شوینده و تمیزکننده آلمانی گلوتوکلین

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
شوینده و تمیز کننده آلمانی گلوتوکلین
شوینده و تمیز کننده آلمانی گلوتوکلین
شوینده و تمیز کننده آلمانی گلوتوکلین
شوینده و تمیز کننده آلمانی گلوتوکلین
شوینده و تمیز کننده آلمانی گلوتوکلین
 


 
شرکت دیباذر ، که از گذشته به این نام شهرت داشت ولی اینک به سبب آن که چند محصول و کالا و چند شرکت شده است ، نام خود را به آرت دکو گروپ ( Art Deco Group ) تغییر داده است .  
 
این شرکت معتبر ، در ابتدا در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری و لمینت فعالیت می کرد که از زمانی که واردات جنس تزیینی با مشکل رو به رو شد ، دیگر آلبوم های کاغذ دیواری خود را که حدود شش الی هفت آلبوم بود ، شارژ نکردند . آلبوم فشن این مجموعه نیز که به حراج گذاشته شده است ، پر از کد هایی است که موجود نیستند . 
 
 شرکت آرت دکو گروپ ، در حال تولید پارکت لمینت می باشد . پارکت لمینت هایی همچون :

پارکت لمینت پارکلام ( که در واقع نام پارکت لمینت پارکلام ، همیشه آمیخته از شرکت دیباذر بوده است ، چرا که این شرکت کار خود را با پارکت لمینت پارکلام شروع کرد ، که اینک نیز با کد های موجود ، فعالیت می کند . لازم به ذکر است که در گذشته پارکت لمینت پارکلام در ترکیه تولید می شد ولی اینک در ایران تولید می شود ) . 
پارکت لمینت آرت دکو ،
پارکت لمینت مکس دکو ،
پارکت لمینت آوانگارد ،
پارکت لمینت دیبا پلاس ، 
و ... .
 
و اینک هم بحث تمیز کننده با کیفیت آلمانی پارکت لمینت است .

شرکت معتبر دیباذر ، اقدام به واردات تمیز کننده و شوینده آلمانی Glotoclean نموده است . این محصولی است که هر شرکتی وارد نمی کند و می توان گفت که شوینده های پارکت لمینت بسیار نایاب هستند . چرا که کم مصرف هستند و به عبارتی مردم عادی ، اعتماد چندانی به شوینده ها ندارند و فردی که منزل یا محیط کار خود را پارکت لمینت می کند ، اکثرا به وسیله یک تی نمدار پارکت لمینت ها را تمیز می کند . 
 
در حالی که نمی داند برای براق شدن پارکت لمینت ، حتما باید از شوینده ها استفاده کرد . چرا که آب دشمن اصلی پارکت لمینت است . وقتی که آب به لایه های لمینت نفوذ می کند و به قولی لبه های پارکت لمینت را ، بلند می کند و لمینت پس از گذشت مدتی به جیر جیر کردن ، خواهد می افتد و ظاهر اولیه خود را از دست می دهد . به همین سبب شرکت دیباذر این شوینده را ( البته به صورت محدود ) وارد کرده است . 
 
شوینده Glotoclean ، جزء محدود شوینده های موجود در بازار است . از جمله مزایای این شوینده و تمیز کننده پارکت لمینت می توان به :

لکه زدایی و علی الخصوص رفع نمودن چربی های به جا مانده بر روی پارکت لمینت ،
جلوگیری نمودن از ترک خوردگی و همچنین باد کردن و ترک خوردن پارکت لمینت ،
براق شدن تایل ها ، 
از بین بردن تمامی میکروب ها ، 
پاک نمودن گرد و خاک و دیگر آلودگی ها ،
پاک نمودن اثر کفش ، 
و ... اشاره کرد .
 
در نهایت باید افزود که : شرکت دیباذر مسیر خود را به طور کل تغییر داده و پر قدرت در زمینه تولیدپارکت لمینت با برند آرت دکو گروپ فعالیت می کند . 
 
همیشه مشکلات برای تمامی وارد کننده ها وجود دارد ، در واقع به سبب آن که دلار دولتی به آنان تعلق نمی گیرد  و از طرفی قیمت دلار نیز ثابت نیست و دارای نوسان شدید است . و هنگامی که می خواهند جنسی وارد کنند با قیمت بالا تهیه می کنند و در هنگام فروش ، با قیمت پایین اجناسشان را می فروشند ، که این باعث دو برابر شدن مشکل آنان می شود . وارد کننده های تزیینات بسیار ضعیف شده اند . و دیگر به نفع وارد کننده نیست که پارکت لمینت وارد کند .
 
و از طرفی شرکت های بسیاری که تاسیس شدند و در زمینه تولید پارکت لمینت در حال فعالیت می باشند ، و دولت نیز با نگرفتن مالیات در چندین سال اول ، سعی در تشویق کردن این شرکت ها برای تولید پارکت لمینت دارد .هر چند که این موضوع نیز باعث دلگرمی این شرکت ها نمی شود .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن داشتن آرزوی موفقیت برای شرکت آرت دکو گروپ ، با رصد کردن بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های وارد کننده و فروشگاه ها حمایت می کند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت آرت دکو گروپ را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .
  • مرجع :
  • برچسب ها : شوینده و تمیزکننده گلوتوکلین

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (5 اردیبهشت 1403)
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

خانه پیتزا معروف فونتینا
خانه پیتزا معروف فونتینا

خانه پیتزا پر طرفدار فونتینا ( با کادری مجرب و حرفه ای و مدیریتی عالی ) واقع در : ولیعصر ، بالاتر از پارک وی ، بعد از خیابان محمودیه ، پلاک ۲۷۵۶ که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .