز و مو میگیرند اونها اذیت میکنه..ممنون از مقاله خوب شما

    1399/08/04

آخرین اخبار (31 فروردین 1403)
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .