ماندگاری و زیبایی فراوان، با موکت های تایل رنگارنگ
ماندگاری و زیبایی فراوان، با موکت های تایل رنگارنگ

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی و پیمانکاران بازسازی در شهر شما...کلیک کنید

ماندگاری و زیبایی فراوان، با موکت های تایل رنگارنگ

موکت ها برای پوشش کف منزل از بهترین انتخاب ها می باشند که طرفداران بسیار زیادی دارند، این موکت ها انواع مختلفی دارند اعم از : موکت تایل ، موکت پرزبلند و موکت پرز کوتاه . این موکت ها در واقع عایق صدا و حرارت هستند و زمین و کف منزل را گرم نگه داشته و نمیگذارد که احساس سرما کنید، هم چنین قدم گذاشتن بر روی ان باعث ارامش خاطر نیز می شود چرا که بسیار نرم و گرم می باشد.
یکی از دغدغه های افراد و در واقع خریداران  برای مفروش کردن کف منزل می توان گفت که انتخاب رنگ این تایل های موکت می باشد که چه رنگی را انتخاب کنند تا به دیگر اشیا و وسایل منزل بخورد و در واقع ست شود. چرا که اگر این رنگ اشتباه انتخاب شود باعث تیره و تار و دلگیر شدن فضا می شود و حتی ممکن است که ظاهر منزل را زشت و نازیبا کند، و اگر به درستی انتخاب شود باعث مجلل تر شدن منزل می گردد.
 بهتر است این موضوع را مدنظر داشته باشید که برای تمامی قسمت های منزل از یک رنگ استفاده کنید و از چندین رنگ استفاده ننمایید چرا که استفاده از تک رنگ برای المان منزل طرحی بسیار ایده ال است، و می توانید سایر عناصر دکوراتیو را با این رنگ موکت هماهنگ کنید،اگر می خواهید که فضای منزلتان بزرگتر نمایان شود بهتر است از رنگ روشن استفاده کنید و برعکس اگر مایل هستید که خانه را جمع و جور تر نشان دهید می توانید از رنگ هایی تیره استفاده کنید به خصوص برای اتاق نشیمن و پذیرایی، و این مطلب کاملا به سلیقه افراد بستگی دارد.
معمولا می توان گفت که رنگ روشن در تایل های موکت از محبوب ترین رنگ ها و پرفروش ترین ان ها می باشد،که در واقع مناسب طراحی و دکوراسیون مدرن و سنتی می باشد.
برای مثال اگر در طراحی و دکوراسیون سنتی بر روی چنین رنگ موکتی یک فرش و یا قالی به رنگ قرمز گرم بیندازید باعث زیبایی و چشم نواز شدن منزل نیز می گردد. برخی افراد حتی از فرش و قالی نیز استفاده نمی کنند و معمولا خلافیتی که انجام می دهند این است که رنگ کوسن های مبل ها را تغییر می دهند که این مطلب نیز به زیبا شدن فضا کمک می کند.
هر چقدر در انتخاب این تایل های رنگارنگ دقت بیشتری داشته باشید ، از سرانجام رضایت بخشی برخوردار خواهید بود، کارشناسان معتقدند که استفاده از رنگ های خنثی در قسمت پذیرایی منزل باعث کاهش بی نظمی در خانه می شود. به خصوص اگر از مبلمان رنگارنگ و طرح دار استفاده می کنید، بهتر است که از رنگ های خنثی موکت برای حفظ تعادل بصری استفاده شود.
البته این نکته را نیز باید گفت که استفاده همیشگی از این رنگ های خنثی باعث یکنواختی و خسته کننده شدن فضای منزل می شود پس بهتر است که از وسایل و تزیینات بیشتری در منزل استفاده کنید،  به خصوص اینکه اگر پرده و مبلمان ساده ای دارید از موکت تک رنگ و خنثی استفاده نکنید.
برای خانه هایی که فرزند کوچک  دارند استفاده از رنگ های خیلی روشن مناسب نیست چرا که لکه و کثیفی را زودتر نشان می دهد.
البته این مهم را نیز مدنظر داشته باشید که این نوع از موکت ها به تنهایی فرار است کف منزل را بپوشانند و در واقع  به این منظور نیستند که بر روی ان ها قالیچه انداخته شود پس خیلی روی این موکت ها را نپوشانید.
این تایل ها را می توان از فروشگاه های مربوطه سفارش دهید و ابعاد و متراژ قسمتی را که قرار است موکت کنید اندازه گیری کرده و سپس موکت ها را توسط فرد کارشناس به اجرا دراورید.